Gå til innhold

Jentesex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til dette (har bare hatt jentesex som en del av trekant), mens mannen er nysgjerrig på en annen mann. Men ikke ved å møte et par, hver for oss. Men vi er kresne og forsiktige - og litt pysete, så dette vil ta tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker det samme:) er i samboerforhold, hvor min samboer er klar over dette og synes det er helt greit.

Har en profil på gaysir selv, men har ikke lagt ut ordentlig bilde eller navn. Fikk flere henvendelser, men så fort jeg sa jeg kun var ute etter sex - ikke noe forhold, så var det ikke greit:/ jeg vil jo ha åpne kort, og vet desverre ikke hvilke andre steder jeg skal gå frem. Da jeg kan være litt reservert, og jeg blir sjeldent sjekket opp av jenter da jeg 'ser heterofil' ut:) er veldig feminin, typisk jente-jente.

Jente, 22år

Anonymous poster hash: a5d80...325

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er jentesex når to jenter har sex med hverandre og guttesex når to gutter har sex med hverandre, er det da dyresex når to dyr har sex med hverandre?



Anonymous poster hash: dfb02...9e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Hvis det er jentesex når to jenter har sex med hverandre og guttesex når to gutter har sex med hverandre, er det da dyresex når to dyr har sex med hverandre? Anonymous poster hash: dfb02...9e7

Helt korrekt ;)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hetrofil, men er nysgjerrig på jenter, og kunne godt tenke meg å prøve det ut en gang. Jeg har blondt hår til litt nedenfor skuldrene, blågrå øyne, bruker moderat med sminke(da tenker jeg på eyeliner, mascara og lipgloss), går stort sett med kjole når været er bra nok. Da matcher jeg det med hårspenner, midjebelter og en og annen cardigan med boots/pumps/flats og veske.

Vinteren går jeg med bukser, cardigan, tshorte/genser.

Vil si jeg kler mer verken alt for feminint ei heller maskulint. En blanding kanskje.



Anonymous poster hash: 53c55...d2c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi tre! Er i et fast forhold, men min samboer vet at dette er noe jeg ønsker, og synes det er greit. Jeg er selv heterofil, men tanken på å ha sex med en kvinne tenner meg.

Kvinne, 25 år.

Anonymous poster hash: 51825...e3d

Det blir 3kant :wow:

Anonymous poster hash: dad1b...ec6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har prøvd å komme i kontakt med en jente for jentesex, og gjerne trekant med min mann, men sliter med å finne seriøse. Har også prøvd Gaysir, uten at det ga resultat.

Jeg har prøvd jentesex tidligere, noe som absolutt ga mersmak.

Skrev nettopp ett innlegg ang dette:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=897901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 3kant :wow:

Anonymous poster hash: dad1b...ec6

Men med bare jenter. Da mangler det noe...

Anonymous poster hash: dfb02...9e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig respons fra dere jenter som hevder dere vil ha jentesex da. Tror dere har det i munnen bare :fnise:



Anonymous poster hash: c0d8f...b61
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i samme båt ser det ut til.jEg har samboer.og han vet om dette.jeg er feminin,langt rødt hår,liker å sminke meg å elsker høyhælte sko.. men kan også være litt tøff.jeg tenner ekstremt på jentesex. Å har veldig lyst å prøve det..jeg bor i møre og Romsdal. Og er 28 år

Anonymous poster hash: 5d2d1...78d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Har kommet i kontakt med en på gaysir :) har utvekslet litt bilder og snakket. Vet ikke om hun er helt min type, men får se ;) dumt du bor i Møre og Romsdal da, det er så langt unna Skien :(

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere så korte mellom ørene at dere tror alle lesbiske kvinner er maskuline? Herregud, man skal lese mye umodent og stupid fjas før trynet faller av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i Oslo. So er et utested for homofile, mange lesbiske der.

Anonymous poster hash: 1bb99...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen av oss gaysir-jenter som gidder å ha kontakt med noen som ikke har profilbilde. Si også klart I PROFILEN at dere bare er ute etter sex, for hvis dere først skal være hetero-jenta som prøver å hooke lesber kan dere si ifra at det er det som er baktanken. Hvis ikke er dere plutselig drittsekker.



Anonymous poster hash: 96c86...97c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med alt dette om profilbilde. Det er et must. Jeg har også lyst på jentesex men er for sjenert til å ta initiativ, haha.. tragisk.. Er ikke noen i oppland eller hedmark her da? :fnise:



Anonymous poster hash: 270d7...55c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av oss gaysir-jenter som gidder å ha kontakt med noen som ikke har profilbilde. Si også klart I PROFILEN at dere bare er ute etter sex, for hvis dere først skal være hetero-jenta som prøver å hooke lesber kan dere si ifra at det er det som er baktanken. Hvis ikke er dere plutselig drittsekker.

Anonymous poster hash: 96c86...97c

Jeg har skrevet klart i profilteksten min at jeg kun er ute etter noe uforpliktende. Har ikke bilde av ansikt, men en kroppsdel og jeg får nå iallfall mye respons :)

Anonymous poster hash: c0d8f...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ingen av oss gaysir-jenter som gidder å ha kontakt med noen som ikke har profilbilde. Si også klart I PROFILEN at dere bare er ute etter sex, for hvis dere først skal være hetero-jenta som prøver å hooke lesber kan dere si ifra at det er det som er baktanken. Hvis ikke er dere plutselig drittsekker.

Anonymous poster hash: 96c86...97c

Er det noe annerledes hvis en bifil jente er på GS bare for å hooke da? Så lenge det står i profilen at man ikke vil ha noe forhold, men vennskap eller treff.

Anonymous poster hash: a5d80...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere så korte mellom ørene at dere tror alle lesbiske kvinner er maskuline? Herregud, man skal lese mye umodent og stupid fjas før trynet faller av.

Nei sier ikke det heller, men på gaysir har det kun vært maskuline lesbiske som har tatt kontakt, og jeg tenner på feminine jenter. Vil jeg ha en som ser ut som en gutt, ville jeg heller truffet en gutt da. Jeg tenner på det myke, søte og feminine når jeg tenker at jeg vil ha sex med en jente.

Men vet at det finnes mange feminine lesbiske

Anonymous poster hash: c405b...b6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av oss gaysir-jenter som gidder å ha kontakt med noen som ikke har profilbilde. Si også klart I PROFILEN at dere bare er ute etter sex, for hvis dere først skal være hetero-jenta som prøver å hooke lesber kan dere si ifra at det er det som er baktanken. Hvis ikke er dere plutselig drittsekker. Anonymous poster hash: 96c86...97c

Er kanskje derfor det står søker ikke kjæreste, date. Søker treff. Ikke vanskelig å skjønne hva man vil da. Hvis ikke er ikke det min feil :)

TS

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er litt skummelt med profilbilde. Det at jeg ønsker jentesex er noe jeg egentlig vil holde hemmelig. Er så redd noen skal kjenne meg igjen. Ønsker å utdele bilder først når jeg har kommet i kontakt med noen, selvom det sikkert blir mere vanskelig.

Anonymous poster hash: c405b...b6b

Tar du selv kontakt med eller svarer jenter som ikke har noe profilbilde?

Anonymous poster hash: 5fd7d...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...