Gå til innhold

1 av 3 uføretrygdede kjøper sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med mindre man har scannet hjernen til alle mannlige uføretrygdede, kan man ikke påstå noe slikt. Å ta stikkprøver er ingen sikker indikator

Nja.. innen vitenskapen så opererer man med 'statistisk signifikans', noe som gir mål på kvaliteten av statistikken, så stikkprøver kan faktisk være en sikker indikator. I denne saken er det derimot alt for få 'målinger' til at man kan konkludere sikkert.

Anonymous poster hash: 9564b...ac9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet de det, a? Har de SCANNET Huet til absolutt alle uføretrygdede menn i hele Norge? Ikke? Da kan de ikke påstå noe sånt.

Du blir ingen ny George Horace Gallup, for å si det slik.

Anonymous poster hash: 03dc8...4de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. For tallene er fra før loven kom i kraft

Anonymous poster hash: 3feb8...545

Da trenger vi oppdaterte tall.

Men tviler på det er noen endring. Blant tidligere horekunder, hvorfor skulle akkurat uføre bry seg om lovendringen?

Anonymous poster hash: fd471...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke krav på uføretrygden fordi de bruker pengene sine på noe ulovlig?

Tror ikke hva de bruker pengene sine på er relevant for om de har rett på pengene.

Feiltolkning av deg.

Når man har så slett moral at man går til prostituerte, så har man gjerne også så slett moral at man lurer til seg uføretrygd fordi man ikke gidder å jobbe.

Anonymous poster hash: fd471...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre man har scannet hjernen til alle mannlige uføretrygdede, kan man ikke påstå noe slikt. Å ta stikkprøver er ingen sikker indikator

Du et vel en av de (eller rettere sagt den eneste) som tror at av de 22,3 % som ikke stemte ved valget i fjor, så KAN set jo hende at absolutt alle ville stemt på SV om de hadde blitt tvunget til å stemme.

Du har tydeligvis ikke bakgrunn innen statistikkfaget akkurat.

Anonymous poster hash: fd471...1a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Artikkelen er ganske vag. Tallene ble som nevnt over her hentet fra tiden før sexkøpsloven, så jeg og stusser over hva dagbladet vil med denne artikkelen. Nå er jeg imot sexkjøp, men det er irrelevant her, det jeg reagerer på er igjen dette med "statens penger" Alt handler om prioritet. Jeg velger å spare pengene jeg får via AAP, kjøpe hobbysaker etc etter at alle nødvendige utgifter er betalt. Andre velger å kjøpe bøker, ekstra dyr mat, etc, etc. Og noen kjøper sex.

At man er mindre kvalifisert for å få trygd fordi man har sex? Ok, forby alle uføretrygdede i forhold å ha sex fordi hvis de kan ha seg en runde i halmen et par ganger i uka, selvsagt kan de jobbe!!!! Nei, kastrer alle uføre, for tenk om de (gisp) har sex!!!! Uhørt!

Jeg vil og tro at mange uføre menn kanskje har vanskeligheter med å få sex/nærhet, kanskje pga sykdom, eller at andre ikke finner dem så attraktive. Noen skaffer seg kone fra Thailand og andre kjøper sex. Å si at de med sikkerhet ikke har krav på trygd fordi de kjøper sex blir fullstendig bort i natta. Som nevnt, ingen tilhenger av sexkjøp, men jeg kan forstå at man går til det skrittet hvis man sliter på partnermarkedet.

Hadde folk reagert fordi de bryter loven ved å kjøpe sex, ja, da hadde jeg forstått artikkelen og reaksjonene. Men de er jo bare et mindretall her i tråden, de fleste hopper på den med "statens penger" eller at de kan så klart jobbe fordi de er i stand til å ta imot en blowjob. Get a grip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmmm..hva gjør alle de uføretrygda kvinnene da? Spiller bingo?

Får de seg gratis beta på byen?



Anonymous poster hash: f79c8...88d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Nja.. innen vitenskapen så opererer man med 'statistisk signifikans', noe som gir mål på kvaliteten av statistikken, så stikkprøver kan faktisk være en sikker indikator. I denne saken er det derimot alt for få 'målinger' til at man kan konkludere sikkert. Anonymous poster hash: 9564b...ac9

nei, da skal man jammen tro sterkt og inderlig på generaliseringer, gitt!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, er det sånn at du mener at kan kan pule så kan man jobbe? Eller er du bare fornøyd når uføre har så dritdårlig råd at de sitter i en sliten leilighet med møbler og klær fra Fretex og må utelukkende spise First Price mat eller stille seg i kø på Fattighuset?



Anonymous poster hash: 24934...0a4
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange uføre er sterkt fysisk handikappede, og det er vel ganske kjent at mange handikappede kjøper seg sex-hjelp?

Jeg snakker da om handikappede som ikke klarer å gjennomføre samleie, eller masturbere, på egen hånd, og får derfor en prostituert til å hjelpe dem til utløsning.

Dette handler da stort sett om oralsex eller hjelp til masturbering.



Anonymous poster hash: d6519...bd3
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, er det sånn at du mener at kan kan pule så kan man jobbe? Eller er du bare fornøyd når uføre har så dritdårlig råd at de sitter i en sliten leilighet med møbler og klær fra Fretex og må utelukkende spise First Price mat eller stille seg i kø på Fattighuset?

Anonymous poster hash: 24934...0a4

Han har lyst på penger fra Staten og er sjalu på folk som kjøper sex.

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

De har ikke krav på uføretrygden fordi de bruker pengene sine på noe ulovlig?

Tror ikke hva de bruker pengene sine på er relevant for om de har rett på pengene.

Sex var lovlig sist jeg sjekka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Jesus og Gro i Manhattan for en dustetråd!

(Bedre med Gro enn med gud? :fnise: )

Endret av O'Live
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du ts, jeg synes oppriktig synd på deg som ikke har noe bedre å foreta deg enn å hetse uføre i alle veier.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ville tatt kontakt med en mann på f.eks. Sukker hvis det stod at han var uføretrygdet? Resten sier seg selv.



Anonymous poster hash: c977c...387
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ts, jeg synes oppriktig synd på deg som ikke har noe bedre å foreta deg enn å hetse uføre i alle veier.

Dette har da lite med det å gjøre at de er uføre, men det er først og fremst nok et bevis på at menn i hopetall er kriminelle som nedverdiger kvinner ved å kjøpe seksuelle tjenester av dem.

Dette viser nok en gang at skolen har spilt fallitt får det gjelder å la kvinnesaksspørsmål få tilstrekkelig plass i undervisningen.

Anonymous poster hash: 86b19...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dagbladet.no

Som helhet er det 13 % av alle menn.

Jeg tror dette har med moralen til disse uføretrygdede å gjøre. Mange av dem snylter nok også og kunne nok fint ha jobbet. Har man moral til å gå til horer, så har man også moral til å lure NAV, tror dere ikke? Kanskje dette forteller at uføre slett ikke har så dårlig råd, når de har penger til dette? Våre skattepenger går til prostituerte! Det er uhørt!

Anonymous poster hash: 03dc8...4de

Dette har da lite med det å gjøre at de er uføre, men det er først og fremst nok et bevis på at menn i hopetall er kriminelle som nedverdiger kvinner ved å kjøpe seksuelle tjenester av dem.

Dette viser nok en gang at skolen har spilt fallitt får det gjelder å la kvinnesaksspørsmål få tilstrekkelig plass i undervisningen.

Anonymous poster hash: 86b19...38b

Ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en uførehetsetråd! :daane:

Er det mulig å være så misunnelig på folk som er syke?

Ikke 'syke' som TS skriver, herregud for noe lavmål. Sparke folk som allerede sliter.

Nei alle uføre bare later som, snylter på andre og lever i sus og dus.

:rolleyes:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er ikke 'uføre' EN type menneske, like lite som 'arbeidstagere' er det. Folk er jo forskjellige!

Idioter derimot...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du ts, jeg synes oppriktig synd på deg som ikke har noe bedre å foreta deg enn å hetse uføre i alle veier.

Føler du deg truffet? Jeg har jo ikke sagt noe og uføre som ikke er horekunder og som ikke har svindlet seg til uføretrygd.

Anonymous poster hash: 03dc8...4de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...