Gå til innhold

Nini Stoltenberg er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1963-2014

Kondolerer!



Anonymous poster hash: 8cbc1...ee7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NRK skriver etter lengre tids sykdom, men det kan jo være rusrelatert..

Uansett: Trist, og altfor tidlig når man såvidt har passert femti.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Folk dør hele tiden. Skal de få mindre oppmerksomhet fordi de ikke har riktig etternavn?

http://www.aftenposten.no/dodsfall/#!page=0

Nini har bidratt til å gi rusmisbrukerne en stemme. At hun hadde et kjent etternavn bidro nok tik det, men hun var også en bra dame som døde for ung.

Det er alltid trist når mennesker dør såpass unge, samme hvilket etternavn de har. Og hun gir i tillegg ansikt til et samfunnsproblem.

Jeg håper det vil skje endringer i narkotikapolitikken fremover.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nini har bidratt til å gi rusmisbrukerne en stemme. At hun hadde et kjent etternavn bidro nok tik det, men hun var også en bra dame som døde for ung.

Det er alltid trist når mennesker dør såpass unge, samme hvilket etternavn de har. Og hun gir i tillegg ansikt til et samfunnsproblem.

Jeg håper det vil skje endringer i narkotikapolitikken fremover.

Hun valgte narkotikaen selv.

Anonymous poster hash: 95a93...069

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badabing

Hun valgte narkotikaen selv.

Anonymous poster hash: 95a93...069

Vi tar alle dårlige valg innimellom. Noen har verre konsekvenser enn andre. Det betyr ikke at man ikke skal få hjelp eller at man ikke skal få nye sjanser. Siden faren min var en kompis av Nini og at han har vært narkoman i mange år selv, kan jeg si såpass som at jeg tror vi som ikke har vært narkomane ikke kan forstå hvordan en slik avhengighet føles. Og derfor er det så viktig at de med erfaringer kan fortelle oss så vi i alle fall kan forstå hvordan vi kan hindre at flere begynner. Endret av Badabing
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk dør hele tiden. Skal de få mindre oppmerksomhet fordi de ikke har riktig etternavn?

http://www.aftenposten.no/dodsfall/#!page=0

Du skjønner at det blir rimelig håpløst om avisene skal skrive like mye om HVER ENESTE PERSON I VERDEN som dør ikke sant? Det er da ganske naturlig at en kjent person som mange vet hvem er får mer oppmerksomhet ved et dødsfall.

Anonymous poster hash: 48815...cc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødsårsak?

Hun var herroinist. De lever ikke så veldig lenge, av åpenbare årsaker.

Anonymous poster hash: de595...d0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha vært noen tøffe siste år for Jens Stoltenberg. Mistet moren sin for 2 år siden, og nå Nini. Sitter igjen med en aldrende Torvald og eldstesøster Camilla.



Anonymous poster hash: 0a9b0...193
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...