Gå til innhold

Forelsket


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, er veldig forelsket:) Vi er det begge to, og har hatt kontakt i tre mnd, og møttes for 1,5 mnd siden.. Det er stort sett godt, men ligger mange usikkerheter der fordet. Skal snart møtes igjen, og ønsker å få svar på noen av de. Dette sliter meg ut!! Håper det går veien helt i mål, for vil ikke ha noen andre enn han.

Anonymous poster hash: 7143a...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er så vanskelig å få svar på usikkerheter når man er i slike situasjoner jeg! Kan tenke at neste gang jeg treffer han, så må jeg nesten bare spørre han om det... men så treffer jeg han, får sommerfugler i magen, tørr ikke spørre fordi jeg er redd for at jeg skal skremme han vekk, redd for å få bekreftet mistanker og denslags. Men som du sier, det er slitsomt! Lykke til, håper du får de svarene du ønsker :)

TS :)

Anonymous poster hash: 298d5...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:) Ja, kjenner igjen det med å komme med en plan, også tør man ikke helt i tilfelle det blir helt feil.. Ønsker deg også lykke til!:) Håper du får en lykkelig slutt på det:)

Anonymous poster hash: 7143a...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært så forelska i mitt liv! Den beste og verste følelsen på en gang. Vi har møtt hverandre ti ganger,og blitt introdusert for både foreldre, barn og kompiser. Alt er supert når vi er sammen, men han vedlikeholder ikke kontakten når vi er fra hverandre. Blir gal...Han er ikke ute etter et seksuelt forhold, det vet jeg helt sikkert. Fatter ikke hvordan han kan gå i tre døgn uten å la seg høre fra (jeg tok initiativ sist, og vil ikke virke masete). Vet aldri om jeg kommer til å høre fra han eller ei. Forrige uke hørte jeg ikke noe på to døgn, så fikk jeg sms om å komme og møte foreldrene. Hørte litt fra han igår, ingenting idag. En uke siden vi sist så hverandre (aldri gått mer enn 3-4 dager). Er han for feig til å kutte meg ut? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ulykkelig forelska i en gift mann :(

Det håper jeg går over veldig fort! Hvordan blir man kvitt en forelskelse?

Anonymous poster hash: a30de...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også ulykkelig forelska i en gift mann :(

Det håper jeg går over veldig fort! Hvordan blir man kvitt en forelskelse?

Anonymous poster hash: a30de...80f

I mitt tilfelle ser det ikke ut til å gå. Har vært forelska lenge. Enten så må han jeg liker bli forelska i meg også, eller så må jeg treffe en helt fantastisk mann som er bedre enn han andre. Skal mye til!

Anonymous poster hash: 20725...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...