Gå til innhold

Dere som tar lett på abort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

No uterus, no opinion :smoke:

Jeg tok abort fordi jeg brydde meg mer om meg selv enn celleparasitten som vokste inni meg. Og det er helt greit.

Har du angret i ettertid?

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snuppi

Det r du som kommer med masse tåpelige anklager og mye tullprat. Kan du slutte å gjennta alt jeg sier? Jeg argumenterer helt fint, du må være blind visst du ikke ser at jeg har svart...

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Kan du ikke lese?

Jeg har spurt deg flere spørsmål angående adopsjon, samt uønsket graviditet og hvilken påkjenning dette har for kvinnen og fosteret.

I samme slengen spurte jeg deg om hva som skjer med de som ikke bli adoptert??

Jeg sitter med inntrykket av at du ikke klarer å se lenger enn din egen nesetipp.

Du ser ikke hele situasjonen, men er totalt låst fast og svarer utifra din egen lille rosa boble.

- Alle blir adoptert av hyggelige gifte par med stort hus.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Har du angret i ettertid?

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Ut ifra innlegget til brukeren du har besvart, er det ikke noe som tyder på at hun angrer på den avgjørelsen.

Det er i noen tilfeller direkte farlig for kvinnen å gå gjennom et svangerskap.

Noen sliter med fysisk sykdom mens andre sliter psykisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke lese?

Jeg har spurt deg flere spørsmål angående adopsjon, samt uønsket graviditet og hvilken påkjenning dette har for kvinnen og fosteret.

I samme slengen spurte jeg deg om hva som skjer med de som ikke bli adoptert??

Jeg sitter med inntrykket av at du ikke klarer å se lenger enn din egen nesetipp.

Du ser ikke hele situasjonen, men er totalt låst fast og svarer utifra din egen lille rosa boble.

- Alle blir adoptert av hyggelige gifte par med stort hus.

Å nå begynner du med personangrep. Jeg begynner å bli lei av at du plager meg og ignorerer svarene mine. Tråden handler om abort, i min mening syns jeg er er fyfy...

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle barn har det godt, da er det heller bedre at de blir abortert vekk.

Jeg er glad jeg tok abort. Jeg er ikke noe god mamma.



Anonymous poster hash: 5f7ea...3d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Å nå begynner du med personangrep. Jeg begynner å bli lei av at du plager meg og ignorerer svarene mine. Tråden handler om abort, i min mening syns jeg er er fyfy...

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Dette er ikke personangrep!

Jeg synes at du skal kunne besvare spørsmålene.

Det handler om abort. Men en abort har mange sider. Årsakene kan være mange.

Dette må en ta i betraktning når en skal diskutere dette emnet.

Du tviholder på at dette er drap. men i følge lovverket, det som vi forholder oss til, stemmer altså ikke det!

Det er du som henger deg opp i adopsjon som den eneste løsningen.

Du gidder ikke å ta til deg at dette ikke alltid fungerer like bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke personangrep!

Jeg synes at du skal kunne besvare spørsmålene.

Det handler om abort. Men en abort har mange sider. Årsakene kan være mange.

Dette må en ta i betraktning når en skal diskutere dette emnet.

Du tviholder på at dette er drap. men i følge lovverket, det som vi forholder oss til, stemmer altså ikke det!

Det er du som henger deg opp i adopsjon som den eneste løsningen.

Du gidder ikke å ta til deg at dette ikke alltid fungerer like bra.

Visst du har et spørsmål så kom med det så skal jeg svare. Hittil har jeg bare sett samme kommentarer hvor du syter over meg noe som er blitt plagsomt.

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Visst du har et spørsmål så kom med det så skal jeg svare. Hittil har jeg bare sett samme kommentarer hvor du syter over meg noe som er blitt plagsomt.

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Jeg har spurt deg om flere spørsmål som er relatert til dette emnet.

Du har valgt å anklage meg for trolling og personangrep.

Slik jeg ser det, er du ikke interessert i å besvare disse spørmålene da du vil tape ansikt i denne diskusjonen.

Å besvare med samme respons på alle mine spørsmål er ikke et godt svar, eller en god debatteknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt deg om flere spørsmål som er relatert til dette emnet.

Du har valgt å anklage meg for trolling og personangrep.

Slik jeg ser det, er du ikke interessert i å besvare disse spørmålene da du vil tape ansikt i denne diskusjonen.

Å besvare med samme respons på alle mine spørsmål er ikke et godt svar, eller en god debatteknikk.

Nå gjør du det igjen, du bare sier det samme greia som hver eneste gang, jeg anklager ikke deg for personangreå, det er akkurat det du har gjort. Burde egentlig rapport kommentaren din. Du klager på at jeg ikke har svart på spørsmålene mine når det er akkurat det jeg har gjort, jeg er ferdig med deg. Tull og tøys...

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Nå gjør du det igjen, du bare sier det samme greia som hver eneste gang, jeg anklager ikke deg for personangreå, det er akkurat det du har gjort. Burde egentlig rapport kommentaren din. Du klager på at jeg ikke har svart på spørsmålene mine når det er akkurat det jeg har gjort, jeg er ferdig med deg. Tull og tøys...

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Dette er et debattforum!

Gjør rede for argumentene dine!

Tåkeprat er uinteressant!

Om du ikke klarer å ta til deg problemstillingene som er blitt servert deg i x-antall innlegg , ang dette ement, forslår jeg at du ikke skriver flere innlegg!

Å diskutere med en person som ikke klarer å gjøre ordentlig rede for seg, gidder jeg ikke å forholde meg til!

Du står helt fritt til å rapportere meg!

Er det slik du takler vanskelig spørsmål som du ikke klarer å svare på?

Men, jeg regner med at du ikke klarer å gi meg et fornuftig svar her heller.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Hva med de som blir voldtatt og blir gravid av det? Det letteste for dem er ofte å ta abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et debattforum!

Gjør rede for argumentene dine!

Tåkeprat er uinteressant!

Om du ikke klarer å ta til deg problemstillingene som er blitt servert deg i x-antall innlegg , ang dette ement, forslår jeg at du ikke skriver flere innlegg!

Å diskutere med en person som ikke klarer å gjøre ordentlig rede for seg, gidder jeg ikke å forholde meg til!

Du står helt fritt til å rapportere meg!

Er det slik du takler vanskelig spørsmål som du ikke klarer å svare på?

Men, jeg regner med at du ikke klarer å gi meg et fornuftig svar her heller.

Du har ikke gitt meg noe spørsmål, og de anklagene dine er helt ugydige for meg, tar ikke noe som kommer fra deg alvorlig slik du oppfører deg...

Visst du skal fortsette å diskutere her så anbefaler jeg at du skjerper oppførselen din

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuppi

Du har ikke gitt meg noe spørsmål, og de anklagene dine er helt ugydige for meg, tar ikke noe som kommer fra deg alvorlig slik du oppfører deg...

Visst du skal fortsette å diskutere her så anbefaler jeg at du skjerper oppførselen din

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Leser du overhodet innleggene som du besvarer??

Du har ikke svart meg på noen av de setningene i innleggene mine som er skrevet etterfulgt av spørsmålstegn!

Du bør gjerne ta din egen oppfordring om å skjerpe deg!

Hva med barna som ikke blir adoptert!?

Hva med kvinnen som går ufrivillig gravid?

Hva med fosteret som er i mors mage som blir stresset da mor ikke ønsker å bære frem barnet??

Dette er spørsmål som er blitt stilt deg x- antall ganger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser du overhodet innleggene som du besvarer??

Du har ikke svart meg på noen av de setningene i innleggene mine som er skrevet etterfulgt av spørsmålstegn!

Du bør gjerne ta din egen oppfordring om å skjerpe deg!

Hva med barna som ikke blir adoptert!?

Hva med kvinnen som går ufrivillig gravid?

Hva med fosteret som er i mors mage som blir stresset da mor ikke ønsker å bære frem barnet??

Dette er spørsmål som er blitt stilt deg x- antall ganger!!

Alle barn blir adoptert, det er mange der ut som vil adoptere som ikke kan få barn selv

Ingen kan tvinges til å være gravid

det blir ikke stresset

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Alle barn blir adoptert, det er mange der ut som vil adoptere som ikke kan få barn selv

Ingen kan tvinges til å være gravid

det blir ikke stresset

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Hva gjør en kvinne som er uønsket gravid da?

Jo, barnet blir stresset når mor er stresset!

Jeg har en venninne som er med å forsker på nettopp dette.

Ifølge henne kan det gå utover fosteret utvikling!

At de er kommet frem til dette er egentlig ikke overraskende da de fleste vet at mors ve og vel spiller inn på dette.

Flott at du svarte på spørsmålene. :)

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det jo sånn at loven i dag er utformet slik at kvinner kan ta abort innen tolvte uke, og Norges lover er så vidt jeg vet utformet på bakgrunn av grunnleggende menneskerettigheter med hensyn til også fosteret (derav tidsbegrensningen). Hvor blir det av respekten for de som tok dette vanskelige valget, den skinner ikke igjennom i hovedinnlegget i det hele tatt. Trist lesing, rett og slett.

Jeg har i hvert fall full respekt for alle som har utført abort, og mener dette er foreldrenes personlige valg som andre ikke skal kritisere og blande seg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det alltid så mye diskusjon og krangling når temaet abort dukker opp?



Anonymous poster hash: 6858f...d06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det alltid så mye diskusjon og krangling når temaet abort dukker opp?

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Fordi noen, sånn som TS, ikke klarer å respektere at andre ikke har samme syn på ting som de selv, og dermed må kritisere og rakke ned på disse andre menneskene og deres valg her i livet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...