Gå til innhold

Hva er det dummeste du har brukt penger på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor?

Jeg ble så lei, og mistet vel litt troen på at jeg kom til å klare det uten å svi av alle pengene mine :)

Anonymous poster hash: 28024...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært støttemedlem på et treningssenter i 3,5 år, og har brukt det aktivt i 1,5 år til sammen. Med andre ord ca 13 000 kr ut av vinduet.

Jeg trodde avtalegiroen skulle funke som en motivasjon, men nei.

Kjøpte en bil til 70 000 kr på lånte penger, og vraket den etter kort tid. Ikke gøy å betale siste rest på 47 000 kr i nettbanken på en vraket bil uten verdi.

For å gjøre vondt verre kjøpte jeg en hurtigløsning/erstatningsbil til 15000kr for å komme meg på jobb, og vraket den og.

Jeg har flere på lager. Vil noen ha tips til å blåse pengene ut av vinduet, send meg en PM :laugh:

Du trenger ikke nummeret til en kjøreskole da? 😊
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarte du å slutte sånn by the way? :)

Anonymous poster hash: cbef0...23a

Tannlegen sa at jeg hadde hvite prikker i tannkjøttet --> ble derfor redd for munnhulekreft. Kort tid etter ble jeg gravid, og da måtte jeg bare klare det. Klarte å slutte helt etter mange gode råd fra kvinneguiden. Særlig et råd var til hjelp for meg, nemlig å fortrenge alle tankene som dukket opp om snus. Jeg slettet også slutta-appen på mobilen fordi motivasjonsmeldingene som den hele tiden sendte meg, minnet meg på snus. Jeg har fortsatt lyst på snus en gang iblant, men suget er over og jeg er fornuftig nok til å ikke begynne igjen.. Lykke til med snusslutt!

Anonymous poster hash: a285f...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke nummeret til en kjøreskole da? 😊

Jeg har tatt oppkjøringen så mange ganger nå at det begynner å sitte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Timer til lappen, ga opp hele greia etter 30.000 :/

Anonymous poster hash: 28024...c61

Dette er jo ikke bortkastede penger da. Surt å betale så mye, men resultatet veier jo opp for dette. Å bruke en del penger på førerkortet vil ikke jeg si er det dummeste en kan bruke penger på. Det dummeste du gjorde var vel å gi opp.

Anonymous poster hash: 8ec0c...745

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk. To samlivsbrudd som til sammen har kostet med flere hundre tusen kroner. Sånn går det når man er dum i hodet, naiv og alt for lite flink til å stå på krava :klaske:



Anonymous poster hash: 339de...bb4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky you, hos meg er det 300 000 :(

Gikk du tre år? Jeg gikk to. Surt å bli sittende igjen med høyt studielån, men det er da pengene som gikk til skolen i form av semesteravgift (ca 50 000 per semester) som var virkelig surt.

Anonymous poster hash: 4afa6...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Metalldetektor til 2000 kr. Blir veldig lite brukt.

6 hamsterbur... Alle mangler noe/er ubrukelig, så nå som jeg nettopp har anskaffet meg ny hamster så måtte jeg kjøpe nytt.

Hairexstensions! Ble brukt 2 ganger. Nå er håret mitt lenger enn de 60 cm, så har ingen behov for dem heller.

Endret av Necasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hair extensions :( Følte meg vartfall smashing de ukene jeg hadde det, men helt unødvendig bruk av MASSE penger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest The damned

Kjøpte en kjole på hm en gang de hadde en sånn spesialkolleksjon med conciousmerket,og den er veldig fin. Men den har et slep på en måte og er litt upraktisk å gå med. Mulig jeg kunne brukt den i et bryllup eller en annen spesiell anledning,men har ikke funnet noen anledning enda og den henger ubrukt i skapet.

Klær jeg skal slanke meg inn i. Ja,det er jo en slager her det,men har gitt det opp. Bedre å kjøpe klær som passer :)

Teite mobilspill. Springfield spillet er spesielt flinke til å skulle ha betalt for absolutt alt,og brukte noen kroner der før jeg fant en hack på den. Man må kjøpe ting for å betale noe,og det kan koste opptil 700 kroner?! Hårreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du tre år? Jeg gikk to. Surt å bli sittende igjen med høyt studielån, men det er da pengene som gikk til skolen i form av semesteravgift (ca 50 000 per semester) som var virkelig surt.

Anonymous poster hash: 4afa6...09a

2, 47k pr semester det ene året før de endret opp til 50k de to neste semesterene. Studerte fotografi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk amokk på en Michael Kors store i NY, kommer ikke til å bruke bootsa selv om de er kjempesøte fordi de er cowboy-ish og jeg er mer Dr. Martenstypen... Snakk om 1500 kr rett i dass + tax!

Ellers syns jeg mest synd på pappa som pleide å skjemme meg bort sånn og kjøpte hva enn jeg pekte på. Og jeg var en kravstor unge. I dag har jeg over 50 Bratzdukker og veldig mange møbler på habbo.no, samt veldig mange sims-spill og PS-, PS2- og PS3spill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...