Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Hadd lyst på ett glass rødt eller en iskald en på fredagskveldn men hadd verken eller, så tok lik så godt en halvtimes treningsrunde i stede"

Masse likes og "du er så fliiiink!" . Halvtimes treningsrunde? Jeg trener 1,5 timer, 4-5 dager i uka men poster det aldri på facebook, så slike statuser irriterer meg grenseløst.



Anonymous poster hash: 5e126...7a0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Hadd lyst på ett glass rødt eller en iskald en på fredagskveldn men hadd verken eller, så tok lik så godt en halvtimes treningsrunde i stede"

Masse likes og "du er så fliiiink!" . Halvtimes treningsrunde? Jeg trener 1,5 timer, 4-5 dager i uka men poster det aldri på facebook, så slike statuser irriterer meg grenseløst.

Anonymous poster hash: 5e126...7a0

Med mindre vedkommende spammer newsfeeden din med slike statuser, så vil jeg ikke kalle dette oversharing. Totalt uinteressant riktignok, men ikke oversharing.

Men dersom det er slik motivasjon vedkommende trenger for å komme seg over dørstokkmila, så må det vel være greit?

Endret av Cevita
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre vedkommende spammer newsfeeden din med slike statuser, så vil jeg ikke kalle dette oversharing. Totalt uinteressant riktignok, men ikke oversharing.

Men dersom det er slik motivasjon vedkommende trenger for å komme seg over dørstokkmila, så må det vel være greit?

Denne personen spammer ned med visdomsord, sangtekster, "girl power"-utsagn og "hot mama"-quotes. Så mulig jeg er litt ekstra sensitiv på denne dama :P

Anonymous poster hash: 5e126...7a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne personen spammer ned med visdomsord, sangtekster, "girl power"-utsagn og "hot mama"-quotes. Så mulig jeg er litt ekstra sensitiv på denne dama :P

Anonymous poster hash: 5e126...7a0

Skjønner jeg greia, sånne folk er irriterende ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hadd lyst på ett glass rødt eller en iskald en på fredagskveldn men hadd verken eller, så tok lik så godt en halvtimes treningsrunde i stede"

Masse likes og "du er så fliiiink!" . Halvtimes treningsrunde? Jeg trener 1,5 timer, 4-5 dager i uka men poster det aldri på facebook, så slike statuser irriterer meg grenseløst.

Anonymous poster hash: 5e126...7a0

Jeg opplever at de postene av denne typen som jeg før fikk på facebook (så flink jeg er som trener!) etter en stund sluttet å dukke opp der.

Da postet folk slike på instagram istedenfor.

Nå har de sluttet å poste slike der og, så nå får jeg dem på snapchat. Jeg har en venninne hvor skryteloggen er nesten til å bli litt flau av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som oppdaterte at hun ser Big Brother. Og nå oppdaterte hun at hun ser på Født i feil kropp.

Ikke oversharing, men ser virkelig ikke poenget med å oppdatere hva du ser på! Makan :P



Anonymous poster hash: f0ea3...3ef
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Koffer svare itj folk når æ seinne dæm forespørsla om ka dæm jobbe me?????!!!!!! D e så frækt å bærre ignorrer forespørslan!!!!!! Da kainn dåkk bærre ønfrienda mæ. HAT!

Det er en som jeg gikk med på barne- og ungdomsskolen, som har nylig kommet seg på facebook og har sendt en del forespørsler til alle tydeligvis om hva de jobber med. Jeg er en av de som har fått forespørsel og ignorert. Han jobber som budbilsjåfør.

Forøvrig syns jeg det er en uting, når folk sender slike forespørsler. Det er ikke alle som vil skrive på facebook hva de jobber med.



Anonymous poster hash: 6e253...16c
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så det er frekt å la være å svare på frekke spørsmål fra folk på Face som bare forlanger å få vite ting om en? Okei. :fnise:



Anonymous poster hash: 9535f...a69
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så det er frekt å la være å svare på frekke spørsmål fra folk på Face som bare forlanger å få vite ting om en? Okei. :fnise:

Anonymous poster hash: 9535f...a69

Det frister veldig å "ønfrende" fyren, men jeg er ny på vennelista hans, og han går nå gjennom alle bildene mine helt tilbake til 2007. Jeg får vente til han er ferdig med å "laike" alle bildene mine :fnise:

Anonymous poster hash: 6e253...16c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifFacerape.jpg

Sistemann der er meg. Klarte ikke la den ligge ubesvart. Dessverre var det ikke facerape, og statusen forsvant raskt etter dette.

Ja, men DER har du jo en flott respons til slike oversharere!! Den skal jeg prøve neste gang jeg kommer over noe liknende på fb :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå har jeg vært hos gynekologen. Han fant ingenting(you know what @KariNordmann) men jeg har kanskje sopp)



Anonymous poster hash: 5b419...8f9
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå har jeg vært hos gynekologen. Han fant ingenting(you know what @KariNordmann) men jeg har kanskje sopp)

Anonymous poster hash: 5b419...8f9

Takk for infoen liksom...! Hva får folk til å dele sånne ting?
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infoen liksom...! Hva får folk til å dele sånne ting?

Si det :fnise: også den her evige "vil ikke si hva det er, bare hintehinte til bestevenninnen på offentlige face"

Anonymous poster hash: 5b419...8f9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det frister veldig å "ønfrende" fyren, men jeg er ny på vennelista hans, og han går nå gjennom alle bildene mine helt tilbake til 2007. Jeg får vente til han er ferdig med å "laike" alle bildene mine :fnise:

Anonymous poster hash: 6e253...16c

Har du eller noen andre spurt ham hva han skal med den infoen?

Er det ikke i overkant pussig at noen absolutt skal ha oversikt over sysselsettingen til alle på vennelista? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Fra en fyr som ikke er sånn superoppegående:

Han legger ut et bilde av en Kvikklunsj-sjokolade som det står noe på et eller annet fremmed språk på under logoen (dårlig forklart :P ). Han har følgende kommentar:

"Hva faen gir du meg?!?

En eller annen smarting i Freia som ikke skulle vært erstattet av sommervikar eller ?"

Kjæresten svarer: "Det mest typiske norske vi har blir også ødelagt.."

En annen person svarer: "Synes de tar mer og mer over i detta Landet!!! det neste blir vel Mørk Kvikk Lunsj"

Haha :P

Greia er jo at Freia tydeligvi driver å gir bort turer til diverse steder, og at påskrift på et fremmed språk vel skal si noe om hvor man kan vinne tur :ler: Men det skjønte tydeligvis ikke denne fyren :ler:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å nei! Stakkars Freia, har de startet enda en konkurranse folk ikke forstår? :ler:

Endret av loffen
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du eller noen andre spurt ham hva han skal med den infoen?

Er det ikke i overkant pussig at noen absolutt skal ha oversikt over sysselsettingen til alle på vennelista? :klo:

Vil sikkert ikke være venner med folk under sin egen standard. Budbilsjåfør vett, skal mye til for å slå det :D

Anonymous poster hash: 48289...afd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrassen,det er varmt,Tor er her,tåken er tett,tung luft,sånn er det og jeg vil bare bli her... I gleden av å være ute :)))

På terrassen ,med tepper,levende lys, en liten potet ,mot natten, sånn er det akkurat nå :)

Endelig bål, trosten sang, roen senket seg, smiler inn mot natten,det blir en god helg dere ;)

En time,så god i det fri,er ingen selvfølge,om dagen. Dessto mere glede,og gode drømmer inn i natten

Disse oppdateringene kom på rad å rekke... måtte rett og slett fjerne henne fra feeden :sukk:



Anonymous poster hash: 9bd7b...517
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...