Gå til innhold

For oss som håper på et frieri snart


Jolene

Anbefalte innlegg

Dette er tråden for meg ass!

Jeg er også (som mange andre her) klar som et egg :fnise: , men ingen tegn til at det skjer de første fem årene... Vi bor ikke i sammen, og skal ikke gjøre det før vi er gift, eller noe annet "ekteskaplig" om det er et ord som kan brukes i 2014 :fnise: . haha, helst skulle det skjedd i går, meeen, får bare smøre meg med tolmodighet :jolie:

Det er meg som ble fridd til sist her i tråden. Vi bor ikke sammen heller. Og vi lever i 2014, ja. Så det er flere som deler verdiene dine.

W.

Anonymous poster hash: fa352...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er meg som ble fridd til sist her i tråden. Vi bor ikke sammen heller. Og vi lever i 2014, ja. Så det er flere som deler verdiene dine.

W.

Anonymous poster hash: fa352...054

Nei så kjekt! Gratulere! :laugh: Det var ikke på en slik måte jeg mente det, verdiene er gode de, men jeg er jo fult klar over at veldig mange ikke deler dem, så skrev det for å ikke støte noen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meg som ble fridd til sist her i tråden. Vi bor ikke sammen heller. Og vi lever i 2014, ja. Så det er flere som deler verdiene dine.

W.

Anonymous poster hash: fa352...054

Kan jeg spørre om dere venter med sex til etter ekteskapet? Eller bare venter dere med å bli samboere til dere er gift? :) kjenner selv noen kristne som hadde svært kristne, konservative foreldre, så de ventet med å bli samboere til de var gift (de giftet seg da de var 18), men det viste seg i senere tid at de hadde hatt samleie før ekteskapet.

Anonymous poster hash: 72e4e...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om dere venter med sex til etter ekteskapet? Eller bare venter dere med å bli samboere til dere er gift? :) kjenner selv noen kristne som hadde svært kristne, konservative foreldre, så de ventet med å bli samboere til de var gift (de giftet seg da de var 18), men det viste seg i senere tid at de hadde hatt samleie før ekteskapet.

Anonymous poster hash: 72e4e...4d8

Du kan vertfall spørre meg :laugh: . Vi venter med sex til ekteskapet, men også samboerskap. Vi er kristne også, men vet også om kristine som har hatt sex før de gifta seg, og deretter flytta i sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!!! :-)

Jeg ble fridd til over brødskivene idag :-)

"Jeg" ødla overraskelsen hans, han skulle gjøre det til lørdag. Men glemte legge vekk kvitteringa som ble liggende på kjøkkenbenken. Så da ble det mens vi smurte brødskivene ;-) veldig fornøyd uansett :-D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!!! :-)

Jeg ble fridd til over brødskivene idag :-)

"Jeg" ødla overraskelsen hans, han skulle gjøre det til lørdag. Men glemte legge vekk kvitteringa som ble liggende på kjøkkenbenken. Så da ble det mens vi smurte brødskivene ;-) veldig fornøyd uansett :-D

GRATULERER så mye!!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig!!! :-)

Jeg ble fridd til over brødskivene idag :-)

"Jeg" ødla overraskelsen hans, han skulle gjøre det til lørdag. Men glemte legge vekk kvitteringa som ble liggende på kjøkkenbenken. Så da ble det mens vi smurte brødskivene ;-) veldig fornøyd uansett :-D

Koselig da :) grattis

Får vi se ringen og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig da :) grattis

Får vi se ringen og? :)

ringen har jeg ikke fått enda. Alt ble "ødelagt" ved at jeg fant kvitteringen. Så ringen får jeg til uka. Kan vise den da :-)

Men like happy selv uten ring :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med flere med "gammeldagse" verdier her. Jeg venter også på frieri. Vi har vært sammen i ett år snart, og venter med alt fysisk til vi er gift. Vi gir hverandre gode klemmer og kyss på kinnet, slik venner gjør, men går ikke lenger enn det. Vi har vært på ferie sammen, og da bodde vi på hvert vårt enkeltrom. Blir dyrere slik, men det er viktig for oss. Håper på at vi er gift til sommeren, og da bør frieriet komme snart :)

Nora



Anonymous poster hash: af0ea...7c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!!! :-)

Jeg ble fridd til over brødskivene idag :-)

"Jeg" ødla overraskelsen hans, han skulle gjøre det til lørdag. Men glemte legge vekk kvitteringa som ble liggende på kjøkkenbenken. Så da ble det mens vi smurte brødskivene ;-) veldig fornøyd uansett :-D

Hehehe jeg ble fridd til over babygrøten. Måten teller ikke, er at det blir gjort :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har plutselig begynt å kjenne veeeeeldig på følelsen om at jeg virkelig ønsker at han frir til meg snart. Vi har vært sammen i 3 år, så er ikke noe jeg forventer med det første, men jeg ønsker virkelig å gifte meg med han. Kan vel forvente å måtte vente en del år til, da... Men det er lov til å drømme :)

Hadde han ikke vært veldig bastant på at det er mannen som skal fri, så kunne forsåvidt jeg fridd til han, men jeg vet at det er noe han ønsker å overraske med den dagen han er klar for det. :)

Vi er 22 og 27 :)

Anonymous poster hash: 18e1d...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle som har ventet og blitt forlovet! Jeg venter jeg også. Vi har vært sammen i 5 år, er 27 og 30 år, og har snakket mye om det. Han sier han vil ikke gjøre noe før jeg har "glemt det litt", fordi han vil at jeg skal bli overrasket. Så jeg får bare håpe det skjer noe snart, har ikke sagt noe om det på en stund. Men er lei av å vente!

Vil være anonym fordi jeg har både han og noen venner her på KG, forresten.

MD

Anonymous poster hash: 74825...477

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serr, andre gang på ca en uke at jeg drømmer om han og bryllup. Første gang fridde han, i natt hadde vi bryllupet. Det er jo ikke bra, jeg blir jo helt ødelagt av slikt, begynner å dagdrømme osv. Og han har sagt at det ikke kommer til å skje på en stund heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serr, andre gang på ca en uke at jeg drømmer om han og bryllup. Første gang fridde han, i natt hadde vi bryllupet. Det er jo ikke bra, jeg blir jo helt ødelagt av slikt, begynner å dagdrømme osv. Og han har sagt at det ikke kommer til å skje på en stund heller.

Neste gang blir du sikkert gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med flere med "gammeldagse" verdier her. Jeg venter også på frieri. Vi har vært sammen i ett år snart, og venter med alt fysisk til vi er gift. Vi gir hverandre gode klemmer og kyss på kinnet, slik venner gjør, men går ikke lenger enn det. Vi har vært på ferie sammen, og da bodde vi på hvert vårt enkeltrom. Blir dyrere slik, men det er viktig for oss. Håper på at vi er gift til sommeren, og da bør frieriet komme snart :)

Nora

Anonymous poster hash: af0ea...7c6

Ikke kyss på munnen en gang?

Anonymous poster hash: 85785...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang blir du sikkert gravid :)

Hehe, ikke sant. Altså, jeg stresser ikke, har det veldig fint nå. Men du vet, når man har begynt å tenke på en ting sååå.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ny her på KG og i denne tråden. Vi har vært sammen i 6 år og jeg kjenner at tålmodigheten min begynner å renne ut. Men hva skal man gjøre da? Bare sitte her og håpe at snart er det min tur til å starte "voksenlivet" mitt med han. Jeg blir selvfølgelig glad på andres vegne, men kjenner det dypt inne når andre har vært sammen kort tid og har kommet ditt hen. Mens vi fortsatt bare er kjærster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...