Gå til innhold

Dere som tar lett på abort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, en baby har flere år å leve enn mora så da har vi flere mennesker som lever lengre. Smak og behag

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Men hva om mor er 12-18 uker på vei ish, og må bøte med livet. Babyen har jo ikke sjans til å overleve da? Blir mor sett på som en morder for det?

I så fall finnes det jo veeeldig mange mordere rundt omkring. 😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hva er det jeg skal søke på google? Om man skriver helt settninger på google får man veldig lite

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Forsøk med stikkord. Det gjør det lettere å finne det du leter etter. Bruker du setninger, vil dette bare føre til at du ikke finner det. Jeg har forsøkt å søke opp innlegget selv, men finner det ikke. Det kan jo være at bloggen er nedlagt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestemt meg for å se på abort som hverken rett eller galt, og folk skal få velge selv.

spar pusten din, og ikke å kast vekk tiden din på å forsøke å manipulere meg til å endre mening,

det VIL faile

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva om mor er 12-18 uker på vei ish, og må bøte med livet. Babyen har jo ikke sjans til å overleve da? Blir mor sett på som en morder for det?

I så fall finnes det jo veeeldig mange mordere rundt omkring.

Jeg vet om en som ble født for tidlig og er helt fin nå (han er 11 - 12 nå)

Forsøk med stikkord. Det gjør det lettere å finne det du leter etter. Bruker du setninger, vil dette bare føre til at du ikke finner det. Jeg har forsøkt å søke opp innlegget selv, men finner det ikke. Det kan jo være at bloggen er nedlagt også.

Men jeg har ikke noen stikkord og vet ikke hva hun

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA. Dummeste jeg har lest tror jeg. Jeg HATER barn, og takler dem ikke i det hele tatt. Jeg hadde ikke nølt ett sekund. Ikke vennene mine heller :-)



Anonymous poster hash: ec35f...0b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil IKKE ta abort er vel heller spørsmålet ;)



Anonymous poster hash: ec35f...0b4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAHA. Dummeste jeg har lest tror jeg. Jeg HATER barn, og takler dem ikke i det hele tatt. Jeg hadde ikke nølt ett sekund. Ikke vennene mine heller :-)

Anonymous poster hash: ec35f...0b4

Du kan ikke hate barn, du var barn selv en gang. Visst du hater barn betyr det at du hater meg, deg selv og alle andre...

Hvem vil IKKE ta abort er vel heller spørsmålet ;)

Anonymous poster hash: ec35f...0b4

Folk som tenker rasjonelt

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Jeg tror nettopp jeg ble forelska i deg :blomst:

Anonymous poster hash: dda73...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ALT for mange barn som ikke har det bra her i landet pga uegnede foreldre - så en varm og GOOOD klem sendes til de som selv innser at de ikke egner seg til å være foreldre akkurat nå, og dermed velger abort.



Anonymous poster hash: af846...976
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ALT for mange barn som ikke har det bra her i landet pga uegnede foreldre - så en varm og GOOOD klem sendes til de som selv innser at de ikke egner seg til å være foreldre akkurat nå, og dermed velger abort.

Anonymous poster hash: af846...976

Man kan adoptere

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke hate barn, du var barn selv en gang. Visst du hater barn betyr det at du hater meg, deg selv og alle andre...

Folk som tenker rasjonelt

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Er du 10 år eller? Selvfølgelig kan jeg hate barn.

Anonymous poster hash: ec35f...0b4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke hate barn, du var barn selv en gang. Visst du hater barn betyr det at du hater meg, deg selv og alle andre...

Anonymous poster hash: 6858f...d06

eh, det er ingen unnskyldning. følelsen av irritasjon er virkelig. og det betyr ikke at en hater/missliker seg selv. dårlig unnskyldning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh, det er ingen unnskyldning. følelsen av irritasjon er virkelig. og det betyr ikke at en hater/missliker seg selv. dårlig unnskyldning

Du var sikkert irriterendes mot andre selv ;)

Hva liker du ikke med barn? Dem går jo igjennom sin beste tid i livet, nemlig det å være barn, jeg har en søster som er barn og jeg syns det er hyggelig å være med henne

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var sikkert irriterendes mot andre selv ;)

Hva liker du ikke med barn? Dem går jo igjennom sin beste tid i livet, nemlig det å være barn, jeg har en søster som er barn og jeg syns det er hyggelig å være med henne

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Det er bare ikke slik verden fungerer. Det er en grunn til at folk har funnet opp spørsmålet: "Liker du barn" eller tilsvarende.

Irritasjon er en eksisterende følelse vi mennesker har. Man burde ikke forsøke å benekte seg selv. Men jeg synes ikke dette passer i et abort-tema.

Jeg kunne selvsagt sagt hvorfor jeg personlig ikke liker barn, men det vil mest sansynelig

starte en krangel her som også mest sansynelig vil ende med "nøøh mannfolk ass" osv ;)

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 2 aborter i ung alder. Det var flere årsaker til at jeg tok abort uten at jeg har lyst til å fortelle mer om bakgrunnen.

Nå i dag har jeg barn, disse barna elsker jeg over alt på denne jord. Hvis jeg ikke hadde tatt disse abortene ville jeg ikke hatt det livet eller de barna jeg har nå. Så jeg kommer ALDRI til å angre på de.

Hvis jeg i dag ville blitt gravid (jeg går på prevensjon og tar alle forholdsregler), ville jeg tatt abort. Jeg vil ikke ha fler barn og det passer ikke min livssituasjon på nåværende tidspunkt å få flere barn.

Anonymous poster hash: 73efa...a02

Helt vanvittig at man ikke har bedre kontroll enn at man blir ufrivillig gravid 2 ganger.

Anonymous poster hash: fb2cd...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare ikke slik verden fungerer. Det er en grunn til at folk har funnet opp spørsmålet: "Liker du barn" eller tilsvarende.

Irritasjon er en eksisterende følelse vi mennesker har. Man burde ikke forsøke å benekte seg selv. Men jeg synes ikke dette passer i et abort-tema.

Jeg kunne selvsagt sagt hvorfor jeg personlig ikke liker barn, men det vil mest sansynelig

starte en krangel her som også mest sansynelig vil ende med "nøøh mannfolk ass" osv ;)

Så om du ser en unge, ser du bare sint på den da? Jeg elsker ikke unger men kunne gjerne tenkt meg det en gang slik jeg har barnebarn når jeg blir gammel og grå

Anonymous poster hash: 6858f...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke helt hva du prøvde å poengtere men jeg syns at når folk er usiktsom nok til å bli gravid så burde dem stå til ansvar for det, det er tross alt et levende menneske som ligger inni der som har rett til å leve ;)

Bortsett fra at det ikke er et levende menneske. Ikke enda. Det er derfor vi har grenser på når det er lov eller ikke lov til å ta abort.

Anonymous poster hash: 90e85...be1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninni90

Jeg hadde aldri hatt hjerte til å tatt abort uansett. Hadde bare angret resten av livet og gått med tanker om hvordan barnet kunne blitt. Hadde ikke holdt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Bortsett fra at det ikke er et levende menneske. Ikke enda. Det er derfor vi har grenser på når det er lov eller ikke lov til å ta abort.

Anonymous poster hash: 90e85...be1

Det er levende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare gjøre det sånn at de som ikke vil ta abort ikke trenger og de som vil får ta abort .

Så slipper vi at noen med sine subjektive meninger skal bestemme over andre menneskers liv .

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...