Gå til innhold

Hjertet stoppet


Lanista1984

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lagt skjul på at jeg er i det amerikanske militæret. Og at jeg har mange år bak meg fra Afghanistan.

Og at jeg har flere andre steder spesielt nå og at jeg skriver fordi ordene vil overleve meg.

Men på trening i dag stoppet hjertet.

Det var bare noen minutter. Hjelpeapparatet var der med en gang. Det ville ha vært døden i Hindu Kush.

Hvorfor det skjedde vet jeg ikke. Har aldri hatt problemer med hjertet. Jeg løp alltid raskest. Fra skole til de første prøvene i Coronado i California.

Jeg har blitt 31 og jeg lurer på om det kan være andre ting som skjer en fysikk?

Depresjon kan påvirke hjertet på den måten?

Jeg klatrer som et ekorn og dykker som en delfin.

For meg var dette et sjokk.

Alt ble svart med en gang. Jeg husker ingenting.

Hvis hjertet skal begynne å tulle med meg er jeg ferdig i denne bransjen. Jeg kan ingenting annet.

Jeg skal til en lege om en time. Det er en miltlærelege. Hvor mye han kan, vet jeg ikke.

Jeg har aldri tvilt på mitt hjerte. Jeg har prøvd det så langt det går og det har alltid vært med.

Jeg er ikke redd for å dø, men redd for å miste muligheter der jeg jobber.

Jeg skal være den beste av alle. Til enhver tid.

Vi skal liksom redde verden.

På en annen side er det kanskje rart å være mest redd for karrieren og ikke for døden. Kanskje blir jeg tvunget inn i et nytt kapittel av livet mitt med tenking og mindre fysikk.

Jeg håper ikke det. Jeg elsker det jeg gjør.

I sjøen,luften og på land.

Nå sitter jeg og kjenner på pulsen og kan ikke hjelpe noen.

Fuck!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest morhjertegod

Hørtes skremmende ut, lykke til hos legen, gi tilbakemelding på beskjeden du får. Tvi Tvi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Nå begynner det å blø i øret!!

Herregud for en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sprukket tromhinnen pga støy før. Kanskje det ikke er relatert til dette. Herregud for en dag. Jeg ønsker aller mest å ta en ambien og sove ut, så er alt bra. Men de holder meg fast og måler blodtrykk og nåler her og der og jeg er bare svimmel.

Egentlig vil jeg snakke om sex.

Faen ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir redd! Men håper du får positive ord hos legen. Lykke til!

En helt annen ting: skulle ønske du skrev mer her. Veldig spennende (kanskje egoistisk av meg å tenke det) å lese om livet og arbeisdagen din. Du skriver veldig fint, rørende og ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har det fint. Jeg var en røre den dagen. Takk for det.

Skjønner du blir redd! Men håper du får positive ord hos legen. Lykke til!

En helt annen ting: skulle ønske du skrev mer her. Veldig spennende (kanskje egoistisk av meg å tenke det) å lese om livet og arbeisdagen din. Du skriver veldig fint, rørende og ekte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Rytmeforstyrrelser kan forårsake hjertestans, og da blir du selvsagt lagt inn på sykehus om hjertestopp oppstår. Lurer også på om du ikke ble innlagt?????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt latterlig at dere på Kvinneguiden ikke gjennomskuer dette trollet?

Han trollet på vgd i årevis. Han er ikke i militæret, IP-en hans ble sjekket en gang og den var i Kristansand.



Anonymous poster hash: b1080...98a
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir redd! Men håper du får positive ord hos legen. Lykke til!

En helt annen ting: skulle ønske du skrev mer her. Veldig spennende (kanskje egoistisk av meg å tenke det) å lese om livet og arbeisdagen din. Du skriver veldig fint, rørende og ekte.

Han dikter om livet sitt, håper du skjønner det?

Han er psykisk syk og sitter her i Norge.

Anonymous poster hash: b1080...98a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

V
  1. Vetting is the process of performing a background check on someone before offering them employment, conferring an award, etc. A prospective person or project may be vettedbefore making a hiring decisi
no sweat, chances are good this is not the only thing he has lied about, he may say that his info is classified due to OPSEC, that is complete BS. He is not nor ever was a SEAL
v/r
Scott


-----Original Message-----

Sent: Fri, Apr 6, 2012 4:23 am
Subject: RE: vetting

Thanks a lot!


Date: Thu, 5 Apr 2012 21:50:24 -0400

Only ONE "MORETTI" listed... a man who served during WWII... a Warrant Officer who started with NCDU and eventually got linked up with UDT8. He is listed as DECEASED 11 Feb 2005 !!


-----Original Message-----

Sent: Thu, Apr 5, 2012 11:09 am
Subject: RE: vetting

Martin Moretti, class 270 or 272.


Date: Thu, 5 Apr 2012 09:40:50 -0400

the vetting process requires that before we begin we need full name of the individual so as to avoid any mistakes. Please provide first name and surname and I will run through data base.
scott
-----Original Message-----
From: ... …xxx
To: xxx
Sent: Wed, Apr 4, 2012 3:06 pm
Subject: vetting

ello,

I want to inquire about someone whom I think is lying about being a navy seal. I only have his first name and the number of the class he graduated in.
----
Vetting er det samme som bakgrunnsjekk. Dette er fra 2012. Jeg har fjernet epostadressene.


Anonymous poster hash: b1080...98a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø hø, ja det var det første som slo meg, at noen lever i en fantasi...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han dikter om livet sitt, håper du skjønner det?

Han er psykisk syk og sitter her i Norge.

Anonymous poster hash: b1080...98a

Neei, han virker jo så flott og eventyrisk :cry:

Anonymous poster hash: fab7b...554

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver spennende, men som noen nevner er det mer realistisk at jeg-personen blir innlagt på sykehus med en gang etter en slik episode du beskriver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cool story, bro



Anonymous poster hash: 2df6e...b93
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opplever man hjertestans blir man lagt inn, utredet i hue og ræva! Dette er bare tull!



Anonymous poster hash: 11fff...47a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hjertet stopper i flere minutter, så må man vel på sykehus.

Er ikke hjertestans du har opplevd da, for da hadde du ikke sittet og skrevet innlegg på kg.

Denne brukeren er kjent for sine rørete og uforståelige innlegg, så at noen tror på våset synes jeg er rart.

Anonymous poster hash: edd80...b4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du blir redd! Men håper du får positive ord hos legen. Lykke til! 

 

En helt annen ting: skulle ønske du skrev mer her. Veldig spennende (kanskje egoistisk av meg å tenke det) å lese om livet og arbeisdagen din. Du skriver veldig fint, rørende og ekte. 

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Haha, jeg er naiv skjønner jeg? ;) Noe som forsåvidt kan stemme :(

Endret av kjøttkaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...