Gå til innhold

Forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, hvordan skjedde dette da?!

Jeg tror jeg er forelsket. Og det føles IKKE bra!

Jeg er usikker, tenker for mye, får ikke sove og har vondt i magen.

Har lyst til å grine litt, men får det ikke til.

Og sommerfugler i magen? Ikke gøy.

Hvorfor gjør vi dette mot oss selv?

Anonymous poster hash: 298d5...c90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan du si! Har selv vært ut av en annen verden forelska en stund nå. Hadde i begynnelsen en lang periode med lite søvn, og det var grusomt. Heldigvis er det ikke så ille nå. Men å være forelska er sannelig ikke lett! Føler meg helt ustabil og rar :P

Anonymous poster hash: 20725...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å spørre; er du ulykkelig forelska, eller er det gjengjeldt? Jeg er førstnevnte...

Anonymous poster hash: 20725...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh godt det er flere! Jeg er ulykkelig forelsket ( er ikke TS btw) :trist:



Anonymous poster hash: ddc9d...656
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh det gjør så VONDT å være forelsket. Spesielt når man er i den usikre fasen, der man ikke vet om det blir noe mer. Har en stygg følelse av at jeg kommer til å bli dumpet snart, for han har plutselig blitt så "kald". Ligger våken om nettene og analyserer absolutt ALT, det er ikke bra:/



Anonymous poster hash: 15888...8a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh godt det er flere! Jeg er ulykkelig forelsket ( er ikke TS btw) :trist:

Anonymous poster hash: ddc9d...656

Jeg også :(

Anonymous poster hash: 20725...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan du si! Har selv vært ut av en annen verden forelska en stund nå. Hadde i begynnelsen en lang periode med lite søvn, og det var grusomt. Heldigvis er det ikke så ille nå. Men å være forelska er sannelig ikke lett! Føler meg helt ustabil og rar :PAnonymous poster hash: 20725...2c9

Glemte å spørre; er du ulykkelig forelska, eller er det gjengjeldt? Jeg er førstnevnte...Anonymous poster hash: 20725...2c9

Er nyforelska, så jeg er midt i perioden med dårlig søvn :P Godt at det har bedret seg litt for deg!

Jeg vet ikke...føler meg absolutt ikke lykkelig forelska. Heller ikke ulykkelig. Vet ikke hva han tenker, han gjør meg så usikker og jeg skjønner ingenting :(

Ahh godt det er flere! Jeg er ulykkelig forelsket ( er ikke TS btw) :trist:Anonymous poster hash: ddc9d...656

Uff, klem til deg :) Der har jeg også vært, ikke gøy å være ulykkelig forelsket! Kom deg ut og fin en mye kjekkere å bli forelsket i ;)

Åhh det gjør så VONDT å være forelsket. Spesielt når man er i den usikre fasen, der man ikke vet om det blir noe mer. Har en stygg følelse av at jeg kommer til å bli dumpet snart, for han har plutselig blitt så "kald". Ligger våken om nettene og analyserer absolutt ALT, det er ikke bra:/ Anonymous poster hash: 15888...8a8

Ikke sant?!

Min har ikke blitt direkte kald, men veldig lite pratsom etter siste daten. Tror jeg blir dumpet jeg og... :( Tenker mye på dette og analyserer alt ti ganger før jeg sovner. Jeg er helt håpløs, men kan ikke noe for det.

Sukk...tenk at en mann kan gjøre selvsikkre og trygge meg til et vrak :/

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er et sabla slit :fnise: Her har det gått fra lykkelig, til ulykkelig og frustrert og tilbake til lykkelig. Fordelen er at det tok bort de to siste kiloene jeg skulle ha vekk :fnise: Bakdelen er all søvnmangel.



Anonymous poster hash: aa0d0...bd8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det er et sabla slit :fnise: Her har det gått fra lykkelig, til ulykkelig og frustrert og tilbake til lykkelig. Fordelen er at det tok bort de to siste kiloene jeg skulle ha vekk :fnise: Bakdelen er all søvnmangel. Anonymous poster hash: aa0d0...bd8

Hehe :D

Så bra at du har endt opp med status lykkelig forelsket! Grattis :)

TS

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :D

Så bra at du har endt opp med status lykkelig forelsket! Grattis :)

TS

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Nåja vi er fortsatt i den veldig nølende tiden frem mot en evnt statusendring :fnise: Så får se hva neste uke bringer. Men jeg er optimistisk i hvert fall.

Anonymous poster hash: aa0d0...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også slik med det at jeg ikke helt vet. Er jeg lykkelig forelsket eller ulykkelig forelsket? Er liksom noe som mangler i forholdet uten at jeg kan sette ord på det. Blir glad når han er i nærheten og savner ham når vi ikke er sammen. Allikevel savner jeg "noe". Mulig det er fordi han er litt forsiktig av seg. Sier at han er glad i meg, men sprudler liksom ikke heller. Han skriver masse hjertemeldinger og susser i vei, men jeg savner dette "noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvordan skjedde dette da?!

Jeg tror jeg er forelsket. Og det føles IKKE bra!

Jeg er usikker, tenker for mye, får ikke sove og har vondt i magen.

Har lyst til å grine litt, men får det ikke til.

Og sommerfugler i magen? Ikke gøy.

Hvorfor gjør vi dette mot oss selv?

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Haha, så søt du er ts! Håper det ender opp med lykkerus til slutt. :)

Selv er jeg følelsesløs og u-forelsket, har vært sånn i tre år :( surt. Vil også forelske meg og føle noe for noen! Heller din magefølelse - da kjenner man at man lever :)

Anonymous poster hash: 8246f...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Herregud, hvordan skjedde dette da?!

Jeg tror jeg er forelsket. Og det føles IKKE bra!

Jeg er usikker, tenker for mye, får ikke sove og har vondt i magen.

Har lyst til å grine litt, men får det ikke til.

Og sommerfugler i magen? Ikke gøy.

Hvorfor gjør vi dette mot oss selv?

Anonymous poster hash: 298d5...c90

http://herzeleid.com/en/lyrics/reise_reise/amour

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nåja vi er fortsatt i den veldig nølende tiden frem mot en evnt statusendring :fnise: Så får se hva neste uke bringer. Men jeg er optimistisk i hvert fall. Anonymous poster hash: aa0d0...bd8

Spennende! Lykke til ;)

Jeg har det også slik med det at jeg ikke helt vet. Er jeg lykkelig forelsket eller ulykkelig forelsket? Er liksom noe som mangler i forholdet uten at jeg kan sette ord på det. Blir glad når han er i nærheten og savner ham når vi ikke er sammen. Allikevel savner jeg "noe". Mulig det er fordi han er litt forsiktig av seg. Sier at han er glad i meg, men sprudler liksom ikke heller. Han skriver masse hjertemeldinger og susser i vei, men jeg savner dette "noe".

Skjønner hvordan du har det. Kanskje det blir bedre etterhvert som dere blir kjent? Kanskje forsiktigheten forsvinner da? :)

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så søt du er ts! Håper det ender opp med lykkerus til slutt. :) Selv er jeg følelsesløs og u-forelsket, har vært sånn i tre år :( surt. Vil også forelske meg og føle noe for noen! Heller din magefølelse - da kjenner man at man lever :)Anonymous poster hash: 8246f...30a

Søt og ustabil i så fall :P

Håper du finner noen snart som får magen din til å vrenge seg av usikkerhet :P hehe

Å være forelsket er det verste som finnes! :grine:

Hehe, JA!!

Ååh! Jeg vil også ha søvnmangel og texas på innsiden og være full av forelskelse. :sur:

Kan få litt Texas av meg ;)

Skal treffe han idag! Men han kunne bare stikke innom en kort stund fordi han var så opptatt..kanskje han kommer for å dumpe meg. Evt ha sex og så dumpe meg. Vi får se! :S

:) klem fra TS

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt og ustabil i så fall :P

Håper du finner noen snart som får magen din til å vrenge seg av usikkerhet :P hehe

Hehe, JA!!

Kan få litt Texas av meg ;)

Skal treffe han idag! Men han kunne bare stikke innom en kort stund fordi han var så opptatt..kanskje han kommer for å dumpe meg. Evt ha sex og så dumpe meg. Vi får se! :S

:) klem fra TS

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Lykke til :) Oppdater oss etterpå, da!

Anonymous poster hash: 20725...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :) Oppdater oss etterpå, da!Anonymous poster hash: 20725...2c9

Fortsatt usikker, men ikke dumpet. Vi bare satt og pratet (ingen sex).

Han er veldig av/på! En uke sender han masse meldinger, så plutselig svarer han ikke på meldinger... Akkurat nå tar han kontakt og flørter mye :) Så nå er det helt greit å være forelsket.

Flere som er forelsket? :) Hvordan går det med dere?

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...