Gå til innhold

Nini Stoltenberg er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må ha vært noen tøffe siste år for Jens Stoltenberg. Mistet moren sin for 2 år siden, og nå Nini. Sitter igjen med en aldrende Torvald og eldstesøster Camilla.

Anonymous poster hash: 0a9b0...193

Han har da egen familie? Sitter igjen med du, liksom.

Anonymous poster hash: a1f7f...a15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har da egen familie? Sitter igjen med du, liksom.

Anonymous poster hash: a1f7f...a15

Enhver må da skjønne at det er tøft. Utøya, morens bortgang, miste av regjeringsmakt, ny jobb med flytting til nytt land, søsterens bortgang - og ja, en aldrende far.

Akkurat som det var tøft for Nini å miste moren og samboeren i løpet av veldig kort tid.

Anonymous poster hash: 909e0...7c1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Han har da egen familie? Sitter igjen med du, liksom.

Anonymous poster hash: a1f7f...a15

Kjære vene selv om man har egen familie så er det jo ingen tvil om at det kommer ekstra mye når han også må tenke på sin aldrende far i alt dette. Blir for dumt å si at "han har jo sin egen familie" DOH!!! Å miste noen nær er noe av det verste man kan oppleve no matter what. Jeg for min del unner ikke min verste fiende det engang å se et menneske man er så glad i forsvinne sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald sa i et intervju nå nylig, at hun hadde flere alvorlige sykdommer som følge av rusbruken sin, og at hun ikke møtte opp på kontroller hos lege. Man kan jo spekulere i hva slags sykdommer det dreide seg om. Men alvorlige var dem, tydeligvis.



Anonymous poster hash: 9871d...d8d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald sa i et intervju nå nylig, at hun hadde flere alvorlige sykdommer som følge av rusbruken sin, og at hun ikke møtte opp på kontroller hos lege. Man kan jo spekulere i hva slags sykdommer det dreide seg om. Men alvorlige var dem, tydeligvis. Anonymous poster hash: 9871d...d8d

Det er ikke vår oppgave å spekulere, og det er smakløst å gjøre det nå, særlig i et offentlig forum.

Denne sensasjonsgrafsingen er kvalmende.

Det er et menneske som har dødd, ikke et underholdningsobjekt.

Anonymous poster hash: 3ae70...9c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun valgte narkotikaen selv.

Anonymous poster hash: 95a93...069

Se der, du renner jo over av empati, jo!

Kondolerer til familien og venner.

Anonymous poster hash: 626ea...fce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke vår oppgave å spekulere, og det er smakløst å gjøre det nå, særlig i et offentlig forum.

Denne sensasjonsgrafsingen er kvalmende.

Det er et menneske som har dødd, ikke et underholdningsobjekt.

Anonymous poster hash: 3ae70...9c9

Jeg spekulerer fint lite. Det var Thorvald selv som fortalte at hun led av rusrelatert sykdom, ikke jeg. Je har ikke nevnt en eneste sykdom, så hvorfor oppfatter du meg som spekulativ? Uansett hva hun led av, så er det trist for familien hennes at hun nå er borte.

Anonymous poster hash: 9871d...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spekulerer fint lite. Det var Thorvald selv som fortalte at hun led av rusrelatert sykdom, ikke jeg. Je har ikke nevnt en eneste sykdom, så hvorfor oppfatter du meg som spekulativ? Uansett hva hun led av, så er det trist for familien hennes at hun nå er borte. Anonymous poster hash: 9871d...d8d

Og hva var motivasjonen for å poste det her, da?

Det er egentlig helt uinteressant hva hun døde av.

Du skrev jo selv at "man jo spekulere i hva slags sykdommer det dreide seg om. Men alvorlige var dem, tydeligvis."

Det synes jeg er en smule respektløst. Selvfølgelig hadde hun alvorlige sykdommer. Hun døde jo.

Hvis jeg var pårørende, ville jeg ikke likt å se slike kommentarer, og Stoltenbergfamilien skal ikke behøve å tåle mer enn andre bare fordi de er kjente.

Anonymous poster hash: 3ae70...9c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva var motivasjonen for å poste det her, da?

Det er egentlig helt uinteressant hva hun døde av.

Du skrev jo selv at "man jo spekulere i hva slags sykdommer det dreide seg om. Men alvorlige var dem, tydeligvis."

Det synes jeg er en smule respektløst. Selvfølgelig hadde hun alvorlige sykdommer. Hun døde jo.

Hvis jeg var pårørende, ville jeg ikke likt å se slike kommentarer, og Stoltenbergfamilien skal ikke behøve å tåle mer enn andre bare fordi de er kjente.

Anonymous poster hash: 3ae70...9c9

Nå overdramatiserer du. Man kan da spekulere litt for seg selv, i det minste. Hva er så himla galt med det? De fleste har vel hatt noen tanker om dette.

Ellers kan du ta det helt med ro, jeg det som lite sannsynlig at fam. Stoltenberg bruker tid på kvinneguiden. Synes jeg ser for meg Jens og Thorvald sjekke siste nytt på KG...Not! :ler:

Anonymous poster hash: 9871d...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå overdramatiserer du. Man kan da spekulere litt for seg selv, i det minste. Hva er så himla galt med det? De fleste har vel hatt noen tanker om dette. Ellers kan du ta det helt med ro, jeg det som lite sannsynlig at fam. Stoltenberg bruker tid på kvinneguiden. Synes jeg ser for meg Jens og Thorvald sjekke siste nytt på KG...Not! :ler:Anonymous poster hash: 9871d...d8d

Jeg synes fortsatt det er respektløst.

Anonymous poster hash: 3ae70...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fant hun fred tilslutt. Måtte hun bli frisk og fin igjen der hun er nå :)

Hun blir neppe frisk og fin igjen som død!

Anonymous poster hash: 97494...ac8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver må da skjønne at det er tøft. Utøya, morens bortgang, miste av regjeringsmakt, ny jobb med flytting til nytt land, søsterens bortgang - og ja, en aldrende far.

Akkurat som det var tøft for Nini å miste moren og samboeren i løpet av veldig kort tid.

Anonymous poster hash: 909e0...7c1

Det er ikke veldig uvanlig å oppleve aldring og død for foreldrene når man har passert 50, til orientering!

Ja, stakkars Jens, som mistet statsministerposten etter å ha sittet som Norges statsminister i 8 år og ble deretter valgt til generalsekretær for NATO.

Og 22. juli gjorde at han ble hyllet som en superstar og "landsfader".

Ikke alle opplever slike karrieremessige vanskelige skjebner, gitt!

Anonymous poster hash: 97494...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt det er respektløst.

Anonymous poster hash: 3ae70...9c9

Og jeg synes din hårsårhet og "respekt" virker noe påtatt.

Anonymous poster hash: 9871d...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg synes din hårsårhet og "respekt" virker noe påtatt. Anonymous poster hash: 9871d...d8d

Det må du gjerne synes, men jeg synes ikke det er noe å diskutere.

Et menneske har dødd, og man bør vise tilbørlig respekt. Spekulasjoner om dødsårsaker, sykdom og deres relasjon til et langvarig rusmisbruk er høyst upassende, og er ikke et offentlig anliggende.

Dette er faktisk taushetsbelagte opplysninger, og det med god grunn.

Anonymous poster hash: 3ae70...9c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke veldig uvanlig å oppleve aldring og død for foreldrene når man har passert 50, til orientering!

Ja, stakkars Jens, som mistet statsministerposten etter å ha sittet som Norges statsminister i 8 år og ble deretter valgt til generalsekretær for NATO.

Og 22. juli gjorde at han ble hyllet som en superstar og "landsfader".

Ikke alle opplever slike karrieremessige vanskelige skjebner, gitt!

Anonymous poster hash: 97494...ac8

Ja, jøss, 22. juli var en gudegitt gave til karrieren hans. Han er sikkert evig takknemlig, og prisen å betale i form av et håndfull nære venner avgått ved døden, var jo egentlig helt rimelig. :ironi:

Folk som deg eier fader ikke skam i livet. Jovisst er det vanlig å miste foreldrene etter fylte 50. At det er vanlig betyr ikke at det ikke er tøft. Han er ikke den eneste som har det tøft her i verden, men jeg tviler på at noen med forstand og anstendighet i behold misunner ham 22. juli. Og altså på toppen av det, store forandringer i familie- og karriereliv. At søsteren i mange mange år slet med rusproblemer og at dette også var tøft for familien, gjør ikke akkurat tapet noe lettere å bære.

Anonymous poster hash: 909e0...7c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...