Gå til innhold

Hadde du godtatt et "ultimatum" som dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva har dere snakket om?

ts:

Etter at jeg sa det var best å bare være venner, svarte han at han var litt overrasket,men ville akseptere det. Om det var slik jeg ønsket å ha det.

Dagen etter skrev jeg at fortsatt var glad i han,men følte vi aldri kommer videre og at han alltid skyver meg unna når vi kommer nærmere hverandre.

Han svarte: Jeg vet det, og jeg er lei meg for det. Jeg skrev tilbake: Det er greit. Han svarte: Nei det er ikke greit. Vet ikke helt hva han ville md disse kommentarene :/

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred, en slik vinglepetter hadde jeg ikke giddet å forholde meg til. Er du desperat, TS?

ts:

Nei, er ikke desperat. som tidligere skrevet har jeg prøvd å date andre, men det har ikke klaffet med noen av dem. Jeg har ellers vært alene. Men denne mannen har jeg vært stormforelsket i. har aldri i mitt 34- årige liv følt noe så sterkt. Derfor har det vært veldig vanskelig å kvitte seg med ham :(

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts:

Nei, er ikke desperat. som tidligere skrevet har jeg prøvd å date andre, men det har ikke klaffet med noen av dem. Jeg har ellers vært alene. Men denne mannen har jeg vært stormforelsket i. har aldri i mitt 34- årige liv følt noe så sterkt. Derfor har det vært veldig vanskelig å kvitte seg med ham :(

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Selv om det ikke klaffer med andre, betyr ikke det at du skal ta til takke med en som aldri får bestemt seg, uansett hvor forelsket du er. Hadde han virkelig villet ha deg, hadde han ikke holdt på sånn. Vil du ha noen som ikke vil ha deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det ikke klaffer med andre, betyr ikke det at du skal ta til takke med en som aldri får bestemt seg, uansett hvor forelsket du er. Hadde han virkelig villet ha deg, hadde han ikke holdt på sånn. Vil du ha noen som ikke vil ha deg?

ts:

Nei,det vil jeg ikke. Det er derfor jeg sa til ham forrige uke at jeg ikke vil ha noe mer enn vennskap med ham. Hadde ikke jeg satt foten ned tror jeg han hadde fortsatt slik som han gjorde i det uendelige. Er ganske glad jeg fikk satt en stopper for det, samtidig som det også er trist.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts:

Nei, er ikke desperat. som tidligere skrevet har jeg prøvd å date andre, men det har ikke klaffet med noen av dem. Jeg har ellers vært alene. Men denne mannen har jeg vært stormforelsket i. har aldri i mitt 34- årige liv følt noe så sterkt. Derfor har det vært veldig vanskelig å kvitte seg med ham :(

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Forelskelse er bare en kjemisk reaksjon i hjernen som har til hensikt å få oss til å ønske å parre oss slik at menneskeheten ikke dør ut. Tenk på det, du.

Anonymous poster hash: dc4fb...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts:

Etter at jeg sa det var best å bare være venner, svarte han at han var litt overrasket,men ville akseptere det. Om det var slik jeg ønsket å ha det.

Dagen etter skrev jeg at fortsatt var glad i han,men følte vi aldri kommer videre og at han alltid skyver meg unna når vi kommer nærmere hverandre.

Han svarte: Jeg vet det, og jeg er lei meg for det. Jeg skrev tilbake: Det er greit. Han svarte: Nei det er ikke greit. Vet ikke helt hva han ville md disse kommentarene :/

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Så du forteller han at du har bestemt deg for at dere bare må være venner. Han aksepterer det. Da får du behov for å fortelle han at du er så glad i han og på en måte vise han at hvis han vil så er du fortsatt interessert.

Ser du ikke selv hvor dumt det du holder på med er? Du kan ikke manipulere noen til å ville være med deg eller teste de på den måten som du gjør, og når du ikke får det som du vil så prøver du på nytt.

Han er ikke den rette for deg, gå videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du forteller han at du har bestemt deg for at dere bare må være venner. Han aksepterer det. Da får du behov for å fortelle han at du er så glad i han og på en måte vise han at hvis han vil så er du fortsatt interessert.

Ser du ikke selv hvor dumt det du holder på med er? Du kan ikke manipulere noen til å ville være med deg eller teste de på den måten som du gjør, og når du ikke får det som du vil så prøver du på nytt.

Han er ikke den rette for deg, gå videre!

ts:

Niks, det er ikke slik jeg tenker.

Grunnen til at jeg jeg fortsatt var glad i ham var fordi jeg vil han skal innse at jeg faktisk likte ham veldig godt og kanskje angre litt på måten han har oppført seg på. Ikke for å holde døren på gløtt slik du skriver!

Jeg gikk videre i det øyeblikket jeg fortalte at jeg kun vill være venner og ikke mer.

Har nå hatt kontakt med en annen i ca. 1 uke og han virker svært interessant. Jeg merker han jeg skriver om her begynner å bli mer og mer borte fra tankene mine.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts:

Niks, det er ikke slik jeg tenker.

Grunnen til at jeg sa jeg fortsatt var glad i ham var fordi jeg vil han skal innse at jeg faktisk likte ham veldig godt og kanskje angre litt på måten han har oppført seg på. Ikke for å holde døren på gløtt slik du skriver!

Jeg gikk videre i det øyeblikket jeg fortalte at jeg kun vill være venner og ikke mer.

Har nå hatt kontakt med en annen i ca. 1 uke og han virker svært interessant. Jeg merker han jeg skriver om her begynner å bli mer og mer borte fra tankene mine.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Skrivefeil

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts:

Niks, det er ikke slik jeg tenker.

Grunnen til at jeg jeg fortsatt var glad i ham var fordi jeg vil han skal innse at jeg faktisk likte ham veldig godt og kanskje angre litt på måten han har oppført seg på. Ikke for å holde døren på gløtt slik du skriver!

Jeg gikk videre i det øyeblikket jeg fortalte at jeg kun vill være venner og ikke mer.

Har nå hatt kontakt med en annen i ca. 1 uke og han virker svært interessant. Jeg merker han jeg skriver om her begynner å bli mer og mer borte fra tankene mine.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Ja du ville han skulle angre å innse hvor dum han har vært. Det er akkurat det samme som jeg sa det. Håpet om at han skal ombestemme seg og se ting annerledes når du forsvinner.

Flott at du har begynt å snakke med en annen. Lykke til med det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du ville han skulle angre å innse hvor dum han har vært. Det er akkurat det samme som jeg sa det. Håpet om at han skal ombestemme seg og se ting annerledes når du forsvinner.

Flott at du har begynt å snakke med en annen. Lykke til med det! :)

ts:

Nei, jeg sa det ikke for å få ham tilbake. Jeg håper bare han har fått seg en lærepenge og ikke utsetter andre jenter for det samme han har gjort med meg Jeg misunner ikke neste kvinne som skal slite med dette, og jeg føler nå mer og mer lettelse over å ha blitt kvitt ham. Det går overraskende bra faktisk.

Om han kom tilbake i morgen og ba om en ny sjanse hadde han ikke fått det hos meg.

Takk for det :)

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Det skal ikke være enkelt med den kjærligheten altså! Det skal være helt sikkert og visst! Jeg håper han nye kan åpne nye dører for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skal ikke være enkelt med den kjærligheten altså! Det skal være helt sikkert og visst! Jeg håper han nye kan åpne nye dører for deg :)

Nei men det kan være MYE enklere enn dette opplegget her. Jo mer komplisert man er, jo mer komplisert blir kjærligheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men det kan være MYE enklere enn dette opplegget her. Jo mer komplisert man er, jo mer komplisert blir kjærligheten..

Sikkert sant - men med følelser er det vanskelig for å ikke bli komplisert i ny og ne. Spesielt med tanke på at dette er en mann hun har hatt mest følelser for noen sinne. Det er noe med det å kjenne på følelser man aldri før har hatt - ikke rart man blir usikker på om man kan oppleve det igjen med noen andre tenker jeg :)

Anonymous poster hash: 2135b...ffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Tenk deg følgende situasjon:

At daten din, som du har datet av og på ganske lenge og som aldri synes å klare å bestemme seg om han vil ha et forhold med deg eller ikke, skriver følgende melding:

Jeg tror vi trenger å få klarhet i dette. Vi kan møtes til en øl i neste uke og se hvordan vi trives sammen. Går det bra tar vi det derifra ,går det dårlig forblir vi bare venner.

Hadde dere synes det var en grei avtale?

Jeg svarte at det var greit, men samtidig gjør denne meldingen meg nervøs.

Vi har riktignok holdt kontakten ganske jevnt, men det er lenge siden vi møttes sist nå. Jeg føler derfor at jeg må gjøre alt riktig på denne daten, og at det er nå eller aldri.Hvis jeg gjør det dårlig er det over og ut... :( og jeg vil hate meg selv etterpå.

Anonymous poster hash: 2279c...cb1

Høres ut som du skal på audition. Her må du bevise at du kan være en bra nok date til at han vil noe mer. Syns det var ufint av han å legge det fram slik.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sikkert sant - men med følelser er det vanskelig for å ikke bli komplisert i ny og ne. Spesielt med tanke på at dette er en mann hun har hatt mest følelser for noen sinne. Det er noe med det å kjenne på følelser man aldri før har hatt - ikke rart man blir usikker på om man kan oppleve det igjen med noen andre tenker jeg :)

Anonymous poster hash: 2135b...ffe

Det er ikke kjærlighet når det ikke er gjensidig og ofte kjenner man det såååå sterkt fordi man er forelsket i tanken på hva en person kan bli og ikke hvem en person er..

På tide å våkne og slutte å kaste bort tid på tull og falske følelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være enkelt med den kjærligheten altså! Det skal være helt sikkert og visst! Jeg håper han nye kan åpne nye dører for deg :)

ts:

Takk, det håper jeg også :)

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert sant - men med følelser er det vanskelig for å ikke bli komplisert i ny og ne. Spesielt med tanke på at dette er en mann hun har hatt mest følelser for noen sinne. Det er noe med det å kjenne på følelser man aldri før har hatt - ikke rart man blir usikker på om man kan oppleve det igjen med noen andre tenker jeg :)

Anonymous poster hash: 2135b...ffe

ts:

Nettop :) Det er mulig jeg aldri kommer til å føle noe så sterkt for en mann igjen..men samtidig har det vært en så smertefull berg-og-dalbane av følelser at jeg bare får være glad jeg kom meg ut av dette nå.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...