Gå til innhold

Kåre Magnus Bergh


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Når jeg tenker etter så likner han faktisk litt. Innbiller meg at jeg har lest det en plass også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Når jeg tenker etter så likner han faktisk litt. Innbiller meg at jeg har lest det en plass også.

Jaaaahhhhhhh :hoppe:

Kanskje det er svigersønnen? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg syns ikke han ligner.....

Svigersønn er han i allefall ikke!

Hurra, jeg skal til tannlegen neste mandag, skal love å ta meg ekstra god tid på venterommet :wink:

Nååååå ble jeg også nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Hurra' date=' jeg skal til tannlegen neste mandag, skal love å ta meg ekstra god tid på venterommet :wink: [/quote']

Ja, det må du gjøre for jeg er såå sikker på at denne gutten er en kjendissønn. Kommer ikke til å få sove før dette er oppklart jeg :ler:

Kanskje jeg skal sende en mail til Se&Hør :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Finner ikke noe mailadresse til hverken Se&Hør eller Her&Nå på nettet vaffal. Kanskje jeg ringer i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Etter mange års aktiv Se og Hør-lesing er jeg hellig overbevist jeg også om at Helge kun har to døtre.

Det staver jo Berg(h) annerledes, er jo ikke i familie da...

Samme som Petter Kristiansen ikke er sønnen til Hanne Christiansen, blir for dumt...

Og hvis Kåre-Magnus (forøvrig gift med en som heter Marie) er sønn av en kjendis burde jo dette ha kommet frem på et langt tidligere tidspunkt. Sladrebladene elsker jo slikt.

Men er veldig nysgjerrig på den Her og Nå-artikkelen da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hva da? Skal Alwa tipse Se og Hør om at vi lurer på dette? Eller be om at Sixx får ukens Champis...? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da? Skal Alwa tipse Se og Hør om at vi lurer på dette? Eller be om at Sixx får ukens Champis...? :tunge1:
Ehh...hun var på jakt etter mailadressen til Se&Hør....men ellers så synes jeg champagne er yammi...så jeg tar gladelig i mot en flaske eller ti. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg husker' date=' har mr Hammelow-Berg kun to døtre. Den ene heter Jeanette, den andre Antionette. Spilte teater med dem i Tønsberg. Kan ikke huske noen bror i det hele tatt. Og stakkars Kåre ligner da ikke Helge Hammelow Berg. Gud forby.Catzy[/quote']

Han har 2 døtre, ja. Men den ene heter Henriette, ikke Jeanette, og så er det Antoinette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg har sendt mail til Se&Hør jeg :sjenert:

Jeg er så bombe sikker på at denne gutten har en eller annen i familien som er kjendis :sur:

Men nå leser ikke jeg Se&Hør lengre da så sjansen for at jeg har sett reportasjen i Her&Nå er større, noen som har mailadressa dit? :P

Jeg fikk sove Tuppeliten, men det tok sabla lang tid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har sendt mail til VG også jeg :roll: Regner med det går dårlig å søke opp noe telefonnummer på gutten for han har vel hemmelig nummer for 8 mnd. siden :sjenert:

Men Kåre Magnus Bergh: hvis du ser dette så vær så snill og send meg en PM med de faktiske opplysningene så VI får nattesøvnen vår tilbake. Oki doki? :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Men Kåre Magnus Bergh: hvis du ser dette så vær så snill og send meg en PM med de faktiske opplysningene så jeg får nattesøvnen min tilbake. Oki doki? :tommelsmil:

Ja, vi er faktisk mange om det med nattesøvnen. Disse opplysningene blir snart et folkekrav :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Men Kåre Magnus Bergh: hvis du ser dette så vær så snill og send meg en PM med de faktiske opplysningene så VI får nattesøvnen vår tilbake. Oki doki? :tommelsmil:

Sånn Tuppsi ;)

(må bare slenge med at jeg setter stoor pris på å ikke være alene om dette :bukke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...