Gå til innhold

Synes du strømpebelte er harry?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er strømpebelte et annet ord for hofteholder? Hvis dere mener hofteholder så nei; jeg synes ikke det er harry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, jeg synes det er lekkert.

Om jeg skulle driste meg til å synes at noe i kategorien er harry, så må det være noe jeg har sett en del i det siste, nemlig jenter i "Nelly-kjoler" hvor du ganske tydelig kan se stay-ups kanten når de sitter siden kjolen er for kort. Akkurat det synes jeg ser litt harry eller tacky om du vil.



Anonymous poster hash: 0816d...4cf
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådtittelen lyder som følger: Synes du strømpebelte er harry? Her står man altså fritt til å velge selv hva man syns, på samme måte som at noen syns en bestemt veske fra Michael Kors er stygg, mens andre syns den er kjempefin. Syns det er ganske hoven oppførsel av visse i tråden å utheve seg til sjef over hva som er riktig og ikke. Her finnes ingen fasit.

Og om noen måtte lure på mitt standpunkt. Nei, jeg syns ikke det er harry. Men jeg forsvarer andres rett til å mene det.



Anonymous poster hash: 59cf8...f5c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Trådtittelen lyder som følger: Synes du strømpebelte er harry? Her står man altså fritt til å velge selv hva man syns, på samme måte som at noen syns en bestemt veske fra Michael Kors er stygg, mens andre syns den er kjempefin. Syns det er ganske hoven oppførsel av visse i tråden å utheve seg til sjef over hva som er riktig og ikke. Her finnes ingen fasit.

Og om noen måtte lure på mitt standpunkt. Nei, jeg syns ikke det er harry. Men jeg forsvarer andres rett til å mene det.

Anonymous poster hash: 59cf8...f5c

Jeg tror det enkelte prøver å få frem er at visse uttrykk blir misbrukt veldig - deriblant begrepet harry. Harry har kanskje ikke en veldig spesifikk definisjon, men den er ikke veldig uklar heller, men så ser det ut til at ganske mange har misforstått hele begrepet og tror det betyr stygg eller tacky.

Så for meg blir det å mene at strømpebelter er harry som å mene at de lilla hanskene egentlig er rosa. Joda, man kan mene hva man vil, men da må man også tåle at de som kjenner bedre til definisjonen av hva lilla er kommer og forsøker å korrigere dette.

Hvis man går rundt på et forum og slenger rundt seg med "jeg får mene hva jeg vil" uten å være villig til å diskutere det har man lite på et forum å gjøre. Her diskuterer man meninger (og feiloppfatninger), og det må man tåle. Om alle skulle sagt "jeg får mene hva jeg vil!" hadde det blitt ekstremt kjedelig her inne. Og språket vårt hadde blitt umulig å forholde seg til, fordi man ikke skal få lov å korrigere de som bruker kjente ord og begreper helt feil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det enkelte prøver å få frem er at visse uttrykk blir misbrukt veldig - deriblant begrepet harry. Harry har kanskje ikke en veldig spesifikk definisjon, men den er ikke veldig uklar heller, men så ser det ut til at ganske mange har misforstått hele begrepet og tror det betyr stygg eller tacky.

Så for meg blir det å mene at strømpebelter er harry som å mene at de lilla hanskene egentlig er rosa. Joda, man kan mene hva man vil, men da må man også tåle at de som kjenner bedre til definisjonen av hva lilla er kommer og forsøker å korrigere dette.

Hvis man går rundt på et forum og slenger rundt seg med "jeg får mene hva jeg vil" uten å være villig til å diskutere det har man lite på et forum å gjøre. Her diskuterer man meninger (og feiloppfatninger), og det må man tåle. Om alle skulle sagt "jeg får mene hva jeg vil!" hadde det blitt ekstremt kjedelig her inne. Og språket vårt hadde blitt umulig å forholde seg til, fordi man ikke skal få lov å korrigere de som bruker kjente ord og begreper helt feil.

Jeg er enig i at uttrykket blir misbrukt, spesielt her på KG, det er ikke det. At mange har misforstått uttrykket? Kanskje. Jeg tror likevel de fleste vet hva det betyr.

Så du mener altså her at Tigress har en bedre forståelse enn meg/de som er uenige i hva begrepet "harry" betyr. Det finner jeg rart. I tillegg er det jeg som blir angrepet, selv om hennes respons var "Good lord", kaller du det å argumentere og diskutere meningene sine? For det gjør ikke jeg. Likevel er det en vedtatt sannhet at det er hun som har det riktige svaret her.

Dere kommer ikke unna at noen vil finne strømpebelter harry, uansett hvor vondt det gjør for dere å høre, siden dere tydeligvis er fan. Som sagt, jeg syns ikke det er harry selv, men de som syns det skal få mene det (og gjerne skrive hvorfor, ja) Problemet her er at noen opphever seg til sjef over hva som er riktig.

Anonymous poster hash: 59cf8...f5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Harry, nei. Horete, definitivt!

Anonymous poster hash: b575c...38f

Praktfult :ler:

Så du mener du er barnebarn av en horete kvinne.

Fortell det til din bestemor og bivån responsen.

- strømpebuksen er rundt 50 år gammel, så dine bestemødre har nok defintivt vært horete i sin ungdom.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktfult :ler:

Så du mener du er barnebarn av en horete kvinne.

Fortell det til din bestemor og bivån responsen.

- strømpebuksen er rundt 50 år gammel, så dine bestemødre har nok defintivt vært horete i sin ungdom.

Okei, det der var dagens beste svar her inne! :skratte: Jeg bøyer meg i støvet! :takke: :takke: :takke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er helt på sin plass å påpeke hva folk flest legger i et begrep. Harry blir da de plaggene som en gruppe mennesker synes er lekre, mens flertallet synes de er "helt på trynet". Veldig ofte plagg som har vært mote, men nå er helt passè fort folk flest. Flertallet vil vanligvis også finne andre trekk med en som bærer harryplagg slik at hele personen omtales som harry.

Med det utgangspunktet finner jeg det rart å omtale et plagg man ikke ser om en kvinne bruker, som harry.



Anonymous poster hash: 687bc...00a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktfult :ler:

Så du mener du er barnebarn av en horete kvinne.

Fortell det til din bestemor og bivån responsen.

- strømpebuksen er rundt 50 år gammel, så dine bestemødre har nok defintivt vært horete i sin ungdom.

Signerer! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktfult :ler:

Så du mener du er barnebarn av en horete kvinne.

Fortell det til din bestemor og bivån responsen.

- strømpebuksen er rundt 50 år gammel, så dine bestemødre har nok defintivt vært horete i sin ungdom.

Tåpelig utsagn. De hadde ikke annet og det ble ikke sett på som sexy heller.

Anonymous poster hash: 9a790...7d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Praktfult :ler:

Så du mener du er barnebarn av en horete kvinne.

Fortell det til din bestemor og bivån responsen.

- strømpebuksen er rundt 50 år gammel, så dine bestemødre har nok defintivt vært horete i sin ungdom.

Hehe, så sant som det er sagt... :ler:

Og til AB`eren som fremkalte pusens blinkskudd, når det blir snakk om hva som er horete er jeg rimelig sikker på at jeg skulle kunnet peke vilt rundt meg, en alminnelig lørdagsnatt på et av byens populære utesteder. Og strømpebeltet er ikke blant kandidatene i hva jeg sikter til her, det blir i så fall rene burkaen i forhold...

Forøvrig må vel selve ordet "harry" begynne å nærme seg temmelig harry i seg selv snart... :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig utsagn. De hadde ikke annet og det ble ikke sett på som sexy heller.

Anonymous poster hash: 9a790...7d8

Nei, det var et ganske sant utsagn. Jeg synes det er sexy og mange er nok enige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var et ganske sant utsagn. Jeg synes det er sexy og mange er nok enige :)

De som brukte det før strømpebuksa ble oppfunnet tenkte nok ikke på dem som sexy, du.

Anonymous poster hash: 9a790...7d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som brukte det før strømpebuksa ble oppfunnet tenkte nok ikke på dem som sexy, du.

Anonymous poster hash: 9a790...7d8

Jeg mente at jeg synes de er sexy NÅ. Jeg har ikke sagt noe om hva de mente for 50 år siden. Hvorfor drar du opp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...