Gå til innhold

Hadde du godtatt et "ultimatum" som dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her.

Har datet en ny mann (han jeg nevnte over her) men det funket ikke.

Og i helgen gikk jeg på en "smell" med min gamle flamme som hovedinnleggget handler om.

Føler meg som en komplett idiot nå!

Vi har hatt litt kontakt på chat de siste månedene.Bare venneprat om jobb,utdanning,livet osv..

Han dukket opp igjen i helgen,vi pratet og det endte med at han inviterte meg ut.

Jeg tenkte,i lys av de siste månedenes samtaler at han kanskje hadde forandret seg og takket ja.

Han sa han gledet seg til å se meg igjen,jeg svarte jeg gjorde det samme.(selv om jeg var veldig i tvil).

Deretter hørte jeg ikke mer fra ham.Ingenting!

Tror han bare ville ha oppmerksomheten min,eller kanskje hevne seg for at jeg friendzonet ham tiligere.

Jeg skulle ha hørt på magefølelsen.!!!

Hvordan kan jeg sette meg i resepekt nå? Ignorere ham helt eller gi ham klar melding om hva jeg føler,og synes om oppførselen hans?



Anonymous poster hash: e06a6...78b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du vil sette deg i respekt?

gjør akkurat det som føles riktig for deg.

vi kan ikke vite hva det er.

( har ikke lest mer en første og siste innlegg, så mulig jeg har gått glipp av noen viktige poenger... men...)

jeg vet ikke hva du vil med ham, men det må du selv finne utav, også skal du være deg selv, akkurat som du er. ekte.

se om han tåler det, eller om det skjærer seg.

det er eneste måten å vinne på, om du ikke vil fortsette å å gå med denne usikkerheten din.

om du overtenker og prøver å være "smart" vil du kanskje holde det gående lenger, men det viktige for deg, bør ikke være å holde fast i denne fyren for en hver pris men å holde fast i deg selv, og den du er.

det er det som gir respekt, fra de menneskene som er verdt å ta med seg i livet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje ta frem storslegga, som i "Dra til helvete, drit i å kontakte meg noensinne igjen"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil sette deg i respekt?

gjør akkurat det som føles riktig for deg.

vi kan ikke vite hva det er.

( har ikke lest mer en første og siste innlegg, så mulig jeg har gått glipp av noen viktige poenger... men...)

jeg vet ikke hva du vil med ham, men det må du selv finne utav, også skal du være deg selv, akkurat som du er. ekte.

se om han tåler det, eller om det skjærer seg.

det er eneste måten å vinne på, om du ikke vil fortsette å å gå med denne usikkerheten din.

om du overtenker og prøver å være "smart" vil du kanskje holde det gående lenger, men det viktige for deg, bør ikke være å holde fast i denne fyren for en hver pris men å holde fast i deg selv, og den du er.

det er det som gir respekt, fra de menneskene som er verdt å ta med seg i livet.

Takk,jeg må prøve på det. Er forferdelig skuffet over meg selv nå.

Tja, kanskje ta frem storslegga, som i "Dra til helvete, drit i å kontakte meg noensinne igjen"?

Det er en del av meg som kunne tenkt meg å skrive noe i den duren,men samtidig vil jeg ikke gi han gleden av å se at han har opprørt meg,hvis du skjønner?Har alltid klart å forholde meg rolig og føler jeg kanskje mister enda mer selvrespekt av å fyre løs slik..:/

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vær skuffa over deg selv, du er bare et menneske.

tro meg, jeg er sikker på at vi alle har vært der du er nå en eller flere ganger.

er egentlig enig med sjonkel rolf, et "til helvete med deg!!" hadde kanskje ikke vært så dumt.

hadde det ikke føltes litt godt, da TS? bare drite i hva han syns om deg, og bare få det ut? :) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke vær skuffa over deg selv, du er bare et menneske.

tro meg, jeg er sikker på at vi alle har vært der du er nå en eller flere ganger.

er egentlig enig med sjonkel rolf, et "til helvete med deg!!" hadde kanskje ikke vært så dumt.

hadde det ikke føltes litt godt, da TS? bare drite i hva han syns om deg, og bare få det ut? :) :)

Uff,jo det hadde kanskje vært godt å si det.Jeg føler jo at han fortsatt er veldig manipulativ og vet at det han gjorde sårer meg.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat. du føler han oppfører seg som en drittsekk, og at han selv vet det.

hvorfor skal du være så himla redd for hva han måtte tenke om deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat. du føler han oppfører seg som en drittsekk, og at han selv vet det.

hvorfor skal du være så himla redd for hva han måtte tenke om deg?

Godt spørsmål.

For meg personlig tror jeg det kommer av at jeg oppvokst med at det er et svakhetstegn å klikke slik på noen.At det beste som oftest er å bare drite i vedkommende,uten å få slike verbale raseriutbrudd.At han ikke er verdt å hisse seg opp over liksom.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er vi ikke alle? :)

spørsmålet er kanskje, får det deg til å føle deg sterkere, når du skal ta deg sammen slik? og late som, overfor både deg selv og han at du hever deg over det? det er jo tydelig at du egentlig ikke gjør det.

og har denne måten å være på gjort at han har vist deg respekt til nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er vi ikke alle? :)

spørsmålet er kanskje, får det deg til å føle deg sterkere, når du skal ta deg sammen slik? og late som, overfor både deg selv og han at du hever deg over det? det er jo tydelig at du egentlig ikke gjør det.

og har denne måten å være på gjort at han har vist deg respekt til nå?

På en måte føler jeg det ligger en slags makt i å heve seg over og ignorere,for han er så oppmerksomhetssyk og jeg tror han egentlig vil fremprovosere en reaksjon.

Tror jeg vil føle meg enda verre om jeg skal sende ham en rasende dra-til-helvete- melding nå,og se at den også bare blir ignorert.for det tror jeg nok den vil bli.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er kanskje det beste å bare heve seg over det, og heller sende han et høflig avslag neste gang han "dropper innom" med en linje eller to?

for det kommer han til å gjøre. de kommer alltid tilbake når de føler seg litt ensomme eller kjeder seg.

:)

( bare min oppfatning da. mulig du tenker annet, gjør det du føler for. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er kanskje det beste å bare heve seg over det, og heller sende han et høflig avslag neste gang han "dropper innom" med en linje eller to?

for det kommer han til å gjøre. de kommer alltid tilbake når de føler seg litt ensomme eller kjeder seg.

:)

( bare min oppfatning da. mulig du tenker annet, gjør det du føler for. :) )

Joda,du har helt rett: Han her har en tendens til å alltid komme tilbake. Jeg tror han liker å få oppmerksomheten min.Denne gangen var det i anledning at han hadde kjøpt seg ny leilighet.Hundrevis av folk hadde gratulert ham på FB (jeg gjorde det ikke),men likevel tok han seg bryet med å sende meg en privat melding der han fortalte denne gledelige nyheten...Virket som han gjorde det bare for å oppnå kontakt og sjekke om jeg fortsatt sier ja til hans invitasjoner..

Ja neste gang blir det ihvertfall avslag! Nå har jeg lært denne leksen :(

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikkert han tenker på det på den måten heller. kanskje han bare er vant med at det er slik og tror du også syns det er ok. :)

uansett, så gjør du sikkert lurt i å endre kommunikasjonen din, slik at du blir tydelig for ham. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår det slik at han ikke er veldig interessert men vil ha deg på gress. Ikke bra for deg og selvfølelsen din. Det erlite trolig at han er den rette for deg. Zoom han ut og finn prinsen din istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært veldig usikker på en dame. Og jeg tok meg selv i å avtale, for så å komplisere det såpass at det ikke ble noe av, mer enn en gang. Hadde veldig dårlig samvittighet for det. Men likevel ville hun fortsette å ha kontakt med meg, noe som egentlig skremte meg. Vi møtte hverandre aldri. Så da jeg innså at jeg ikke kom til å forbedre meg noe særlig mtp. henne (usikkerheten på henne) tok jeg selv affære og brøt kontakten for godt slik at hun kunne få slippe. Ikke av mine stolteste øyeblikk, akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikkert han tenker på det på den måten heller. kanskje han bare er vant med at det er slik og tror du også syns det er ok. :)

uansett, så gjør du sikkert lurt i å endre kommunikasjonen din, slik at du blir tydelig for ham. lykke til!

Det er godt mulig,noe å tenke på.Ja,jeg skal kommunisere annerledes fra nå av.Ikke være så aksepterende til alt.

Takk:)

Forstår det slik at han ikke er veldig interessert men vil ha deg på gress. Ikke bra for deg og selvfølelsen din. Det erlite trolig at han er den rette for deg. Zoom han ut og finn prinsen din istedet :)

Det samme har jeg tenkt..Har bare møtt snille gutter tidligere,så hans væremåte hadde jeg ingen erfaring med før nå..Men ja,han skal zoomes ut igjen nå.

Jeg har også vært veldig usikker på en dame. Og jeg tok meg selv i å avtale, for så å komplisere det såpass at det ikke ble noe av, mer enn en gang. Hadde veldig dårlig samvittighet for det. Men likevel ville hun fortsette å ha kontakt med meg, noe som egentlig skremte meg. Vi møtte hverandre aldri. Så da jeg innså at jeg ikke kom til å forbedre meg noe særlig mtp. henne (usikkerheten på henne) tok jeg selv affære og brøt kontakten for godt slik at hun kunne få slippe. Ikke av mine stolteste øyeblikk, akkurat...

Men da gjorde du tross alt det riktige til slutt ved å bryte kontakten.Hvorfor var du usikker og ble skremt bort av at hun ville ha kontakt?

Jeg har vært veldig konsekvent på å ikke kontakte han her.Har kun vært han som har kontaktet meg og da har jeg svart kort.Det er altså han som har vært "pådriveren" i å ta kontakt.Men jeg kan ofte forutse når han dukker opp:

F.eks:Vi er begge medlemmer av en datingside og jeg har lagt merke til at de gangene vi begge kan se hverandre som online der,så ender det ofte med at han sender meg en melding på FB senere.Akkurat som han prøver å få oppmerksomheten min..Han kommenterer også når jeg f.eks.forandrer profilbilde.

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tror også det er viktig å huske på at vi alle har en "indre drittsekk" kvinner, såvel som menn.

det kan jo hende han er interessert, men ikke aner hvordan han skal ta det videre, da du spiller uinteressert og "kostbar" for at han skal komme å ta deg med storm, liksom. det er ikke alle menn som er slik.

det KAN jo faktisk være sånn at han har litt såre følelser i forhold til deg også, prøver å få deg interessert, imponere deg med du leilighet etc, men at du egentlig virker kald og jatter med.

og så sitter dere der begge to og ikke vet hvordan dere skal forholde dere til den andre fordi begge sitter der med stoltheten sin og usikkerheten sin og skal være så himla... hva skal jeg kalle det.... kommer ikke på noe bedre en, høflige ,men egentlig harde og kalde på utsida... sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror også det er viktig å huske på at vi alle har en "indre drittsekk" kvinner, såvel som menn.

det kan jo hende han er interessert, men ikke aner hvordan han skal ta det videre, da du spiller uinteressert og "kostbar" for at han skal komme å ta deg med storm, liksom. det er ikke alle menn som er slik.

det KAN jo faktisk være sånn at han har litt såre følelser i forhold til deg også, prøver å få deg interessert, imponere deg med du leilighet etc, men at du egentlig virker kald og jatter med.

og så sitter dere der begge to og ikke vet hvordan dere skal forholde dere til den andre fordi begge sitter der med stoltheten sin og usikkerheten sin og skal være så himla... hva skal jeg kalle det.... kommer ikke på noe bedre en, høflige ,men egentlig harde og kalde på utsida... sorry.

Ja,jeg ser den.Jeg er ikke feilfri jeg heller.Kunne sikkert gjort enkelte ting annerledes..

Men det har vært fryktelig mye frem og tilbake med han..Hovedproblemet er at han synes å aldri få bestemt seg om han ville ha et forhold eller ikke.To ganger har han sagt han vil - deretter har han bare blitt borte i noen uker/måneder og dukket opp igjen senere som om ingenting har skjedd.Han vet jeg liker ham.

Jeg lot tvilen komme ham til gode,da jeg vet han har hatt en del problemer med angst og depresjon.. Men uansett kan jeg ikke tilskrive all dårlig oppførsel til det.Han er en voksen mann:/

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da gjorde du tross alt det riktige til slutt ved å bryte kontakten.Hvorfor var du usikker og ble skremt bort av at hun ville ha kontakt?

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Jeg var usikker fordi hun virket veldig intens, og vi hadde ikke engang møttes (f.eks. begynte hun å snakke om sex da vi pratet på tlf, og jeg hadde ikke tenkt i nærheten engang). Det var meningen at vi skulle møtes en gang. Så følte jeg at det begynte å bære litt vel av sted, så jeg prøvde å roe ned. Da ble det rot, og det ble ikke noe av. Deretter gikk det et par uker, og "dum" som jeg var, tok jeg kontakt igjen. Resultat: avtalte å møtes, men så rotet jeg det til enda en gang. Hun ble ganske sur på meg, helt berettiget, selvfølgelig. Trodde virkelig hun ikke ville ha noe mer med meg å gjøre etter at jeg hadde forkludret det, men joda, hun ville fortsatt ha kontakt med meg. Siden jeg ikke klarte å få denne usikkerheten ut av hodet, og fordi jeg hadde dårlig samvittighet for at jeg hadde behandlet henne dårlig bestemte jeg meg for å kutte kontakten, slik at hun kunne få fred. Og det gjorde jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror også det er viktig å huske på at vi alle har en "indre drittsekk" kvinner, såvel som menn.

det kan jo hende han er interessert, men ikke aner hvordan han skal ta det videre, da du spiller uinteressert og "kostbar" for at han skal komme å ta deg med storm, liksom. det er ikke alle menn som er slik.

det KAN jo faktisk være sånn at han har litt såre følelser i forhold til deg også, prøver å få deg interessert, imponere deg med du leilighet etc, men at du egentlig virker kald og jatter med.

og så sitter dere der begge to og ikke vet hvordan dere skal forholde dere til den andre fordi begge sitter der med stoltheten sin og usikkerheten sin og skal være så himla... hva skal jeg kalle det.... kommer ikke på noe bedre en, høflige ,men egentlig harde og kalde på utsida... sorry.

Ja det er nok ganske sikkert en del såre følelser inni bildet her fra hans side også.

Vi er begge litt reserverte og redde for å bli såret.Har ikke hørt mer fra han denne uken..

Utrolig hvor komplisert ting kan utvikle seg til å bli :(

TS

Anonymous poster hash: e06a6...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...