Gå til innhold

Jævelig musikk som du allikevel finner fengende


Gjest sardintroll

Anbefalte innlegg

Gjest sardintroll

Er det noen sanger som i dine øyne (eller ører, om man skal være pirkete) faller under "jævelig" kategorien, som du allikevel, med skam i blikket, finner nogenlunde fengende?

Jeg må innrømme at jeg finner denne litt fengende, selv om den tilhører en musikk stil som jeg forakter, og teksten høres ut som den er skrevet av sprengkåte fjortiser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja hahaha

Husker det var en boy band sang jeg innerst inne likte når jeg gikk i slutten på barneskolen eller begynnelsen av ungdomsskolen, for det var jo jentene som hørte på sånn musikk, og ikke vi gutta....

Turte jo aldri og si at jeg likte den sangen :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sardintroll: Haha, den var fengende, men ikke særlig vakker :P Minner meg skikkelig om de gode gamle 90 talls techno beatene vi hørte på da jeg gikk på barneskolen/ungdomsskolen :rodmer:

Jeg hiver med en som kanskje ikke er direkte 'fengende', men for mange sikkert jævlig, som jeg har hørt en del på da jeg trengte det :P

Endret av Siggen!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

E-rotic husker jeg.. Dessverre. Men synes heldigvis ikke den er så fengende. :ler:

Phuh altså!

Men det jeg kan godt danse til selv om jeg synes det er passe ufyselig er noe ca dette:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sean banan med sean den førsta banan.

haha dritharry men den er fengende xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donkeyboy.. City boy, stygg men foten går automatisk så blir han litt kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den der pokkers starships til nicky! sangen er jo mildt sagt grusom, men jeg tar meg selv i å sitte og trampe takten og nikke med hodet når den kommer på stereoen. en gang skrudde jeg til og med opp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er (desverre) en sucker for slik musikk, i hvert fall om det er morsomt, og det skal ikke så mye til før jeg synes det er fengende

Hørt Lonely Island med just 2 guyz, we'll kill U og we like sports? Helt i samme kategori.

sean banan med sean den førsta banan.

haha dritharry men den er fengende xD

sånn er det bare svensker som kan :overrasket:

___

Har mange guilty pleasures, men kan ikke komme på noen akkurat nå. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt Lonely Island med just 2 guyz, we'll kill U og we like sports? Helt i samme kategori.

Har hørt den siste, Lonely Island er morsomme, skal sjekke ut de to andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tilhenger av sanger med substans og tekst med budskap. Hører ikke på mainstream musikk i det hele tatt. I tillegg reagerer jeg skikkelig på utroskap (erotisk novelle hvor det i en bisetning blir nevnt at hun er gift? = slutte å lese den øyeblikkelig. Erotisk novelle hvor mannen (som er opptatt) tenker på hvor sexy nabojenten/ect er? = slutte å lese).

Men jeg klarer ikke å la være å like denne.. :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, nå kom jeg på en Guilty Pleasure! Når jeg er på Spotify så tar jeg alltid på "Private Session" når jeg vil høre denne :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gammal drittmusikk fra 90 tallet og utover, å jeg er egentlig grunge, gammal rock, og metalperson :fnise:

Såå...

Ellers artister som Dr.Bombay, Scooter, eric prydz, dj alligator og di :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...