Gå til innhold

Penisstørrelse og variasjoner


Gjest Tom

Anbefalte innlegg

Jeg ser at størrelse blir diskutert en masse her, så jeg vil prøve å få noen erfaringer som nyanserer det hele. Så derfor til dere damer som har prøvd endel og derfor har grunnlag til å uttale dere:

Hvordan er spredningen? Ligger de fleste rundt gjennomsnittet? (noe sånt som 15cm +/- 1 cm) Eller er det mer jevnt fordelt over en større skala?

Jeg rota med en dame nylig som var ganske åpenhjertig og sa uoppfordret at min var den største. På spørsmål om hun hadde stort sammenligningsgrunnlag, svarte hun over femti! Så jeg ble nysjerrig og fant frem målebåndet - 19cm. Dette er vel litt stort, men ikke så uvanlig vil jeg tro! Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spør da ikke om hva som er viktig og hva damer liker her. Sånt diskuteres jo overalt. Bare nysjerrig på spredningen. ligger der fleste rundt snittet, f eks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skravlebøtta!

I en dames verden er reglene slik: Dersom mannen har en pikkstørrelse mellom 13 og 15 cm, så " teller ikke størrelsen". Dersom mannen har en størrelse under dette, Så "teller størrelsen"

Og når vi kommer til omkrins: STØRRELSEN TELLER ALLTID :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennomsnittet er på sirka 15 cm. men spredningen er veldig stor... Lurer på om det er noe sån som 11-20 cm som er det som tels som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13-16cm er normalen tror jeg, og snittet ligger rundt 15 om jeg ikek tar helt feil.

Har selv 18 cm og det har skapt problemer med noen få jenter som har vært litt trange, og med har det vært ubegagelig i enkelte stillinger med andre som ikke har vært trange. Men stort sett så går det greit. Jenter er veldig forskjellig nedentil, akkurat som gutta.

Ut fra mine erfaringe så kunne jeg godt hatt noen cm mindre da det ikke har noe å si for de fleste damer, og slik at jeg aldri trengte å ha tanken i bakhodet at jeg må være forsiktig i enkelte stillinger. Kunne sluppet meg mer løs. Og det tror jeg tenner en dame mer enn et par cm ekstra på lengden. Som noen sier, så er det faktisk bruken som teller, og får du til den biten er det ingen som klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Jeg ser at størrelse blir diskutert en masse her, så jeg vil prøve å få noen erfaringer som nyanserer det hele. Så derfor til dere damer som har prøvd endel og derfor har grunnlag til å uttale dere:

Hvordan er spredningen? Ligger de fleste rundt gjennomsnittet? (noe sånt som 15cm +/- 1 cm) Eller er det mer jevnt fordelt over en større skala?

Jeg rota med en dame nylig som var ganske åpenhjertig og sa uoppfordret at min var den største. På spørsmål om hun hadde stort sammenligningsgrunnlag, svarte hun over femti! Så jeg ble nysjerrig og fant frem målebåndet - 19cm. Dette er vel litt stort, men ikke så uvanlig vil jeg tro! Eller?

Ja, flesteparten ligger rundt snittet, pluss minus litt. Har dog ikke hatt et antall elskere som gir representativ statistikk, eget utvalg er mer tilfeldig ;)

For ikke å fornærme medsøstre, så vil jeg også bare uttale meg på egne vegne når jeg sier at å vurdere lengden på en penis, eller en hvilken som helst annen gjenstand, på øyemål, er vanskelig, og jeg har ikke med målebånd på date. Grupperer heller i S, M, og L ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, flesteparten ligger rundt snittet, pluss minus litt. Har dog ikke hatt et antall elskere som gir representativ statistikk, eget utvalg er mer tilfeldig ;)

For ikke å fornærme medsøstre, så vil jeg også bare uttale meg på egne vegne når jeg sier at å vurdere lengden på en penis, eller en hvilken som helst annen gjenstand, på øyemål, er vanskelig, og jeg har ikke med målebånd på date. Grupperer heller i S, M, og L ;)

At gjennomsnittet er på 15 cm, betyr ikke det at de fleste har det... Det betyr at når du ser på varioasjonen, så er 15 i midten omtrent. Spredningen er mye større enn 2-3 cm. Les det jeg skreiv over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
At gjennomsnittet er på 15 cm, betyr ikke det at de fleste har det... Det betyr at når du ser på varioasjonen, så er 15 i midten omtrent. Spredningen er mye større enn 2-3 cm. Les det jeg skreiv over.

Gjennomsnittet betyr strengt tatt at man deler total penislengde på totalt antall peniser.

Spredningen er selvfølgelig fra verdens minste til verdens største.

Forutsatt at penisstørrelser følger normalfordelingskurven, og det tror jeg de gjør, så vil de fleste hope seg opp i nærheten av gjennomsnittet +/- noen centimeter, mens det blir færre og færre som har aktuell størrelse jo lenger vekk fra snittet man kommer i begge retninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =tentacle=
TS du har ikke en spesielt stor penis, jeg hadde ikke reagert/kommentert størrelsen på en penis på 19 cm.

Jeg har aldri kommentert størrelsen. Når normalområdet går opp til rundt 18 er 19 like over det, ikke det vanligste, men heller ikke påfallende stort i forhold til normalen. Ellers er det noen som ser det som en god ide å si at en gutt er "stor" uansett, så lenge det ikke er åpenbart en løgn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kommentert størrelsen. Når normalområdet går opp til rundt 18 er 19 like over det, ikke det vanligste, men heller ikke påfallende stort i forhold til normalen.

Nei jeg har ikke for vane å kommentere størrelsen jeg heller. Men 19 cm stemmer godt med det jeg har vært borti av peniser. Ikke at det er så mange, så det kan jo hende jeg har har vært "heldig". Jeg er i grunn veldig lite opptatt av størrelsen på en manns penis. ;)

Endret av Zari
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Nei jeg har ikke for vane å kommentere størrelsen jeg heller. Men 19 cm stemmer godt med det jeg har vært borti av peniser. Ikke at det er så mange, så det kan jo hende jeg har har vært "heldig". Jeg er i grunn veldig lite opptatt av størrelsen på en manns penis.  ;)

Måler du? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Måler du? ;)

Nei. :) Men de jeg har hatt sex med har selv fortalt meg lengden etter at vi har vært sammen en stund. Ikke spør meg hvorfor, men de er vel stolte av dette påhenget sitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidvandre

Jeg er elendig på mål, men når jeg ser på en linjal vil jeg tippe de to jeg har hatt sex med er på 14-15cm og 17-18cm. Men det er så mye mer enn lengden som spiller inn for at en penis oppleves "stor", også når det gjelder utseende (tykkelse, stivhet, bøying osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som trådstarter har jeg aldri lurt på om min tykke 19 cm er stor nok. Det var min "statistiske" hjerne som ikke fant utsagnet fra en dame med erfaringer med femti eksemplarer, som helt logiske. Normalområdet har jeg hørt er fra 12-18cm, og jeg tenker meg da at 90% ligger innenfor. Da vil jeg også tro at en dame med mange elskere også har noen erfaringer utover normalområdet. (Jeg vil også tro at de med utstyr i nedre del av skalaen kanskje ikke er de ivrigste til ONS!)

Så uttalelsen om at min var den klart største, fant jeg litt tåpelig, hennes erfaringer tatt i betraktning. Jeg hadde bedre likt en tilbakemelding på at hun satte pris på at min var så stor - uten noen sammenligninger forøvrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du burde være fornøyd og vel så det!! ;)

Vanlig størrelse er 14-16 cm, etter min erfaring. Men det er flere enn man skulle tro, som har større penis enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...