Gå til innhold

Hvordan være sikker på din sexuelle legning?


Youdontknowme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Man vet vel stort sett hva man tenner på, og hvis man er åpen for tanken om at man kanskje tenner på det motsatte kjønn så finner man trolig ut av hvor man står.

Når det er sagt så er jeg ikke sikker selv. Føler at jeg må prøve å ha sex med en jente før jeg kan si hundre prosent at det ikke er noe for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøve og feile? ;) Har hatt jentesex en gang, det var ok, men jeg kjente på at noe manglet og at noe var feil. Har ikke noe spesielt behov for å gjenta det. Ligge i skje med henne var enda mer feil. Liker å ha et par sterke mannearmer rundt meg :)

Anonym poster: 90f5411f3b126b2de3b665b770ccbfbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvorfor være sikker da? hvorfor skal alt være sånn og sånn?

Hvis du føler at du har lyst på kvinner: flørt med kvinner! har du og en kvinne bra kjemi? følg den!

følg instinktene dine uavhengig av kjønn,så ser du hva som skjer.

Hvorfro er det viktig å vite akkurat i dette øyeblikket i hvilken seksell kategori du havner i? syns det er dumt jeg

Anonym poster: efcefd7383934d21cefbc28c82280c52

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor være usikker? Jeg har aldri vært i tvil, er det virkelig så vanlig? En nevnte alder og erfaring, men de fleste vet da om legningen sin lenge før de får erfaring?

Anonym poster: ca670c4eefd017878f086db8abd4421f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd jeg har vært hetro og vært helt sikker på det, men for noen mndr siden ble jeg forelsket i en jente.. vi er sammen nå da, men alle fortsetter å sier til meg at det bare er en fase... og at det vil gå over..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid trodd jeg har vært hetro og vært helt sikker på det, men for noen mndr siden ble jeg forelsket i en jente.. vi er sammen nå da, men alle fortsetter å sier til meg at det bare er en fase... og at det vil gå over..

Det kan godt hende, hvor gammel er du?

men hvem bryr seg? Drit i folk, de er noen respektløse idioter som blander seg i dine saker. Livet handler om de få øyeblikkene vi er lykkelig, så ikke la folk ta fra deg det. Selv om foholdet kanskje varer for alltid eller i en uke til

Anonym poster: efcefd7383934d21cefbc28c82280c52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende, hvor gammel er du?

men hvem bryr seg? Drit i folk, de er noen respektløse idioter som blander seg i dine saker. Livet handler om de få øyeblikkene vi er lykkelig, så ikke la folk ta fra deg det. Selv om foholdet kanskje varer for alltid eller i en uke til

Anonym poster: efcefd7383934d21cefbc28c82280c52

Ganske ung, 17. Trodde alltid jeg var 100% hetro ettersom jeg bare hadde vært forelsket i gutter og jeg tente jo på guttene jeg var sammen med. Men etter jeg begynte å like hun som jeg er sammen med nå tente jeg ikke lenger på eksen min.. , hadde et forsøk på å overbevise meg selv om at jeg var hetro..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Ikke tenk så mye på det, om du blir seksuelt og/eller følelsesmessig tiltrukket av det samme kjønn så ikke få panikk. Om den personen også liker deg så er det flott og du bare prøver det, om den personen ikke vil ha deg, vel sånn er livet, du kan like godt bli avist av det motsatte kjønn også.

Personlig har jeg kun vært tiltrukket av kvinner, og aldri følt noe slikt for en mann, så jeg kaller meg gynofil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DrManhattan

Ganske ung, 17. Trodde alltid jeg var 100% hetro ettersom jeg bare hadde vært forelsket i gutter og jeg tente jo på guttene jeg var sammen med. Men etter jeg begynte å like hun som jeg er sammen med nå tente jeg ikke lenger på eksen min.. , hadde et forsøk på å overbevise meg selv om at jeg var hetro..

Det at du ikke tenner på eksen din er vel mer normalt, de fleste av oss slutter å tenne på våre ekser når vi er blitt sammen med noen nye:)

Uansett så bare vær den du er, om dette er en fase eller noe du vil være resten av livet så har det ingenting å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at du ikke tenner på eksen din er vel mer normalt, de fleste av oss slutter å tenne på våre ekser når vi er blitt sammen med noen nye:)

Uansett så bare vær den du er, om dette er en fase eller noe du vil være resten av livet så har det ingenting å si.

Sant det. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuntzilla

Er det så viktig å være sikker på den, da?

Jeg vet jo hva jeg liker og tiltrekkes av, men jeg trenger ikke lage en regel eller ramme for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erfaring. har hatt sex med både mann og kvinne. variasjon er bra. hull er hull. er ikke så stor forskjell på et mannerumpehull og et fetthull.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, overskriften sa vel det meste..

Hvis du føler selv at du er usikker på m du er hetrofil...er jo det svar nok...

Da mener jeg at du ikke er 100 % hetrofil. For vi som er det - går aldri rundt og er usikker på det...

Jeg tror du er litt bi-fil da..

Selv har jeg aldri tenkt tanken engang. Kvinner og kvinnekropp er 100 % turnoff for meg. Orker ikke tanken på det en gang. For meg blir det bare kvalmende og ekkelt og unaturlig. Ekte hetrofile damer kunne aldri i verden lure på hvordan det er å ha sex med en kvinne. Har ikke lyst å prøve...hvorfor ha lyst å prøve det - når man er 100 % fornøyd med hetrofil sex ???

Hvis du ikke er fornøyd med den hetrofile sex erfaringen du har...så kan jeg forstå tanken. Særlig hvid du også tenner på samme kjønn.

Jeg kunne aldri prøvd sex med samme kjønn - rett og slett forde jeg tenner overhodet ikke på samme kjønn. En lesbe prøvde seg på meg en gang. Og jeg ble irritert og hissig...Klarte ikke å forstå oppførselen hennes. Syns hun var bare direkte plagsom og irriterende. Men hadde en mann vært like frekk og pågående på meg - hadde jeg tatt det som en flørt, invitasjon ...og overhodet ikke blitt sint...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler selv at du er usikker på m du er hetrofil...er jo det svar nok...

Da mener jeg at du ikke er 100 % hetrofil. For vi som er det - går aldri rundt og er usikker på det...

Jeg tror du er litt bi-fil da..

Selv har jeg aldri tenkt tanken engang. Kvinner og kvinnekropp er 100 % turnoff for meg. Orker ikke tanken på det en gang. For meg blir det bare kvalmende og ekkelt og unaturlig. Ekte hetrofile damer kunne aldri i verden lure på hvordan det er å ha sex med en kvinne. Har ikke lyst å prøve...hvorfor ha lyst å prøve det - når man er 100 % fornøyd med hetrofil sex ???

Hvis du ikke er fornøyd med den hetrofile sex erfaringen du har...så kan jeg forstå tanken. Særlig hvid du også tenner på samme kjønn.

Jeg kunne aldri prøvd sex med samme kjønn - rett og slett forde jeg tenner overhodet ikke på samme kjønn. En lesbe prøvde seg på meg en gang. Og jeg ble irritert og hissig...Klarte ikke å forstå oppførselen hennes. Syns hun var bare direkte plagsom og irriterende. Men hadde en mann vært like frekk og pågående på meg - hadde jeg tatt det som en flørt, invitasjon ...og overhodet ikke blitt sint...

Ja, jeg er nok ganske sikker på at jeg ikke er helt hetro. Det kom bare så brått. For noen mndr siden ville jeg kjent meg igjen i det du skrev.. det er liksom det som skremmer meg. Men har hørt at det er normalt og finne det ut i slutten av tenårene så kan jo godt være slik det henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ganske sikker på at jeg er heterofil. jeg synes jo at andre jenter er pene, men føler meg ikke tiltrukket av dem. er ikke interessert i å utforske heller, har aldri kysset en annen jente f.eks. og tror ikke jeg kommer til å gjøre det noen gang heller. elsker mannen min <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erfaring. har hatt sex med både mann og kvinne. variasjon er bra. hull er hull. er ikke så stor forskjell på et mannerumpehull og et fetthull.

Jepp...

Og det er nok veldig mange som er litt homo eller bi, i alle fall blant oss mannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...