Gå til innhold

Er denne kjolen ludrete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tviler jeg på. Du ser sikkert ikke på den som gjennomsiktig. Men det betyr ikke at ikke alle andre vil se tvers igjennom den, når du står i riktig belysning...

Jeg er sikker på at du blir lekker i den.

Sist nyttårsaften var det en masse studiner ute og gikk i trusekorte kjoler fra Nelly.

Det så ut som de kom til å få lungebetennelse hele bunten.

I tillegg var de fulle, så skjørtekanten krøp oppover og oppover...

Ikke meg imot, da. Jeg koste meg veldig jeg.

Nå provoserer du meg litt, tigerpus. Hva vet du om lyset jeg sto i? Jeg prøvde med både svart og hvit bh under i godt lys, den er ikke gjennomsiktig. Jeg vil ikke se billig ut.

Jo takk, håper du har rett, men denne er ikke trusekort. Den rekker til 5-10 cm over knærne. Det er ikke trusekort eller horekort. Som sagt har jeg kort overkropp og da blir ting litt lenger enn på modellen. Nelly har mye ludrete klær, men denne er ikke det. Kan legge ut et bilde av benet mitt med den på om jeg husker. Legge ut bilde av hele meg er uaktuelt.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kjolen er fin, jeg.

Jeg og samboeren har forresten inkludert "ludrete" i vokabularet vårt. Fantastisk ord!

Hehe, så bra dere liker ordet mitt. :P

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole. Den forteller meg....kom å knull meg.



Anonymous poster hash: 70f2d...a74
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå provoserer du meg litt, tigerpus. Hva vet du om lyset jeg sto i? Jeg prøvde med både svart og hvit bh under i godt lys, den er ikke gjennomsiktig. Jeg vil ikke se billig ut.

Jo takk, håper du har rett, men denne er ikke trusekort. Den rekker til 5-10 cm over knærne. Det er ikke trusekort eller horekort. Som sagt har jeg kort overkropp og da blir ting litt lenger enn på modellen. Nelly har mye ludrete klær, men denne er ikke det. Kan legge ut et bilde av benet mitt med den på om jeg husker. Legge ut bilde av hele meg er uaktuelt.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Du har ikke sett deg selv på avstand....

Det er tydelig fra nettbutikken deres at folk kan se rett mellom beina på deg, når du har lyset rett mot deg, eller rett bakfra.

Men som sagt, jeg tror du blir fin.

Det er ingen som misliker å se på sånt som ei veldreid snelle i kort-kort kjole..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke sett deg selv på avstand....

Det er tydelig fra nettbutikken deres at folk kan se rett mellom beina på deg, når du har lyset rett mot deg, eller rett bakfra.

Men som sagt, jeg tror du blir fin.

Det er ingen som misliker å se på sånt som ei veldreid snelle i kort-kort kjole..

Det vet du vel ingenting om. Jeg har walkin closet med digert speil og masse lys og har sett meg fra alle vinkler. Jeg er ikke løs og tøsete nemlig. Bildene på Nelly lyver som både jeg og flere andre her har sagt. Og en kjole som stopper litt over knærne er ikke kort-kort! Det er laaaangt unna kjoler som stopper rett over ræva sånn at man viser hele stasen om man bøyer seg litt. Minst 40 cm opp til ræva herfra. Den er tekkelig selv om den er ettersittende. Ikke har den utringning heller. Men enkelte liker jo bare fotside kjoler og det respekterer jeg. Fotsidt hører julaften til.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole. Den forteller meg....kom å knull meg.

Anonymous poster hash: 70f2d...a74

Da har du i tilfelle litt problemer med å tolke hva kvinner gjør når de kler på seg.

Newsflash: De tar på det som er moderne som andre går i.

Nå om dagen kjøper de seg kjoler fra Nelly og går i korte, relativt uanstendige kreasjoner.

Det betyr ikke "Jeg vil bli pult av deg!" Det må hun i tilfelle si til deg, ansikt til ansikt.

En kvinne kan faktisk stå kliss naken og fortsatt ikke ville bli pult i det hele tatt...

Den kjolen der er i en lite utfordrende farge og hun skal ha på strømper. Med andre ord forsøke å se litt classy ut.

At menn syns damer i kort-korte kjoler står på utstilling, er igrunnen en vinn-vinn situasjon, fordi jenter som kler seg sånn forsøker å trekke til seg et mannfolk, så hun kan få et forhold med noen og ha et normalt liv. Dessuten forsøker hun å passe inn blant de andre, så hun ikke blir veggpryd.

Og vi menn kan som sagt titte på kurvene hennes (Hvis hun har noen. Kvinner i dag spiser så lite at de må gå i sånt for at man skal se om de har kurver i det hele tatt...)

Hun lurte på om den var "ludrete" (noe som i Sverige ville bety at den skummet av såpe...)

Vel, den kan definitivt være det.

Men det kommer faktisk an på adferden til dama, også.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet du vel ingenting om. Jeg har walkin closet med digert speil og masse lys og har sett meg fra alle vinkler. Jeg er ikke løs og tøsete nemlig. Bildene på Nelly lyver som både jeg og flere andre her har sagt. Og en kjole som stopper litt over knærne er ikke kort-kort! Det er laaaangt unna kjoler som stopper rett over ræva sånn at man viser hele stasen om man bøyer seg litt. Minst 40 cm opp til ræva herfra. Den er tekkelig selv om den er ettersittende. Ikke har den utringning heller. Men enkelte liker jo bare fotside kjoler og det respekterer jeg. Fotsidt hører julaften til.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Man må ikke ha fotsidt på juleaften, heller.

Dessuten har du valgt en av de mindre "ludrete" klærne fra nevnte nettbutikk.

Jeg tviler faktisk ikke på at du kunne gått i den i en begravelse, om du ville. (Bare ta på en svart hatt med slør, så du ser classy ut.)

Men den viser absolutt alt. Det kommer du ikke bort fra.

Det er en utfordrende kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke ha fotsidt på juleaften, heller.

Dessuten har du valgt en av de mindre "ludrete" klærne fra nevnte nettbutikk.

Jeg tviler faktisk ikke på at du kunne gått i den i en begravelse, om du ville. (Bare ta på en svart hatt med slør, så du ser classy ut.)

Men den viser absolutt alt. Det kommer du ikke bort fra.

Det er en utfordrende kjole.

Jeg syns forsidt er fint på julaften.

Og du har rett i at Nelly har mye ludrete, men denne er ikke det. Nesten så jeg har lyst å kjøp en til og sende deg så du får se det med egne øyne. :) Bildene på Nelly lyver noe sykt. Kjolen er mye tykkere enn det ser ut til.

Haha, jeg ville da aldri gått med noe sånt i en begravelse! Jeg er da ingen viss blogger heller! :P I begravelse hadde det blitt noe svart som er løsere og lenger. Dette er jo en festkjole og den er jo trang selv om den slettes ikke viser alt sånn som det ser ut på bildene til Nelly. Jeg er faktisk classy selv om du sikkert tror jeg er ludrete og tøsete. :P

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns forsidt er fint på julaften.

Og du har rett i at Nelly har mye ludrete, men denne er ikke det. Nesten så jeg har lyst å kjøp en til og sende deg så du får se det med egne øyne. :) Bildene på Nelly lyver noe sykt. Kjolen er mye tykkere enn det ser ut til.

Haha, jeg ville da aldri gått med noe sånt i en begravelse! Jeg er da ingen viss blogger heller! :P I begravelse hadde det blitt noe svart som er løsere og lenger. Dette er jo en festkjole og den er jo trang selv om den slettes ikke viser alt sånn som det ser ut på bildene til Nelly. Jeg er faktisk classy selv om du sikkert tror jeg er ludrete og tøsete. :P

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Hvis jeg trodde du var tøsete, ville jeg neppe påpekt at alle går omkring i sånne kjoler og at det faktisk er adferden som betyr mest.

Henger du i baren med den kjolen og legger an på menn, ville jeg sagt du var tøsete.

Henger du med veninnene og tar taxi hjem uten å ha lagt opp til å være så full at du ikke kan gå selv, derimot...

Men du sender ut et signal om hvilke holdninger du har og hva du føler deg vel i. Dermed forteller du noe om hvem du er, når du tar den på. Du vet tydeligvsi noe om når den passer å ha på seg.

Men som jeg har sagt før: Må du spørre om den er anstendig, da vet du igrunnen svaret selv.

For er den anstendig, vet du akkurat det med det samme du ser en kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg trodde du var tøsete, ville jeg neppe påpekt at alle går omkring i sånne kjoler og at det faktisk er adferden som betyr mest.

Henger du i baren med den kjolen og legger an på menn, ville jeg sagt du var tøsete.

Henger du med veninnene og tar taxi hjem uten å ha lagt opp til å være så full at du ikke kan gå selv, derimot...

Men du sender ut et signal om hvilke holdninger du har og hva du føler deg vel i. Dermed forteller du noe om hvem du er, når du tar den på. Du vet tydeligvsi noe om når den passer å ha på seg.

Men som jeg har sagt før: Må du spørre om den er anstendig, da vet du igrunnen svaret selv.

For er den anstendig, vet du akkurat det med det samme du ser en kjole.

Jeg skal faktisk bare være hjemme med noen venner på besøk. Rolige omstendigheter med god mat og vin. Har katter som jeg nekter å reise fra på nyttårsaften. Henge i baren og legge an på menn har jeg aldri gjort. Det er jeg for sjenert til.

Jeg spurte jo før jeg kjøpte den i håp om at noen her inne hadde den og det var det jo. Siden hun sa at den ikke var gjennomsiktig tok jeg sjansen. Jeg var skeptisk nemlig, det tok et par uker fra jeg så den til jeg bestilte.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre eit lite spørsmål: korleis blei kjolen så utruleg gjennomsiktig på catwalk-videoen om kjolen ikkje er gjennomsiktig?? Det MÅ då ha noko med ljoset å gjere?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ekstremt sterkt lys der da og det er det ikke hjemme hverken hos meg eller vennene mine. Det er godt lys i walkin garderoben min, men er vel enda verre på en kattetrask. Ute på byen er jeg aldri, så det er et ikke-problem selv om belysningen ikke er sterk der heller. Men dere tror meg jo ikke uansett på at den ikke er så gjennomsiktig som den ser ut til. Jeg ville aldri gått med noe man ser tvers igjennom for å si det sånn, jeg er faktisk både classy og tekkelig og ikke glad i å vise meg frem.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ekstremt sterkt lys der da og det er det ikke hjemme hverken hos meg eller vennene mine. Det er godt lys i walkin garderoben min, men er vel enda verre på en kattetrask. Ute på byen er jeg aldri, så det er et ikke-problem selv om belysningen ikke er sterk der heller. Men dere tror meg jo ikke uansett på at den ikke er så gjennomsiktig som den ser ut til. Jeg ville aldri gått med noe man ser tvers igjennom for å si det sånn, jeg er faktisk både classy og tekkelig og ikke glad i å vise meg frem.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Om du føler deg vel i kjolen så er det uansett det viktigste. Det er ikke så mye takhøyde her for det som eventuelt måtte være utenfor A4. Det nytter ikke å endre meningene om dette her. Kos deg på nyttårsaften i den flotte kjolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Nå provoserer du meg litt, tigerpus. Hva vet du om lyset jeg sto i? Jeg prøvde med både svart og hvit bh under i godt lys, den er ikke gjennomsiktig. Jeg vil ikke se billig ut.

Jo takk, håper du har rett, men denne er ikke trusekort. Den rekker til 5-10 cm over knærne. Det er ikke trusekort eller horekort. Som sagt har jeg kort overkropp og da blir ting litt lenger enn på modellen. Nelly har mye ludrete klær, men denne er ikke det. Kan legge ut et bilde av benet mitt med den på om jeg husker. Legge ut bilde av hele meg er uaktuelt.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Jeg bruker alltid selv skjørt og kjoler som er minimum til rett over knærne, så jeg synes at det blir litt vel kort med kjoler som er så korte. Når den 10 cm over knærne vil den jo gå til rett under rumpa ca bak. Hos meg blir i alle fall skjørt og kjoler lengre foran enn bak, så man må tenke litt på det også.

Men om du elsker denne kjolen og forsvarer den i en tråd som du selv startet der du spør hva folk mener, så er det jo bare å bruke den :) Jeg så også at den var gjennomsiktig forøvrig, men kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid selv skjørt og kjoler som er minimum til rett over knærne, så jeg synes at det blir litt vel kort med kjoler som er så korte. Når den 10 cm over knærne vil den jo gå til rett under rumpa ca bak. Hos meg blir i alle fall skjørt og kjoler lengre foran enn bak, så man må tenke litt på det også.

Men om du elsker denne kjolen og forsvarer den i en tråd som du selv startet der du spør hva folk mener, så er det jo bare å bruke den :) Jeg så også at den var gjennomsiktig forøvrig, men kjør på :)

Er du så kort mellom knærne og rumpa :ler:...

Anonymous poster hash: 312cb...04b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Er du så kort mellom knærne og rumpa :ler:...

Anonymous poster hash: 312cb...04b

Evt har jeg større rumpe enn gjennomsnittet (eller deg) om det er unormalt at kjolen blir kortere bak en foran. Jeg har ikke unormalt korte lår heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker alltid selv skjørt og kjoler som er minimum til rett over knærne, så jeg synes at det blir litt vel kort med kjoler som er så korte. Når den 10 cm over knærne vil den jo gå til rett under rumpa ca bak. Hos meg blir i alle fall skjørt og kjoler lengre foran enn bak, så man må tenke litt på det også.

Men om du elsker denne kjolen og forsvarer den i en tråd som du selv startet der du spør hva folk mener, så er det jo bare å bruke den :) Jeg så også at den var gjennomsiktig forøvrig, men kjør på :)

Jeg har ikke målt, det bar ren skjær gjetning. Er nok nærmere 5 cm enn 10. Jeg kan stå med henda i gulvet og ræva ut uten at den sklir opp eller ræva syns. Ikke for å forsvare så veldig, men jeg blir bare litt irritert når mange av dere ikke virker som dere tror meg. Som sagt x antall ganger, jeg har KORT overkropp, derfor blir den lenger på meg enn på modellen. Jeg er litt rart proporsjonert med veldig kort overkropp og milelange ben.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kjolen er ludrete eller ei, kommer an på personen som bærer den.

Om du er vakker og med en smashing kropp, så vil kjolen være finfin. Om du er helt ordinær, eller kanskje tilogmed har noen valker her og der, blir det hele nokså pinlig.

Anonymous poster hash: 6220f...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har på kjolen ikveld, gubben liker den han og jeg ser ikke ludrete ut. Den har ikke utringning og går til ca 5 cm over knærne når jeg står. Er som sagt lavere enn modellen og har kort overkropp og lange ben. Ettersittende er den da, men ikke tøsete.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvor du skal bruke den og i hvilken anledning.



Anonymous poster hash: 5181b...ffd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...