Gå til innhold

Spiremors nye hverdag med baby <3


Spiremor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååh :rodmer: Det er så mye fint i Newbie-serien! Tar turen innom Kappahl en gang i blant, og kommer som regel hjem med et plagg eller to hver gang :P Har kjøpt bodyer på H&M, og noen sokker, pysjer, dresser, votter og luer på Kappahl. Fikk forresten tips om at Name-it bodyene er trange, så har holdt meg unna disse :P

Kommer jo an på babyen det. :) Min baby hadde aldri skikkelige babyvalker, men var ikke av de smaleste heller, men han passet Name It bodyene kjempefint. De varte veldig lenge også, for de er lange. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh :rodmer: Det er så mye fint i Newbie-serien! Tar turen innom Kappahl en gang i blant, og kommer som regel hjem med et plagg eller to hver gang :P Har kjøpt bodyer på H&M, og noen sokker, pysjer, dresser, votter og luer på Kappahl. Fikk forresten tips om at Name-it bodyene er trange, så har holdt meg unna disse :P

Takk for tipset, det visste jeg ikke! Vi har så mye klær, så jeg tror ikke jeg får handlet til lillemor før om et års tid uten at det gjør at jeg ikke får brukt et tilsvarende plagg fra skuffen :P

Edit: Ser jo nå at noen av de andre har motsatt erfaring. Jeg får heller huske at forskjellige butikker kan ha forskjellige størrelser i forhold til tallet som står i plagget. At f.eks. en 56 ikke nødvendigvis er lik overalt ;)

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi venter og ser om vi får liten eller stor baby først, er jo godt mulig name-it bodyene passer om jenta vår er liita :) Så da kan vi evt. kjøpe det senere, synes hvertfall de fra name-it er utrolig fine og ser ut til å være av litt bedre kvalitet enn for eks. H&M. Grunnen til at vi har kjøpt så mye fra H&M er helt enkelt fordi jeg får rabatt! :)

Edit: Om name-it sine er større enn H&M er jo alt jeg har hørt bare tull! Haha :P

Endret av Focklop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok vi venter og ser om vi får liten eller stor baby først, er jo godt mulig name-it bodyene passer om jenta vår er liita :) Så da kan vi evt. kjøpe det senere, synes hvertfall de fra name-it er utrolig fine og ser ut til å være av litt bedre kvalitet enn for eks. H&M. Grunnen til at vi har kjøpt så mye fra H&M er helt enkelt fordi jeg får rabatt! :)

Edit: Om name-it sine er større enn H&M er jo alt jeg har hørt bare tull! Haha :P

Min erfaring er at bodyene fra Name-it er smalere enn HM, men lengre. :) Evt. er det bare noe med stoffet som gjør at de varer lenger.

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at name it bodyer er litt tighte ift andre.. Joha-ull er også lite i str...

Man lærer etterhvert :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare dele en fantastisk nyhet med dere: Jeg har blitt tante igjen!! :nigo::hoppendeglad::biggrin::bolledeig:

Fikk nettopp beskjed om at min lille nevø er født for noen få timer siden, og at han er sunn og frisk. Mor hadde termin 10. desember, så jeg tror nok hun også er glad for at lillemann er ute, selv om han veide 3842 g. Det er jo en fare for at barnet blir for stort hvis man går en del over tiden, har jeg skjønt, men han må jo ha vært perfekt!

Gleder meg veldig til å få møte ham, men i første omgang blir det nok å la den ferske familien få litt egentid til å komme seg til hektene igjen og bli vant til den nye situasjonen :rodmer: Og det kan være jeg får møte dem allerede på søndag, for da er det familiebursdag som de i utgangspunktet har meldt at de skal komme i. Hvis de holder seg i like forbasket god form som de har vist til nå, ser jeg ikke bort ifra at jeg kan få kose baby om bare noen få dager! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :biggrin: Ligger i senga og tenker på den lille nevøen som jeg gleder meg til å møte. Tenker på hvordan han kanskje ser ut, hvordan det blir å se broren min som far osv.

Får ikke sove heller. Har hjemmeeksamen i et it-kurs fram til lørdag, og ble sittende lenge nok med oppgaven til at jeg ble overtrøtt :P Så nå kjenner jeg lillemor hikke! Første gangen jeg har kjent henne hikke, så det var litt moro :)

Håper dere andre får sove i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 uker! :hoppe: Bare 10 uker igjen :sjokkert: Det føles som om jeg har vært gravid en evighet, men samtidig er det skummelt at lillemor i magen snart er ferdig "produsert"!

Dagen ble "feiret" med å åpne resten av julekalenderne våre og si "ha det bra", for samboeren min skal hjem til familien sin i jula. Nå ser jeg ham ikke på 10 dager :(

Nå er det jobb før jeg fortsetter med eksamen resten av kvelden. Det blir nok til at jeg jobber med den fram til innleveringsfristen i morgen kveld. Så jeg holder meg i alle fall opptatt mest mulig fram til jeg reiser oppover for å møte samboeren igjen ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 30 uker!! Ja, tiden flyr..

10 dager? Det var lenge.. Bare håpe at de neste dagene går fort til du ser han igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...