Gå til innhold

Mor fikk se meg naken med boner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 år gammel gutt som er kåt hele tiden.. Men jeg har et veldig stort problem.. Moren min har vekket meg hver dag før skolen siden hun var liten, og dette er noe hun ikke vil slutte med.. MEN jeg får boner hver morgen. Jeg har klart og skjule den, siden jeg høre hun når hun vekke broren min. Men i dag så kom hun inn, og da var dynen av meg og boxeren.. Jeg hadde sovnet kvelden før når jeg runket!!! DETTE ER SÅ FLAUT!!

Anonymous poster hash: 0fef7...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 år gammel gutt som er kåt hele tiden.. Men jeg har et veldig stort problem.. Moren min har vekket meg hver dag før skolen siden hun var liten,

Anonymous poster hash: 0fef7...7ad

Vel, hvordan fik hun til det???

Anonymous poster hash: 59ab7...917

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at penis er stiv eller halvstiv om morgenen. Om jeg ser at sønnen min har ereksjon bare overser jeg det. Det er jo bare sånn det er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at penis er stiv eller halvstiv om morgenen. Om jeg ser at sønnen min har ereksjon bare overser jeg det. Det er jo bare sånn det er.

Men hun så meg helt naken.. Hadde inne shavet meg på 2 uker..

Anonymous poster hash: 4f40d...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, mor di har sett deg med boner før. Who cares?

Anonymous poster hash: 35169...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun så meg helt naken.. Hadde inne shavet meg på 2 uker..

Anonymous poster hash: 4f40d...725

 

Og så da? Jeg har kommet over sønnen min naken. Gjør ikke noe nummer ut av det. Han er en ung mann på vei inn i voksenlivet. Men, jeg har lært meg å banke på døra hans, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke moren din som bryr seg om om du er barbert eller ikke, det er du selv og dine sexpartnere som gjør.

Uansett, dette tror jeg ikke du skal tenke så mye på. Moren din vet hvordan ting fungerer her i verden, og har nok lagt det bak seg allerede :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun så meg helt naken.. Hadde inne shavet meg på 2 uker..

Anonymous poster hash: 4f40d...725

Jeg tror du hadde fått hakeslepp dersom du visste hva oss halvgamle damer har gjort og vært med på. Har både shavet andre og det som verre er, inkludert gags og cuffs.... har måttet låse nattbordet for å si det sånn. :hakeslepp:   :dry:  :rolleyes:  Selvsagt er det flaut for deg, men hun reagerer neppe mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 år gammel gutt som er kåt hele tiden.. Men jeg har et veldig stort problem.. Moren min har vekket meg hver dag før skolen siden hun var liten, og dette er noe hun ikke vil slutte med.. MEN jeg får boner hver morgen. Jeg har klart og skjule den, siden jeg høre hun når hun vekke broren min. Men i dag så kom hun inn, og da var dynen av meg og boxeren.. Jeg hadde sovnet kvelden før når jeg runket!!! DETTE ER SÅ FLAUT!!

Anonymous poster hash: 0fef7...7ad

 

Å ha ståtiss om morgenen er helt normalt, og garantert noe moren din vet at kan skje. Det er litt flaut for deg, og litt flaut for henne, men ikke noe du skal tenke mer på. Et tips hvis du vil unngå flere ubehagelige overraskelser er å stille egen klokke et kvarter tidligere enn du pleier. Da er nok underbuksene på før mamma kommer busende inn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun så meg helt naken.. Hadde inne shavet meg på 2 uker..

Anonymous poster hash: 4f40d...725

Tror du helt seriøst moren din bryr seg om du ikke har shavet deg på 2 uker????!!!!!

Anonymous poster hash: 70899...55c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er der om noen år, og det der kommer ikke til å være NOE problem! Alle vet hvordan gutter i den alderen er! Hvis jeg skulle komme over runking eller andre ting, så betyr det a jeg har en frisk sønn og for min del blir det ikke det minste flaut. Men jeg vil jo helst ikke komme over noe, fordi det er verre for en på 15, enn en mor, som ja, har sett en stiv en før. Ikke bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, du var ubarbert. Hun er sikker traumatisert. Neste gang husker du å barbere deg så hun ikke blir helt ødelagt mentalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun så meg helt naken.. Hadde inne shavet meg på 2 uker..

Anonymous poster hash: 4f40d...725

 

     :sjokkert:       :hoho:

Anonymous poster hash: 45dda...699

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du likte at moren din så deg naken jeg, siden du bryr deg så mye om at du ikke var barbert 😉😜😂

Anonymous poster hash: 29b43...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Captain Hook

Mamma kom da inn en gang jeg runka. Hun bare gikk ut igjen og sa beklaget. Hun har også kommet inn når jeg hadde sex med ei. Hun sa husk kondom og kos dere. Så gikk hun. Jenta var hun som ble flauest. Jeg ble flau jeg også, men det var ikke verdens undergang. Hun har sett litt av hvert før. 

Endret av Captain Hook
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang moren til ts kommer inn får du spørre henne pent om hun kan gi deg en håndjager.



Anonymous poster hash: 0640d...509
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma kom da inn en gang jeg runka. Hun bare gikk ut igjen og sa beklaget. Hun har også kommet inn når jeg hadde sex med ei. Hun sa husk kondom og kos dere. Så gikk hun. Jenta var hun som ble flauest. Jeg ble flau jeg også, men det var ikke verdens undergang. Hun har sett litt av hvert før. 

"Husk kondom og kos dere"? Sa hun det? 

Anonymous poster hash: 1c91e...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Captain Hook

 

"Husk kondom og kos dere"? Sa hun det? 

Anonymous poster hash: 1c91e...f51

 

Ja. Den gang var vi over den seksuelle lavalder. 16 og 17 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...