Gå til innhold

Kåre Magnus Bergh


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjesten

Så et klipp fra Idol, der det ble tullet om faren til Kåre Magnus Bergh. At faren var en kjendis, Helge Hammelow Berg......

Det var bare tull, var det ikke? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er sant....de er jo kjempe like.

Jeg syns Kåre Magnus var såååå kjekk helt til jeg så hvem som var faren - når jeg ser på han nå ser jeg bare Helge!! Ha ha ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det lurte jeg litt på også...

Kåre Magnus Bergh og Helge Hammelow-Berg.....

Hmmm, det har da aldri stått i noe Se & Hør, og de skal jo være fullstendig oppdatert på alt sånt :sjarmor:

Må være et tulleklipp?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker, har mr Hammelow-Berg kun to døtre. Den ene heter Jeanette, den andre Antionette. Spilte teater med dem i Tønsberg. Kan ikke huske noen bror i det hele tatt. Og stakkars Kåre ligner da ikke Helge Hammelow Berg. Gud forby.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nurk-ola

Og hvor sannsynlig er det at herr Hammelov-Berg ville ha navngitt sønnen sin Kåre-Magnus, når han har to døtre med denslags navn :ler: Mulig Kåre-Magnus er 7.far i huset i den familien. Men nei, de er neppe i slekt. Berg/Bergh er vel et nokså vanlig etternavn her til lands. Og de to program-lederene i Idol har jo en tendens til å komme med slappe vitser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Hmmm, det har da aldri stått i noe Se & Hør, og de skal jo være fullstendig oppdatert på alt sånt :sjarmor:

Er da ikke så lenge siden han stilte opp i Se&Hør eller Her&Nå med faren sin, og han er kjendis... :klø:

Dette må undersøkes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikke så lenge siden han stilte opp i Se&Hør eller Her&Nå med faren sin, og han er kjendis... :klø:

Dette må undersøkes...

Faren er kjendis??? Barte-Helge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg finner ingenting. Kommer ikke til å få sove i natt jeg :grine:

Men jeg er sikker på at faren hans er en kjent fyr. De stilte opp i en reportasje for ikke lenge siden der han spilte piano å greier.

Er så sikker på det :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nop, stemmer ikke...

Helge Hammelow-Berg bor rett ved meg. Han har to døtre som nevt her før. Henriette og Antionette heter de :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bekrefte at det bare var et tulleinnslag da, med andre ord :P

Så for meg at jeg måtte bestille time hos tannlegen for å få gå gjennom alle Se & Hør og Her & Nå for 2005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for meg at jeg måtte bestille time hos tannlegen for å få gå gjennom alle Se & Hør og Her & Nå for 2005
:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Så for meg at jeg måtte bestille time hos tannlegen for å få gå gjennom alle Se & Hør og Her & Nå for 2005

Du skal ikke se bort i fra at jeg kommer til å gjøre akkurat det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...