Gå til innhold

Er denne kjolen ludrete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra. Tipper du blir flott i den. Og om du blir litt ludrete av den så er vel ikke det så farlig?

Men så liker jeg kanskje å være litt ludrete av meg. LOL

Takk. :) Hehe, neida men jeg vil ikke se ut som jeg tar betalt pr time heller da, hehe. Men så ille er den ikke og stoffet er jo tykkere enn det ser ut til. Syns ikke den passer på julaften, men på nyttårsaften tror jeg den funker. :)

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk. :) Hehe, neida men jeg vil ikke se ut som jeg tar betalt pr time heller da, hehe. Men så ille er den ikke og stoffet er jo tykkere enn det ser ut til. Syns ikke den passer på julaften, men på nyttårsaften tror jeg den funker. :)

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Det er jo ikke de som er ludrete som tar betalt? Du får ta en underkjole på da kanskje. Du blir nok flott på nyttårsaften.

Jeg tenkte å ha ei hvit bukse og ei rød topp på julaften. Dropper kjole i år. Er jo tydligvis ikke så flink å finne passende kjoler uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen kom idag og den var kjempefin! Ikke ludrete i det hele tatt og stoffet var pent og slett ikke gjennomsiktig. Bildet på Nelly lyver veldig. Ikke var den kort heller, går til 5-10 cm over kneet på meg. Jeg har kort overkropp og lange bein. Den er trang nederst da, men det er på en måte en fordel, for da slipper man at den sklir oppover. Den sitter tight, men det skal den også gjøre. Blir likevel tett, svart strømpebukse under selv om den ikke er så kort som på bildet. Veldig fornøyd! Gjort mange bomkjøp på Nelly, men denne likte jeg!

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke de som er ludrete som tar betalt? Du får ta en underkjole på da kanskje. Du blir nok flott på nyttårsaften.

Jeg tenkte å ha ei hvit bukse og ei rød topp på julaften. Dropper kjole i år. Er jo tydligvis ikke så flink å finne passende kjoler uansett.

Ludder og hore er i min verden det samme, men det kan ha noe med dialekt å gjøre.

Takk, jeg håper du har rett. :) Hvit bukse og rød topp høres fint ut. Ellers så har kjoledamen.no mye fint.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/ax-paris-1107/ripped-bodycon-dress-109236-286/

Den skal ikke brukes til jul bare så det er sagt, da går jeg får noe lenger. Tenker på til nyttår eller fest generelt. Skal da ha en tett strømpebukse under. Den er mindre gjennomsiktig enn den ser ut til også. Jeg er 4 cm lavere enn modellen og har i tillegg kort overkropp, så blir litt lenger på meg.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Ja og så til de grader også

Anonymous poster hash: 7d064...279

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ser vi litt ulikt på disse kjolene, verre er det ikke.

Det vil alltid finnes kjoler, lange som korte, som fremhever figuren som bærer dem.

- det skal ikke stikkes under en stol at det jo også er meningen at den som bærer kjolen skal synes, slik har det vært til alle tider, og et godt signal på at et konsept har noe ved seg er at det skaper diskusjon.

På lik linje med bildende kunst. For mye elger i solneganger kan bli litt kjedelig i lengden. Da er det gøy når mennesker som Håkon Gullvåg eller Bjarne Melgård dukker opp på scenen og lager noe som gir et annet inntrykk.

Du mente vel ikke at den lilla kjolen var minimal?

Burka neste ! :regler:

Den dama er vel kjent for minimale antrekk sånn jenvt over, men den kjolen var vel noe av det mest tekkelige hun har gått i ;)

(Må ikke finne på å dra på henne en burqa. Hva skal vi se på, da?)

Dessuten vil jeg bare få lov å si, helt eksplisitt at jeg ser ikke ned på henne. Hun er mamma og karriærekvinne og ikke uanstendig.

Men som sagt: Hun spiller på sex appeal og kler seg gjerne i horete antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ludder og hore er i min verden det samme, men det kan ha noe med dialekt å gjøre.

Takk, jeg håper du har rett. :) Hvit bukse og rød topp høres fint ut. Ellers så har kjoledamen.no mye fint.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Et ludder puler rundt. En hore er prostituert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den dama er vel kjent for minimale antrekk sånn jenvt over, men den kjolen var vel noe av det mest tekkelige hun har gått i ;)

(Må ikke finne på å dra på henne en burqa. Hva skal vi se på, da?)

Dessuten vil jeg bare få lov å si, helt eksplisitt at jeg ser ikke ned på henne. Hun er mamma og karriærekvinne og ikke uanstendig.

Men som sagt: Hun spiller på sex appeal og kler seg gjerne i horete antrekk.

Og jeg blåser glatt i skuespillerdamer kjent fra "Men in Black", - det er bandage kjolen signert Hevre' L. Leroux (bedre kjent som Hevre Lèger) som var mitt fokus :fnise:

- men, nå har vi surret oss inn i bandasje langt ut på viddene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik kjole er lekker hvis man har en slank og fin kropp. Da blir man råsexy. Er man derimot litt smålubben, ser man forferdelig luddrete og billig ut i en slik kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg blåser glatt i skuespillerdamer kjent fra "Men in Black", - det er bandage kjolen signert Hevre' L. Leroux (bedre kjent som Hevre Lèger) som var mitt fokus :fnise:

- men, nå har vi surret oss inn i bandasje langt ut på viddene.

Nå er hun vel kjent fra Pussycat Dolls og etterhvert samarbeidet med SnoopDogg, men for all del.

:lur:

Edit: Fortell meg en gang til hvordan det der ikke var horete...

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/ax-paris-1107/ripped-bodycon-dress-109236-286/

Den skal ikke brukes til jul bare så det er sagt, da går jeg får noe lenger. Tenker på til nyttår eller fest generelt. Skal da ha en tett strømpebukse under. Den er mindre gjennomsiktig enn den ser ut til også. Jeg er 4 cm lavere enn modellen og har i tillegg kort overkropp, så blir litt lenger på meg.

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Hvis du må spørre om kjolen er horete, da er den horete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Nå er hun vel kjent fra Pussycat Dolls og etterhvert samarbeidet med SnoopDogg, men for all del.

:lur:

Edit: Fortell meg en gang til hvordan det der ikke var horete...

Flott dame :Nikke:

- litt mindre lengde på bandagen der da ;)

- og 'vips' var vi over på det som så smukt kalles 'Clubwear' :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik kjole er lekker hvis man har en slank og fin kropp. Da blir man råsexy. Er man derimot litt smålubben, ser man forferdelig luddrete og billig ut i en slik kjole.

Råsexy er altså ikke definisjonen på å forsøke å tiltrekke seg menn? Neivel.

Er man smålubben kler man ikke kjolen.

Er man råsexy i den, er man direkte horete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen kom idag og den var kjempefin! Ikke ludrete i det hele tatt og stoffet var pent og slett ikke gjennomsiktig. Bildet på Nelly lyver veldig. Ikke var den kort heller, går til 5-10 cm over kneet på meg. Jeg har kort overkropp og lange bein. Den er trang nederst da, men det er på en måte en fordel, for da slipper man at den sklir oppover. Den sitter tight, men det skal den også gjøre. Blir likevel tett, svart strømpebukse under selv om den ikke er så kort som på bildet. Veldig fornøyd! Gjort mange bomkjøp på Nelly, men denne likte jeg!

Anonymous poster hash: ee8aa...571

Tviler jeg på. Du ser sikkert ikke på den som gjennomsiktig. Men det betyr ikke at ikke alle andre vil se tvers igjennom den, når du står i riktig belysning...

Jeg er sikker på at du blir lekker i den.

Sist nyttårsaften var det en masse studiner ute og gikk i trusekorte kjoler fra Nelly.

Det så ut som de kom til å få lungebetennelse hele bunten.

I tillegg var de fulle, så skjørtekanten krøp oppover og oppover...

Ikke meg imot, da. Jeg koste meg veldig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råsexy er altså ikke definisjonen på å forsøke å tiltrekke seg menn? Neivel.

Er man smålubben kler man ikke kjolen.

Er man råsexy i den, er man direkte horete.

Tiltrekke seg menn er vel noe en drift i oss alle, eller? Men for meg er sexy og horete to helt forskjellige ting. Er du sexy så fremhever du kroppen din på en elegant måte i noe som sitter pent. Det er ikke farlig å vise hud, hvis huden er stram og fin.

Er man blubben i denne typen kjole, vil for mye "hud" tyte ut i alle retninger. Det blir for mye pupp og lår til å se annet en vulgært ut. Ser du ikke forskjellen.

(Legger til et MEN...dette jeg skrev her er ut fra at kjolen IKKE er gjennomsiktig.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe feil på å se lekker ut. :opplyser:

Men det er enkelte klesplagg som sier "Kom å klå på meg."

En populær forhandler av disse antrekkene er Nelly.com

Noen vil gjerne si "Kom og klå på meg." Og da må de få lov til det.

Me en jeg gjentar: Må du spørre andre om det er drøyt å ta på seg en bestemt kjole, da vet du egentlig svaret selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Edit: Fortell meg en gang til hvordan det der ikke var horete...

Den lilla kjolen?

Jeg klarer ikke se noe horete ved en designerkjole av den kategorien, men... for all del... det kan jo skyldes at det er en kjole jeg kunne tenkt meg selv, men som lommeboken setter en absolutt bremse på.

Og ubeskjedent nok vil jeg påstå jeg ville kle den.

Beskjeden i klesveien har jeg vel aldri vært, men 'horete' var et nytt ord om bekledningen :ler:

- aldri 'over the top' i offentligheten (og vi var over på club wear igjen, men det er' lukket selskap ved invitasjon').

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kjolen er fin, jeg.

Jeg og samboeren har forresten inkludert "ludrete" i vokabularet vårt. Fantastisk ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...