Gå til innhold

1 av 3 uføretrygdede kjøper sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, ut fra diverse poster fra tidligere prostituerte her på forumet så er det ressursterke menn som jevnt over kjøper sex regelmessig. Uføretrygdede menn er ikke i kategorien ressursterk.

Nuvel.. jeg ville tatt slike uttalelser med en klype salt.

De prostituerte kan gjerne tenkes å ville "pynte" litt på kundelista i forsøk på å renvaske geskjeften sin, og dersom de prostituerte spør klienten sin hva han jobber med så kan det like gjerne tenkes at han liker å pynte litt på sannheten selv.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nuvel.. jeg ville tatt slike uttalelser med en klype salt.

De prostituerte kan gjerne tenkes å ville "pynte" litt på kundelista i forsøk på å renvaske geskjeften sin, og dersom de prostituerte spør klienten sin hva han jobber med så kan det like gjerne tenkes at han liker å pynte litt på sannheten selv.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Nu er det vel så enkelt som at prostituerte ikke bryr seg så hardt om hvor fra klientellet hennes får sine penger fra. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er det vel så enkelt som at prostituerte ikke bryr seg så hardt om hvor fra klientellet hennes får sine penger fra. ;)

Nettopp, men det skader ikke å skryte på seg at de selger seg til advokater, leger og fine finansfolk heller.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er det vel så enkelt som at prostituerte ikke bryr seg så hardt om hvor fra klientellet hennes får sine penger fra. ;)

Nettopp, men det skader ikke å skryte på seg at de selger seg til advokater, leger og fine finansfolk heller.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Bare det faktum at 1/3 av de som ble fersket var uføretrygdet kan tyde på at det ikke er tilfelle..

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, men det skader ikke å skryte på seg at de selger seg til advokater, leger og fine finansfolk heller.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Uansett hvor mye du hevder at uføretrygdede går til prostituerte, så er det så enkelt som at de menneskene du nevner over, er de menneskene med mer penger å forbruke, dvs f.eks på å kjøpe sex. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare det faktum at 1/3 av de som ble fersket var uføretrygdet kan tyde på at det ikke er tilfelle..

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Nei. Hadde det vært 2 av 3, så kunne det ha vært tilfelle.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvor mye du hevder at uføretrygdede går til prostituerte, så er det så enkelt som at de menneskene du nevner over, er de menneskene med mer penger å forbruke, dvs f.eks på å kjøpe sex. ;)

Det har jeg aldri betvilt heller, så den daue hesten du pisker eksisterer ikke engang.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hadde det vært 2 av 3, så kunne det ha vært tilfelle.

Hvorfor tror du det?

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri betvilt heller, så den daue hesten du pisker eksisterer ikke engang.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Mon ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det?

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

For da hadde flertallet av menn som oppsøkte prostituerte vært uføretrygdet, men statistikken viser jo at det ikke er tilfellet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For da hadde flertallet av menn som oppsøkte prostituerte vært uføretrygdet, men statistikken viser jo at det ikke er tilfellet. ;)

Dersom det er like mange leger, advokater og fine finansfolk som antall uføretrygdede, så ja.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er like mange leger, advokater og fine finansfolk som antall uføretrygdede, så ja.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Lær deg å lese statistikk du nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær deg å lese statistikk du nå.

Jeg tror nok jeg kan en del mer om statistikk og signifikans enn deg, med all respekt, selv om det er fullstendig irrelevant når man kverulerer om tullesaker spunnet omkring dårlig journalistikk.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok jeg kan en del mer om statistikk og signifikans enn deg, med all respekt, selv om det er fullstendig irrelevant når man kverulerer om tullesaker spunnet omkring dårlig journalistikk.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

For det vet du liksom da ja. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men antar at man mener uføretrygdede menn her?

Anonymous poster hash: e1207...07b

Du er lur, du.

Anonymous poster hash: fd471...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...