Gå til innhold

Du som er 160 til 170 cm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

● Hva veier du og hvor mange kalorier spiser du daglig?

● Slanker du deg/vedlikeholder du/skal du opp i vekt?

● Hvor aktiv er du?

Jeg :

○ 166 cm og 102 kilo. Spiser MYE!

○ Prøver å slanke meg. Men er sukkeravhengig

○ Er ikke aktiv

Anonymous poster hash: 85474...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

* 170, veier 57/58.

*Sukkeravhengig selv, spiser mer godteri enn mat. Erstatter gjerne frokost og kveldsmaten med godteri, potetgull og pepsi max, så nei, slanker meg ikke. Så kaloriene varier, men typ en middag, en potetgullpose og en sjokolade/lakris daglig, og et/to pepsi max

*Har hund som jeg går tur og sykler med. ellers ikke aktiv.



Anonymous poster hash: 1843f...cc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 165/50

- Spiser det jeg vil, men blir fort mett. Trodde jeg spiste mye, men da jeg regnet på det så ble det ca 1800 kcal per dag.

- Trener sporadisk, men er ganske aktiv i det daglige. Har skritteller på mobilen, og går gjennomsnittlig 1500 skritt hver dag. Sitter lite i ro. T



Anonymous poster hash: ec00b...4df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ab over: 15000 skritt hver dag :fnise:



Anonymous poster hash: ec00b...4df
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

● Hva veier du og hvor mange kalorier spiser du daglig?

● Slanker du deg/vedlikeholder du/skal du opp i vekt?

● Hvor aktiv er du?

Anonymous poster hash: 85474...42b

Er 164 cm og 54-55 kilo. Spiser ca 1700 kcal daglig, når jeg trener spiser jeg mer, så jeg alltid ender på rundt 1700.

Jeg drev med litt vektnedgang, men nå vedlikeholder jeg bare og prøver å få mer muskler.

Trener hver dag. 30-60 minutter, enten cardio eller styrke eller en kombinasjon. Gjerne HIIT. Går også 3-4 turer med hunden hver dag, går trapper der de finnes og sånne ting.

Anonymous poster hash: bbedf...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

168, veier rundt 52 kg. Teller kcal av og til slik at jeg ikke spiser for lite. Spiser ganske sunt, men er veldig glad i junkfood innimellom også :) Mest glad i mat da, ikke så mye godteri. Kunne gjerne gått litt opp i vekt, men det er ikke noe jeg stresser med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

166, ca 55 kg. Spiser alt for mye, men prøver å slanke meg. Er ikke aktiv.



Anonymous poster hash: 3288d...952
Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm og 47 kg. Teller ikke kalorier, men de få gangene jeg har prøvd å regne sammen for moro skyld har jeg endt på 2000-2500 kcal/dag. Jeg sprengspiste en periode for å se om jeg i det hele tatt klarte å komme opp i vekt, og det klarte jeg forsåvidt, men det krevde rundt 4000 kcal/dag, så jeg ble drita lei og gikk tilbake til normalt spis-det-jeg-vil-kosthold. Den eneste regelen jeg har er å spise minimum 3 og aller helst 5 måltider per dag, for jeg blir trøtt og uvel når det går for lang tid mellom måltidene.

Skulle helst veid 50-52 kg, men det er ikke så nøye at jeg orker all jobben med å komme meg dit. Så jeg spiser egentlig bare det jeg har lyst på, men velger gjerne mer kaloririk mat hvis det ikke krever så mye ekstra av meg.

Jeg er kanskje middels aktiv - går tur med bikkja hver dag, og jobber deltid i en jobb der jeg bare går og står. Men ellers studerer jeg og da blir det mye stillesitting, og jeg trener ikke.



Anonymous poster hash: 19f40...585
Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm og veier ca 53 kg. Har ikke helt oversikt på hvor mange kalorier jeg spiser daglig, tror jeg ligger på mellom 1500 og 2000 - noen ganger mer, noen ganger mindre. Er en skikkelig søtmoms så må passe meg litt. Går litt over en time daglig, og prøver i tillegg å trene cardio og styrke 3-4 ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og 61-62 kg. Gått opp ni kg på 5mnd. Grr! Sukkeravhengig og overspiser.

Teller ikke kalorier og trener kondisjon/styrke to-tre ganger i uken.

Anonymous poster hash: 73298...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* 170, veier 57/58.

*Sukkeravhengig selv, spiser mer godteri enn mat. Erstatter gjerne frokost og kveldsmaten med godteri, potetgull og pepsi max, så nei, slanker meg ikke. Så kaloriene varier, men typ en middag, en potetgullpose og en sjokolade/lakris daglig, og et/to pepsi max

*Har hund som jeg går tur og sykler med. ellers ikke aktiv.

Anonymous poster hash: 1843f...cc8

Kjære TS. Ikke følg dette rådet. De fleste ville lagt på seg flere kg, er nok kun fordi vedkommende er ung og kan spise hva hun vil! Eller at dette skjer noen dager, mens det blir veldig lite mat andre dager. Uansett hva grunnen er: dette varer ikke i lengden, og er overhode ikke sunt! :)

Anonymous poster hash: 59e8a...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS. Ikke følg dette rådet. De fleste ville lagt på seg flere kg, er nok kun fordi vedkommende er ung og kan spise hva hun vil! Eller at dette skjer noen dager, mens det blir veldig lite mat andre dager. Uansett hva grunnen er: dette varer ikke i lengden, og er overhode ikke sunt! :)Anonymous poster hash: 59e8a...8cc

Hvilket råd? Dette er ikke et råd bare så det er sagt, men et svar på ts sitt innlegg!

Anonymous poster hash: 1843f...cc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peanut

168 cm og 54 kg.

Teller ikke kalorier så aner ikke- holder meg hovedsakelig til grovt brød, grønnsaker, kjøtt og fisk. Spiser ikke pasta, ris, poteter eller andre bakevarer med hvitt mel. Spiser noe sjokolade, og er ellers storforbruker av kaffe.

Har holdt vekten stabil i 5 år nå.

Er minimalt aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er akkurat innafor, 161 cm :fnise:

● Hva veier du og hvor mange kalorier spiser du daglig?
● Slanker du deg/vedlikeholder du/skal du opp i vekt?
● Hvor aktiv er du?

Veier 56-58 kilo, spiser rundt 1700 kcal/dag.

Vedlikeholder, slanket meg 20 kilo høsten 2013 - høsten 2014.

Relativt sedat, men langt fra like lat som jeg var mens jeg gikk opp i vekt. Har lav terskel for å gå ærend og turer, og gjør av og til teite styrkeøvelser her hjemme.

Jeg sliter/slet også med sukkeravhengighet/søtsug/overspising/kjedespising/trøstespising/tvangsspising, men dette har bedret seg enormt etter at jeg begynte å spise bedre, mer variert, jevnere, få i meg mer næring, og "tillate" meg all den maten jeg liker best og droppe lettproduktene. Jeg bestemmer meg på forhånd for hva jeg vil spise og gir det plass i matplanen min. Da har jeg alltid noe å glede meg til, og jeg føler at det er jeg som styrer inntaket mitt.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

● Er 170 og veier 57-58. Spiser vel alt fra 1200 til 2000 kalorier om dagen.

● Er fornøyd med vekten, men gjør ikke noe spesielt for å opprettholde den

● Jogger et par ganger i uken, men ellers er jeg ikke veldig aktiv

Anonymous poster hash: 73268...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* 164cm og veier 112kg, teller ikke kalorier, og spiser det jeg har lyst på! Avhengig av Cola, så det blir vel endel kalorier bare der...

* Gjør ikke noe for å gå ned eller opp! Bekymrer meg ikke for hva jeg veier, og trives med det!

* Lite aktiv, trener aldri. Hater trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

168 høy, 67 kg. Har lav fettprosent og mye muskler, så er faktisk slankere nå enn da jeg veide 57 kg :P

Om jeg deffer (prøver miste litt fett) ligger jeg på 1700 på ikke-styrke-dagene og 2100 på styrkedagene. Om jeg vedlikeholder ligger jeg på 2100 på ikke-styrke-dagene og 2500 på styrkedagene.

Jeg trener kickboxing 3 dager i uken, styrke 3 dager i uken, og går fjelltur/løper/bare hviler en dag i uken.



Anonymous poster hash: fab0a...25e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

● Hva veier du og hvor mange kalorier spiser du daglig? 165.5cm, veier ca 54.5kg og spiser rundt 2000 til 2500kcal hver dag

● Slanker du deg/vedlikeholder du/skal du opp i vekt? Skal opp i muskelmasse, så det går veldig sakte oppover :)

● Hvor aktiv er du? Har fem treningsøkter i uken, jobber som gruppeinstruktør og snart som PT, så blir noe aktivitet, ja :) Er også veldig glad i å gå turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

164 cm/veier ca 73 kg (sist jeg veide meg, for 3 uker siden, har ikke vekt selv)

Teller ikke kalorier. Spiser vanligvis 2 skiver til frokost med nugatti eller kaviar og majones. En stor salat til lunsj, evt litt varmmat til kantinen (forsiktig om det er saus til). Middag på kvelden. Prøver å holde meg til en liten sjokolade i uken og litt chips/smågodt annenhver uke. En smoothie eller kesam med bær innimellom om jeg får lyst på søtsaker.

Prøver å gå ned i vekt, men stresser ikke med det. Vil gjerne ned til 65 kg.

Sykler til jobb 2-4 (15 km hver vei) ganger i uken + av og til litt utenom. Tar trappene i stedet for heisen.



Anonymous poster hash: 0505b...115
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 163 cm høy og veier 51 kg. Jeg teller ikke kalorier. Spiser det jeg føler for, men blir det hamburger eller annen fet mat mer enn 2 ganger på en uke, så passer jeg på at det blir en stund til neste gang. Sliter ikke med søtsug, og har aldri søtsaker liggende hjemme. Handler 2 ganger i uka og da følger jeg handlelista slavisk for å unngå å kjøpe usunne ting og sparer jo samtidig penger. Fryste røde druer er et veldig godt alternativ til søtsaker!

Prøver å vedlikeholde vekten min.

Er ikke spesielt aktiv for tiden, går litt turer i helgene (Oslo marka er super!), og har tenkt å begynne å trene litt pilates og kanskje litt body pump en gang i fremtiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...