Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har eid?


funginger

Anbefalte innlegg

Hva er galt med skinnyjeans? :S

Anonymous poster hash: 9eb36...7f8

Ikke alle som passer med det :)

-

Ble litt irritert over ei venninne som sa til meg " Du vet...Tights er dritstygt, hvorfor går du med det??" -Du er klar over at dette er skinnyjeans? Og forrige gang jeg gikk med vanlige dongeribukser så sa du at jeg ikke har kroppen til det, fordi jeg er altfor tynn.... :fnise:

Hadde en periode rundt 2004/05 hvor jeg var veldig fan av nagler og lenker...Ei bukse jeg hadde, var det snorer som hang ned på og lenker...2 lenker på ene benet, og 3 på det andre...(de kunne taes av..) Den buksen ble plutselig borte, mon tro om min kjære mor kastet den :klo: Husker jeg hadde en svart og rosa hanekam på den tiden også :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første jeg tenkte på var en bukse jeg hadde rundt 2000 en gang.

Det var en lillablårødaktig slengbukse fra barneavdelinga på H&M... Fargene var skikkelig grelle, også var det den slengen da...

Husker at jeg selv syntes at buksa var egentlig litt stygg pga de fargene, men den var likevel kul og spesiell på sin måte.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sikkert mye! Men det første jeg tenkte på er disse forferdelige Bula buksene! Hadde mange i forskjellige farger også :kvalm:

ShowPicture.ashxobjectId7675image1size3.



Anonymous poster hash: 36c55...4f5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne typen bukser, gjerne kombinert med tidenes sleng, står høyt på listen over mine styggeste plagg.

499-bikbok.jpg



Anonymous poster hash: a4426...22d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sikkert mye! Men det første jeg tenkte på er disse forferdelige Bula buksene! Hadde mange i forskjellige farger også :kvalm:

ShowPicture.ashxobjectId7675image1size3.

Anonymous poster hash: 36c55...4f5

Haha, disse hadde jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sikkert mye! Men det første jeg tenkte på er disse forferdelige Bula buksene! Hadde mange i forskjellige farger også :kvalm:

ShowPicture.ashxobjectId7675image1size3.

Anonymous poster hash: 36c55...4f5

Jeg har faktisk min enda, bruker den på fjellturer 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine knallrosa crocs med blomstermønster, lol. Brukte dem overalt. På skolen, i bursdager, på tur og på finere sommeravslutninger. Heldigvis var jeg "bare" 11 år :fnise:

Og jo, bestemoren min strikket en vest til meg som ligner veldig på de Raj bruker i The Big Bang Theory. Har aldri brukt den, men den ligger bakest i skapet mitt... Den ligner veldig på denne, bare at den er guggegrønn...

5161952677_e18ea3e384.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 90-tallsbarn og lider av mye av det samme som dere andre. :ler: Jeg hadde for eksempel en slik Adidasbukse med neongrønt felt på sidene. :hoho: Ellers: leggvarmere, platåsko og bukse med splitt bak PLUSS skjørt over buksa; min fantastiske saggeperiode à la All Saints med bukse halvveis nedpå rumpa, silkebokser, skatesko og magetopp; og barneskolens selebukse med oransje genser. Jeg syntes jeg var SÅ fin.

Åh, jeg hadde helt glemt det skjørtet på buksa! Fantastisk fint :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg har den samme knallgule adiddas(?) genseren som er oppi her, den er så deilig å gå med 👌

Eg hadde også ein knallgul strømpebukse, som eg fekk av ei jente. Mamma hadde kontakt med mora honnas og eg arva klærne til den jenta. Alt eg fekk var mildt sagt grusomt, men den strømebuksa var så ille st eg gjemte den, klippa den opp og husker den 12 år seinare.

Har også ein brun pels one Piece og ein i forskjellige farger 😂 Offa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fleecejakke som jeg fikk i gave av eksen min. Den var så fargerik at det kunne se ut som om den var mistet i et malingskrin.

Ellers tror jeg det må være ei rosa dunjakke som jeg ønsket meg vel og lenge før mamma kapitulerte, på begynnelsen av 90-tallet. Når jeg ser bilder fra den tiden så innser jeg at den var virkelig ikke noe fin, men gudbedre så populær de jakkene var!

For ikke å snakke om sånne hjemmestrikka gensere med flaggermusermer som var dødspopulært på midten av 80-tallet!

De fleecejakken kaller jeg bare for Svinesund-jakken pga harryfaktoren

Anonymous poster hash: 0284d...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleecejakken kaller jeg bare for Svinesund-jakken pga harryfaktoren

Anonymous poster hash: 0284d...5e4

Den var så grøsselig stygg! Tok den på for syns skyld av og til når han var på besøk.....men havnet relativt fort i fretex-containeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crocs_2782707a.jpg

crocs

DVS-Black-Camo-Nubuck-Enduro-Heir-Shoe-0

skatesko

563a5f0252f6d16a15537fe944c27546.jpg

Ugh

b1c442aeabfdfc971cd722a1272cd59b.jpg

Anonymous poster hash: 41d3a...583

De smykkene nederst er faktisk "in" igjen!

Har ei datter som er tenåring, og flere av venninnene hennes har begynt å brukt akkurat sånne smykker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De smykkene nederst er faktisk "in" igjen!

Har ei datter som er tenåring, og flere av venninnene hennes har begynt å brukt akkurat sånne smykker.

Veit, men synes ikke de er fine for det :P

Gjør bare at det ser ut som man har kort hals.

Anonymous poster hash: 41d3a...583

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må være de to buksene min mor kjøpte til meg mens jeg gikk på barneskolen. Hun hadde vært borte på besøk i en annen by og benyttet sjangsen til å shoppe når det var så mye mer utvalg der. Da hun kom hjem dro hun dem begeistret opp av posen for å vise meg dem og smiler forventningsfult til meg.

Guds mor... :sjokkert:

Jeg var skikkelig guttete på dette tidspunktet og ikke så nøye på hva jeg gikk rundt i, men likevel reagerte jeg med sjokk og vantro der jeg stod i gangen. Den ene var bæsjbrun-lilla, med skotsrutet mønster i grønt og gult. Den andre var likens bare i åmegrønn med oransje og rosa ruter.
Nå nærmer jeg meg 30 og har dem enda fordi de er så fantastisk stygge :fnise: Og ja, prislappen henger på!



Anonymous poster hash: 649b1...c9e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en rødrutet skjort i gave. Den lå vel ett års tid uåpnet i en plastpose før den gikk i søppla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er skyldig i å ha gått med skjørt utenpå bukse. Hadde en bukse med skjørt som hørte til og et skjørt som jeg brukte utenpå andre bukser. Hadde også en periode jeg gikk med T-skjorter som var minst 3 størrelser for store. Heldigvis var jeg ikke kul og hadde aldri Buffalosko.

Har også hatt noen vanvittige slengbukser, men de synes jeg innerst inne fortsatt er fine... :D

Anonymous poster hash: 55dc0...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg på at jeg hadde en hiphopfase da jeg gikk rundt i en joggebukse som var ca 10 størrelser for stor for meg.

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit, men synes ikke de er fine for det :P

Gjør bare at det ser ut som man har kort hals.

Anonymous poster hash: 41d3a...583

Jeg er helt enig :)

Brukte sånn selv en periode og husker jeg, grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit, men synes ikke de er fine for det :P

Gjør bare at det ser ut som man har kort hals.

Anonymous poster hash: 41d3a...583

Jeg har et slikt svart smykke, men jeg bruker det over hånden (ikke som armbånd). Jeg synes det blir kjempefint når en bruker det på den måten og så er det litt originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...