Gå til innhold

2 damer og 1 mann, fantasi eller noe du vil?


Kvinnemagi

Anbefalte innlegg

Hei!

For 2 år siden, fikset min mann en ekstra mann til meg for trekant.

Det ble en helt utrolig opplevelse, som ga mersmak.

I tiden etter dette, har jeg (vi) prøvd å komme i kontakt med en kvinne som ønsker å være med oss i en trekant, uten å lykkes.

Har ved flere anledninger, vært i kontakt med kvinner, både på msn/skype, nettsider og tlf, men når det kommer til det å møtes IRL trekker de seg.

På msn/skype har vi både sett og vist oss frem til gjensidig nytelse.

Er det slik at dette er noe kvinner fantaserer om, men ikke tør ta steget?

De vi har kommet i kontakt med er via nettsider, og vet at dette ikke nødvendigvis er den beste måten. Men pga at vi sjeldent er ute på byen, blir dette den "enkleste" måten.

Ønsker veldig gjerne å gi tilbake til min mann det jeg fikk oppleve, men virker litt håpløst. Jeg tenner veldig på å se mannen min med noen andre (vi har møtt par), og liker selv også jentesex (men ikke ett must).

Så jenter...er det kun en fantasi?

Har dere tips til hvordan vi kan treffe en kvinne/jente?

Hilsen hun i par fra Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Njæ forsåvidt ikke, men de som har tatt kontakt til nå har på den ene eller andre måten ikke passet helt optimalt for meg.

I noen tilfeller kan det være harry bilder, i andre for vulgær tekst for min smak, i andre tilfeller er det kanskje utseendet(enten negativt eller at de virker ekstremt fokuserte på ting jeg synes blir o overkant). Enkelte lar også mannen styre profilen, noe som ikke alltid har falt seg heldig ut(type mas fra mannen). Jeg synes også endel virker litt ute etter enkle ligg og "hvemsomhelst" bare de ikke er enormt overvektige eller skikkelig grelle.

Skal jeg være med på noe skal matchen være veldig bra, og de skal kunne formulere seg på en sånn måte at jeg tror de kanskje kan være en slags match iallefall. Det har 99% tilgode å klare.

Ellers føler nok endel kvinner det er noe utrygt?

Om de har takket nei etter å ha truffet dere er det noe med utseende/kjemi eller oppførsel som ikke stemte bra for dem.

Anonymous poster hash: b94f0...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njæ forsåvidt ikke, men de som har tatt kontakt til nå har på den ene eller andre måten ikke passet helt optimalt for meg.

I noen tilfeller kan det være harry bilder, i andre for vulgær tekst for min smak, i andre tilfeller er det kanskje utseendet(enten negativt eller at de virker ekstremt fokuserte på ting jeg synes blir o overkant). Enkelte lar også mannen styre profilen, noe som ikke alltid har falt seg heldig ut(type mas fra mannen). Jeg synes også endel virker litt ute etter enkle ligg og "hvemsomhelst" bare de ikke er enormt overvektige eller skikkelig grelle.

Skal jeg være med på noe skal matchen være veldig bra, og de skal kunne formulere seg på en sånn måte at jeg tror de kanskje kan være en slags match iallefall. Det har 99% tilgode å klare.

Ellers føler nok endel kvinner det er noe utrygt?

Om de har takket nei etter å ha truffet dere er det noe med utseende/kjemi eller oppførsel som ikke stemte bra for dem.Anonymous poster hash: b94f0...039

Det som er at vi har funnet kjemien (synes vi) på msn/skype/tlf, men aldri møtt de i virkeligheten.

Det er når vi kommer til det steget at vi skal prøve å finne en anledning til å treffes, at de bakker ut.

Mulig vi formulerer oss feil i profilene vi har, men legger der ikke press på at det må være sånn og sånn.

Kjemien er selvfølgelig viktig for at man skal tenne på hverandre. Dette er spesielt utfordrende, der vi har møtt par, og det er 4 som skal ha kjemi.

Er jo også ekstremt lei av alle menn bak dameprofiler, som utgir seg for å være dame/par.

Men men...jeg gir ikke opp håpet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det som er at vi har funnet kjemien (synes vi) på msn/skype/tlf, men aldri møtt de i virkeligheten.

Det er når vi kommer til det steget at vi skal prøve å finne en anledning til å treffes, at de bakker ut.

Mulig vi formulerer oss feil i profilene vi har, men legger der ikke press på at det må være sånn og sånn.

Kjemien er selvfølgelig viktig for at man skal tenne på hverandre. Dette er spesielt utfordrende, der vi har møtt par, og det er 4 som skal ha kjemi.

Er jo også ekstremt lei av alle menn bak dameprofiler, som utgir seg for å være dame/par.

Men men...jeg gir ikke opp håpet :-)

Plukker inn en lenke jeg har gitt til dem som har vært ut i samme ærend som du/der er.

Les den nøye, og tenk igjennom de signalene dere selv har sendt, og hvorledes dere har fremstått.

Husk at dere er to, en 'hun' er en. Man trenger ikke gjette mange ganger for å se diversiteten i risiko, ikke sant.

Lenken

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var aktiv på gaysir fikk jeg ørten meldinger fra par som lurte på om jeg ville være med på trekant. Ettersom det er så vanlig å sende melding om dette på gaysir, må det vel også funke noen av gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var aktiv på gaysir fikk jeg ørten meldinger fra par som lurte på om jeg ville være med på trekant. Ettersom det er så vanlig å sende melding om dette på gaysir, må det vel også funke noen av gangene.

Vi er nok også en av de som sender meldinger til kvinner som søker par. Vi har forsøkt med meldinger som forteller litt om oss, meldinger som forteller hva vi ønsker, helt korte meldinger som "lyst til å bli bedre kjent" osv osv. Litt vanskelig å vite hvordan akkurat den kvinnen vi kontakter ønsker det. Noen ønsker det direkte, noen mere forsiktig, noen med bilder av kjønn og noen med kun ansiktsbilder. Uansett, enkelt er det ikke.

Noe riktig må vi dessuten ha gjort, med tanke på de vi har kommet i kontakt med.

Har jo også sett at de blir tent av det vi sier og gjør, men det er liksom det siste steget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok også en av de som sender meldinger til kvinner som søker par. Vi har forsøkt med meldinger som forteller litt om oss, meldinger som forteller hva vi ønsker, helt korte meldinger som "lyst til å bli bedre kjent" osv osv. Litt vanskelig å vite hvordan akkurat den kvinnen vi kontakter ønsker det. Noen ønsker det direkte, noen mere forsiktig, noen med bilder av kjønn og noen med kun ansiktsbilder. Uansett, enkelt er det ikke.

Noe riktig må vi dessuten ha gjort, med tanke på de vi har kommet i kontakt med.

Har jo også sett at de blir tent av det vi sier og gjør, men det er liksom det siste steget...

Jeg søkte ikke par altså, jeg søkte kjæreste, så for min del likte jeg ikke disse meldingene :) Men jeg tenker at det dere gjør må være riktig: kan ikke se for meg en anenn måte dere kan gjøre det på. Kanskje dere bare må sende nok meldinger, og komme i kontakt med nok kvinner, og til slutt vil det være ei som faktisk blir med videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på trekant med en mann og ei ekstra kvinne. Det ble skikkelig kleint, og jeg kunne skrevet side opp og side ned om hvorfor det ble slik, men jeg har ikke engang lyst til å grave i de minnene. Uansett hvor godt forberedt vi var: Det ble feil for alle tre:-/

Anonymous poster hash: 7a6ef...db5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært med på trekant med en mann og ei ekstra kvinne. Det ble skikkelig kleint, og jeg kunne skrevet side opp og side ned om hvorfor det ble slik, men jeg har ikke engang lyst til å grave i de minnene. Uansett hvor godt forberedt vi var: Det ble feil for alle tre:-/Anonymous poster hash: 7a6ef...db5

Vi har vært i den samme situasjonen med ett par, og det er endel av gamet.

Ser du ikke ønsker å grave i minnene, men er det lov til å spørre om hva som ble så kleint?

Var det selve settingen,kjemien eller at det rett og slett ble feil?

Har jo prøvd trekant med dame fra ett partreff, men blir liksom ikke det samme når fjerdemann står i bakgrunnen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nok også en av de som sender meldinger til kvinner som søker par. Vi har forsøkt med meldinger som forteller litt om oss, meldinger som forteller hva vi ønsker, helt korte meldinger som "lyst til å bli bedre kjent" osv osv. Litt vanskelig å vite hvordan akkurat den kvinnen vi kontakter ønsker det. Noen ønsker det direkte, noen mere forsiktig, noen med bilder av kjønn og noen med kun ansiktsbilder. Uansett, enkelt er det ikke.

Noe riktig må vi dessuten ha gjort, med tanke på de vi har kommet i kontakt med.

Har jo også sett at de blir tent av det vi sier og gjør, men det er liksom det siste steget...

For meg personlig blir det litt for "åpent" å forsøke å blidgjøre mange ulike typer ifht å forsøke endel forskjellig for å få napp.

For meg er det en nei-faktor fordi jeg selv tenner mye på personene og kjemien, og kunne de hatt sex med 70% av alle kvinner er sjansen liten for at vi har innmari bra kjemi utover ren høflighet og "helt ok".

Du sier jo lite om hva dere er ute etter her, og for endel vil kanskje det være et nei.

De som sier lett ja er vel kanskje mer "anything goes", noe som ikke alltid passer da kvinner vel er i sterkt mindretall slike steder og dermed får mye tilbud.

Så, hva er dere ute etter? Mulig dere ville blitt kontaktet av andre dersom dere var mer tydelige og ærlige på dette.

Anonymous poster hash: b94f0...039

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg personlig blir det litt for "åpent" å forsøke å blidgjøre mange ulike typer ifht å forsøke endel forskjellig for å få napp.

For meg er det en nei-faktor fordi jeg selv tenner mye på personene og kjemien, og kunne de hatt sex med 70% av alle kvinner er sjansen liten for at vi har innmari bra kjemi utover ren høflighet og "helt ok".

Du sier jo lite om hva dere er ute etter her, og for endel vil kanskje det være et nei.

De som sier lett ja er vel kanskje mer "anything goes", noe som ikke alltid passer da kvinner vel er i sterkt mindretall slike steder og dermed får mye tilbud.

Så, hva er dere ute etter? Mulig dere ville blitt kontaktet av andre dersom dere var mer tydelige og ærlige på dette.Anonymous poster hash: b94f0...039

Det at vi har prøvd å henvende oss til kvinner på forskjellige måter, har ingenting med at vi ikke vet hva vi vil og ønsker. Dette er først og fremst for i det hele tatt komme i kontakt med vedkommende, og for deretter å snakke litt om hva vi og vedkommende ønsker og tenker. I kanskje 9 av 10 tilfeller får vi ikke svar tilbake i det hele tatt, og det er helt greit, vi har ihvertfall prøvd. Vi har også kommet i kontakt med kvinner der vi føler det ikke stemmer, og velger derfor å være ærlige om det.

Innlegget var egentlig ment for å høre om det er mange som har det kun som en fantasi, og derfor er med nesten helt ut.

Men siden du spør, så er vi ett par som ønsker å treffe en kvinne der alle skal bli sett. Dvs med han i sentrum, og hver av oss kvinnene i sentrum. Men selv om vi ØNSKER det slik, er vi også med på andre settinger, feks hvis hun ønsker at jeg skal se på, være med å hjelpe til, jentene starter osv osv. Ikke en fasit på det, fordi det er 3 stk som skal være fornøyd, og vi er derfor åpen for hva den ekstra kvinnen ønsker.

Men som sagt, så tenner jeg veldig på å se på når mannen koser/blir kost med av en annen kvinne, både som tilskuer og endel av leken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det man må ha i bakhodet er at for hver kvinne der ute som er villig til å ha trekant med et par er det kanskje 20-30 par som ønsker dette. Så dere må nesten ha noe ekstra for å oppnå det, og greie å formidle dette, for at noen skal slå til.

For min del er det mye som ekskluderer de aller fleste man finner på ulike nettsteder. For det første er det få par som greier å inngi tillit, og virker trygge nok på seg selv. I en slik situasjon vil man være to mot en, og for meg som den ene må jeg i vareta min egen sikkerhet. Sånn sett synes jeg det er tryggere å treffe single menn/kvinner, fordi det er lettere å vurdere en enkelt person, og fordi to mennesker sammen fortere kan spore av på en greie jeg ikke deler. Så derfor er også kravet til tillit hardere når dere er to.

Deretter er det rett og slett mye vulgært, av bilder og tekst. Amatørmessige closeup av fremmede kjønnsorganer er ikke sexy, heller ikke at man ikke er villig til å vise ansikter før treff, men gjerne krever at jeg skal gjøre det. Mye av tekstene bærer også preg av at det er mannens fantasi som skal leves ut, dersom hun ikke er til stede i teksten og man får inntrykk av at han bare skal knulle to damer gidder ikke jeg å delta. Hvis målet mitt er å ligge med en mann kompliserer det bare å ha en dame til der.

Veldig mange par er også bare åpne for å treffe damer, ikke par/menn, og da lukter det homofobi og/eller sjalusi fra hans side, og det har jeg heller ikke lyst til å være en del av.

Så er det de tekstene hvor hun tydelig er til stede, med masse krav som lukter av sjalusi fra hennes side, feks at det bare skal være kontakt mellom jentene, og han kun skal være på henne osv. Og det er jo heller ikke interessant for meg, da kan jeg like gjerne møte en dame alene.

En klar ide om hva dere ønsker er bra, for mye detaljer er turnoff, fordi det da virker som dere har en bestemt ide om hva som skal skje, hvor jeg ikke er part i utformingen i det hele tatt. Egentlig er det mange tekster hvor jeg som kvinnelig leser ender opp med å føle meg som et slags sexleketøy uten egen vilje, og hvor jeg tenker at dette er noe man må betale penger for å få, fordi det ikke er noe utbytte for en kvinnelig tredjepart whatsoever.



Anonymous poster hash: 50aad...cb6
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskedrøm, men hadde nok feiga ut om tilbudet hadde dukket opp...

Anonymous poster hash: 1e0f4...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

For 2 år siden, fikset min mann en ekstra mann til meg for trekant.

Det ble en helt utrolig opplevelse, som ga mersmak.

I tiden etter dette, har jeg (vi) prøvd å komme i kontakt med en kvinne som ønsker å være med oss i en trekant, uten å lykkes.

Har ved flere anledninger, vært i kontakt med kvinner, både på msn/skype, nettsider og tlf, men når det kommer til det å møtes IRL trekker de seg.

På msn/skype har vi både sett og vist oss frem til gjensidig nytelse.

Er det slik at dette er noe kvinner fantaserer om, men ikke tør ta steget?

De vi har kommet i kontakt med er via nettsider, og vet at dette ikke nødvendigvis er den beste måten. Men pga at vi sjeldent er ute på byen, blir dette den "enkleste" måten.

Ønsker veldig gjerne å gi tilbake til min mann det jeg fikk oppleve, men virker litt håpløst. Jeg tenner veldig på å se mannen min med noen andre (vi har møtt par), og liker selv også jentesex (men ikke ett must).

Så jenter...er det kun en fantasi?

Har dere tips til hvordan vi kan treffe en kvinne/jente?

Hilsen hun i par fra Trondheim.

Det dere erfarer er bare skjevheten i tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkedet. Dette er og blir kvinnens marked, og her er det de single kvinnene som kan velge og vrake, par stiller sterkt når de er på jakt etter en ekstra mann (for villige menn er det mer enn nok av), men ikke like sterkt når de er på jakt etter en ekstra kvinne.

Det finnes faktisk swingers-/sexklubber der menn bare har adgang hvis de kommer som del av et par, mens enslige kvinner slipper inn til halv pris eller gratis. Slik er kvinnens markedsverdi på dette markedet.

Mange kvinner blir ikke klar over hvor skjevt sexrelasjonsmarkedet er før de selv er del av et par og jakter på en ekstra kvinne. Når det er sagt er det selvsagt ikke håpløst å finne en villig kvinne, hvilke muligheter dere har avhenger både av hvor attraktive dere er rent fysisk og av deres sosiale ferdigheter, hvordan dere nærmer dere potensielle kvinner.

Lykke til uansett. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det dere erfarer er bare skjevheten i tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkedet. Dette er og blir kvinnens marked, og her er det de single kvinnene som kan velge og vrake, par stiller sterkt når de er på jakt etter en ekstra mann (for villige menn er det mer enn nok av), men ikke like sterkt når de er på jakt etter en ekstra kvinne.

Det finnes faktisk swingers-/sexklubber der menn bare har adgang hvis de kommer som del av et par, mens enslige kvinner slipper inn til halv pris eller gratis. Slik er kvinnens markedsverdi på dette markedet.

Mange kvinner blir ikke klar over hvor skjevt sexrelasjonsmarkedet er før de selv er del av et par og jakter på en ekstra kvinne. Når det er sagt er det selvsagt ikke håpløst å finne en villig kvinne, hvilke muligheter dere har avhenger både av hvor attraktive dere er rent fysisk og av deres sosiale ferdigheter, hvordan dere nærmer dere potensielle kvinner.

Lykke til uansett. :)

Enig i det du skriver. Kan være en utfordring i seg selv å klare å komme i kontakt med kvinner, MEN mulig jeg kanskje forklarte meg litt dårlig til å begynne med....

Vi har flere ganger kommet i kontakt med kvinner, som vi både har snakket med på tlf og hadd videochat på Skype/msn. Vi har flere ganger vist frem at vi har sex, samtidig som vi ser på en kvinne onanere for oss.

"Problemet" er at når det kommer til det å møtes for treff, trekker de seg på den måten at det gradvis blir mindre kontakt. Det er derfor jeg lurer på om det kun er en fantasi som de ikke tør gå steget helt ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har jeg sett profilen deres på CC, og jeg ser noe av problemet. For det første har dere alt for mange, og alt for vulgære bilder. Prototypen på det jeg ikke er interessert i å se. Antallet bilder gjør også at dere fremstår som sånne som bare er interessert i å utveksle bilder, og da er det også slike damer med samme interesse som svarer dere.

Dere har også krysset av på fryktelig mye på fetisjer osv, det er ingen grunn til å krysse alt som dere kunne vært med på, da virker dere bare desperate og uten preferanser. Kryss heller av for de tre tingene i hver boks, som dere helst vil oppleve. Å ønske å treffe lesbepar ser også dustete ut, når dere er et heterofilt par.

Til sist, det dere skriver om jentesex får dere til å høres ut som det ikke er noe å hente her for bifile jenter. Damen er nysgjerrig, men fremstår som veldig usikker på om dette er noe hun vil, og det får meg til å tenke at i beste fall blir det litt kyssing og en hånd på puppen fra henne, før jeg blir knullet av han. Og da kan jeg like gjerne treffe han uten damen. Dette får det også til å virke som om hun ikke er så gira, og at dette er hans fantasi som skal oppfylles.



Anonymous poster hash: 50aad...cb6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ønsket dette i mange år. Og våren 2014 ble det jammen napp. :fnise: Jeg og min x-samboer fikk med oss ei venninne av meg. Var herlig. Dette er noe jeg helt klart hadde deltatt på igjen. Men det må være i rette settingen. For meg blir det helt feil å møte noen kun for sex. Det må på en måte skje naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har jeg sett profilen deres på CC, og jeg ser noe av problemet. For det første har dere alt for mange, og alt for vulgære bilder. Prototypen på det jeg ikke er interessert i å se. Antallet bilder gjør også at dere fremstår som sånne som bare er interessert i å utveksle bilder, og da er det også slike damer med samme interesse som svarer dere. Dere har også krysset av på fryktelig mye på fetisjer osv, det er ingen grunn til å krysse alt som dere kunne vært med på, da virker dere bare desperate og uten preferanser. Kryss heller av for de tre tingene i hver boks, som dere helst vil oppleve. Å ønske å treffe lesbepar ser også dustete ut, når dere er et heterofilt par. Til sist, det dere skriver om jentesex får dere til å høres ut som det ikke er noe å hente her for bifile jenter. Damen er nysgjerrig, men fremstår som veldig usikker på om dette er noe hun vil, og det får meg til å tenke at i beste fall blir det litt kyssing og en hånd på puppen fra henne, før jeg blir knullet av han. Og da kan jeg like gjerne treffe han uten damen. Dette får det også til å virke som om hun ikke er så gira, og at dette er hans fantasi som skal oppfylles. Anonymous poster hash: 50aad...cb6

Hei!

Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding, det setter vi pris på! :-)

Jeg liker jentesex, og vil absolutt at det skal være en del av ett slikt treff. Grunnen til at vi har skrevet det slik (men at det muligens oppfattes feil), er at vi ved treff av enkelte par,opplever at de egentlig kun er opptatt av jentesex. Mannen min liker også å se på to damer, men vi er opptatt av at alle skal få/delta, derfor er det skrevet slik.

En annen ting er at profilen vår tydligvis har fenget enkelte kvinner, og fått de til å ta kontakt. Men fortsatt er problemet er at de faller av lasset når det kommer til det å treffes. Og som sagt, det etter å ha vært på cam flere ganger.

Igjen, takk for god tilbakemelding! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...