Gå til innhold

Sparer 30000-40000 i mnd, men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Wanda Maximoff

Hvor lenge har vi 'ventet på at prisene skal falle'? 10-15 år? ( ser bort fra den ørlille duppen i 08)... Ja det kan skje i morgen og om 20 år, ingen vet. I mellomtiden betaler folk med boliglån ned på sine 'overprisede' boliger som bare det med historisk lav rente.

Ingen tegn til at ting skal roe seg ned her hvertfall 😀 leiligheter selges unna til høy pris 😜 det er vell litt av det som er greia, du vet ikke... I Stavanger så var det jo ingen som kunne vite hva som ville skje, men det skjedde og det kan selvfølgelig skje i Oslo og. Nå har det vært oppe om at renten skal mer ned i slutten av måneden (at det er det som forventes, men vi vet jo aldri hva de bestemmer seg for) og om det skjer så tror jeg ikke vi får et roligere boligmarkedet. Endret av Steve Rogers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom dere leier for 15 000/mnd i et år vil dere fortsatt sitte med 250 000 - 300 000 oppspart kun i løpet av det ene året. Enten trolletråd eller enda en dum millionær.



Anonymous poster hash: 966cc...7f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn til at ting skal roe seg ned her hvertfall leiligheter selges unna til høy pris det er vell litt av det som er greia, du vet ikke... I Stavanger så var det jo ingen som kunne vite hva som ville skje, men det skjedde og det kan selvfølgelig skje i Oslo og. Nå har det vært oppe om at renten skal mer ned i slutten av måneden (at det er det som forventes, men vi vet jo aldri hva de bestemmer seg for) og om det skjer så tror jeg ikke vi får et roligere boligmarkedet.

Altså nå har boligprisene i Stavanger sunket med med hele 1,4 % siden i fjor. http://www.nrk.no/rogaland/her-sank-boligprisene-i-sommer-1.11865300Det er klart at det betyr noe, men det er ikke snakk om ett kjempekrakk som mediene vil ha det til. Det betyr at skal du selge en bolig til 2 milioner så har du tapt 28 000 kr. Ja da det er sure penger, men noen Krise med stor K syntes jeg fremdeles ikke vi kan snakke om. Hvis man regner det som en "boligkrise" så syntes jeg man har litt for store forventninger til boligsalg, evt. blitt litt for mye dratt inn i de siste renes forventninger om kjempegevinster....

Endret av Zereta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...