Gå til innhold

Hva er det styggeste plagget du har eid?


funginger

Anbefalte innlegg

Akkurat nå sliter jeg litt for jeg vokste opp på syttitallet så jeg vet ikke en gang hvor jeg skal begynne...

  • Grønn T-skjorte som fort mistet fasongen. Likevel brukte jeg den i 10 år omtrent for den var så behagelig.
  • Blomstret kappeskjørt. Greit, jeg var bare 11 og hadde nettopp lært å sy, men finnes ikke unnskyldning for sånt likevel.
  • Grå bukse i en slags forenklet "cargobuksemodell" som jeg kjøpte i London på åttitallet. Nei, ikke alt som kommer fra den byen er pent og jeg burde slett ikke hatt den fasongen på buksa.
  • Blå dongerilookalike bukse med vide ben og kirsebærmønster.... (Barndomssynd, var 12 år)
  • Grønn selskapskjole, kjøpt på Ebay. Kunne ha fungert greit dersom jeg hadde hatt større pupper og den ikke hadde vært halterneck. Brukt en gang, med flittig bruk av sjal for å skjule utringningen og deretter donert til Fretex. (Kjolen var ikke stygg i seg selv, den var bare fæl på meg. )
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slengbukser i alle farger og varianter, skjørt over bukser, sinnsykt stygge fleecegensere, glinsende joggebukser. Husker en tid på 2000-tallet, der hadde jeg virkelig grelle antrekk. Blant annet en mørk rosa genser i tynt og nesten litt gjennomsiktig stoff og bare skuldre, kombinert med en knallrød joggebukse med hvite striper på sidene... Altså hvaaa? Det var også den tiden jeg var veldig veldig glad i lilla og sølv. husker en gang jeg gikk med en hvit topp med glinsende, nesten speilaktig sølvfarge på skuldrene, lilla og sølvfarget tekst son det stod Dreamgirl på (hadde syyyyyykt mange klær som det stod Dreamgirl på..), lilla shorts som det stod Princess på i glitrende sølvfarge, og lyslilla/sølvaktig glinsende leppestift. Noen sa noe om overmatching? Veldig skyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine brune Terrylen bukser som hadde litt sleng og innsydd brett foran.

Jeg brukte en godt utvasket genser som var stripet i hvit, brun og beige. En eggeplommegul strikkelue og en lyseblå boblekåpe. Gud jeg var fin da jeg labbet meg på barneskolen.

Husker en 17 mai, jeg var så fin. Da hadde jeg på meg en brun tskjorte med print av kengubarnet. Hvit strikkejakke med noen lilla border. Dongeriaktig kneskjørt i burgunder. Blå/hvitstripete knestrømper og svarte tresko.



Anonymous poster hash: 8c2a9...5ba
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg et hvitt langt skjørt i et syntetisk stoff, med bukse under – som hørte til, og satt fast i skjørtet. Syns det var såååå fint, nå: på lista over det styggeste jeg har eid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En lilla bukse med vanvittig sleng i bena, også sånn sikk-sakk knyting oppover begge bena og i livet. Den var fra barneavdelinga på Kappahl, og den var super populær en stund rundt år 2000. Var i flere farger

Anonymous poster hash: 50b03...a4a

Jeg hadde en i sort! Og den trumfer mye annet jeg har eid i skrekk og gru.

Anonymous poster hash: fd9c2...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang, syrevaska dongerikåpe. Tidlig 80-tall.



Anonymous poster hash: 1e9fa...4de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Det er MYE jeg kunne tatt fram her..

Men her er ei aldri så litta liste;

- Et par vanvittig oversiza joggebukser, pleide å brette/rulle de i livet sånn at den liksom lå på hofta også var den helt trødd i stykker nederst.

- Bøttehatt! 90-tallets store hit! Gjerne med hestehale og to "følehorn" som hang ned foran.

- Babyrosa slengbukse med snøring i sidene, gjerne kombinert med buffalo-sko.

- En SVÆR fleecegenser i inka-mønster som jeg bodde i! Blir mobba for den enda.

Hadde tilhørende pannebånd.

- Moonwalkersko (tror jeg de hette) i glinsende sort plastikkstoff 😅👍

Anonymous poster hash: 008f7...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk på ungdomsskolen hadde jeg et hvitt langt skjørt i et syntetisk stoff, med bukse under som hørte til, og satt fast i skjørtet. Syns det var såååå fint, nå: på lista over det styggeste jeg har eid.

Hahaha! Sånn hadde jeg også! Bare i skinnende grått lakse-stoff 😜

Som oftest kombinert med klumpesko og høyhalsa trang genser 😂

Anonymous poster hash: 008f7...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikkert hatt mye stygt, men det styggeste jeg kommer på som jeg enda eier er en space tights! Den er vel og merke hjemme hos foreldrene mine, bruker den ofte når jeg er der siden familien haaater den haha! Er veldig behagelig da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også hadde jeg en lang, sølvfarget kjole med tykt, hjernelignende(jepp) velourstoff på brystet, resten av kjolen var i silke. Husker jeg følte meg såå fin i den😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...