Gå til innhold

Litt redd nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er litt for tidlig å teste, så venter noen dager til.

Skal prøve å ikke ta sorger på forskudd, men er vanskelig. Skal oppdatere når jeg har tatt test!

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for langt fint svar. Var litt slimaktig blodutflod på papiret etter toalettbesøk istad, får håpe det er mensen som er veldig på forskudd!

Anonymous poster hash: 84796...48a

Unnskyld, men hvis du hevder at du hadde eggløsning 4.april, kan du ikke få mensen 5 dager senere. Det er mye som skurrer i historien din og jeg tror ikke at det du skriver er helt sant. Du går på p-piller (som ekskluderer eggløsning), så glemmer du pillen 1 dag og det er akkurat den dagen du finner at du har eggløsning, så 5 dager senere forventer du mensen. Beklager, dette høres ikke troverdig ut.

Anonymous poster hash: 57707...07d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ciegus

Unnskyld, men hvis du hevder at du hadde eggløsning 4.april, kan du ikke få mensen 5 dager senere. Det er mye som skurrer i historien din og jeg tror ikke at det du skriver er helt sant. Du går på p-piller (som ekskluderer eggløsning), så glemmer du pillen 1 dag og det er akkurat den dagen du finner at du har eggløsning, så 5 dager senere forventer du mensen. Beklager, dette høres ikke troverdig ut.

Anonymous poster hash: 57707...07d

Hun bare tror at hun har EL, hun har ikke sagt at hun ikke hadde det helt sikkert. TS har ikke helt oversikt over hvordan pilla fungerer, det er det mange som ikke gjør. Hun lyver da ikke av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men hvis du hevder at du hadde eggløsning 4.april, kan du ikke få mensen 5 dager senere. Det er mye som skurrer i historien din og jeg tror ikke at det du skriver er helt sant. Du går på p-piller (som ekskluderer eggløsning), så glemmer du pillen 1 dag og det er akkurat den dagen du finner at du har eggløsning, så 5 dager senere forventer du mensen. Beklager, dette høres ikke troverdig ut.

Anonymous poster hash: 57707...07d

Rart noen tror jeg ville funnet opp en tråd om noe sånt, følge aktivt med og appåtil oppdatere.. Var usikker på det med eggløsning, så det bare på den appen og trodde jeg hadde det, er jo derfor jeg spør her om ting fordi jeg er grønn på dette feltet. Og mensen var noe jeg håpa skulle komme veldig (har skjedd en gang for noen år siden) for tidlig fordi jeg ikke kunne skjønne at jeg skulle være gravid og få symptomer SÅ tidlig. Tar ikke pille nå itilfelle jeg er gravid mtp fosterskader. Litt ekkelt med sånne svar som dette da jeg er veldig nervøs og ønsker seriøse svar.

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bare tror at hun har EL, hun har ikke sagt at hun ikke hadde det helt sikkert. TS har ikke helt oversikt over hvordan pilla fungerer, det er det mange som ikke gjør. Hun lyver da ikke av den grunn.

Takk :)

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig har du symptomer fordi du tuller med p-pillene og ikke fordi du er gravid. Det er mye hormoner i pillene og når du tuller blir kroppen forvirret og lager sine egne hormoner i tilleg. Det er nok derfor du kjenner symptomene du gjør. Skjansen for at du er gravid er veldig liten.

Anonymous poster hash: 2db6f...d7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest sannsynlig har du symptomer fordi du tuller med p-pillene og ikke fordi du er gravid. Det er mye hormoner i pillene og når du tuller blir kroppen forvirret og lager sine egne hormoner i tilleg. Det er nok derfor du kjenner symptomene du gjør. Skjansen for at du er gravid er veldig liten.

Anonymous poster hash: 2db6f...d7e

Ja, er logisk det og! Heller litt mot kreft eller sykdom noe sted i kroppen som forårsaker dette også, men er vel en uskyldig grunn:P

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tok en test en uke før jeg skulle hatt mensen som var negativ. Nå er jeg fire dager over tiden, men har ikke fått noe tegn til blødning enda. Men symptomene har jo gått bort så kan jo ikke være gravid :S uff håper det ikke er noe alvorlig altså..

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Tok en test en uke før jeg skulle hatt mensen som var negativ. Nå er jeg fire dager over tiden, men har ikke fått noe tegn til blødning enda. Men symptomene har jo gått bort så kan jo ikke være gravid :S uff håper det ikke er noe alvorlig altså..

Anonymous poster hash: 84796...48a

Du kan ikke være gravid pga manglende symptomer? Tror noen bør ta et ekstrakurs i seksualundervisning..

Vent noen dager til, og eventuelt ta en ny test. Mensen kan utebli pga nervøsitet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være gravid pga manglende symptomer? Tror noen bør ta et ekstrakurs i seksualundervisning..

Vent noen dager til, og eventuelt ta en ny test. Mensen kan utebli pga nervøsitet

Joda, men er vel ikke normalt å ha en masse symptomer som går vekk før man skal ha mensen? Trodde det var normalt at symtomer kom rundt 4 uker. Skal ta en ny test men tviler veldig. Legen sa at testen var veldig følsom og kunne slå ut den dagen.

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint være gravid selvom du ikke kjenner symptomene lenger. Hvis mensen uteblir så bør du ta en ny test. Ikke alle produserer like mye Hcg, for noen tar det lenger tid før testen eventuelt blir positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg burde tatt en test i dag, vet ikke hva som holder meg igjen men blir litt kvalm ved tanken. Eneste jeg kjenner nå er forstoppelse (som kan komme av medisinene jeg går på), et slags smertefullt "sug" bak areola/brystvorter og stikninger i eggstokkene, men dette kan jo komme av at mensen er på vei og forsinket. Skal egentlig ta noen øl i dag men får dårlig samvittighet om jeg gjør det selv om jeg nå tenker at jeg umulig kan være gravid. Vet det ikke er noen synske her men hjelper litt å skrive her alikevel.

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herrefred og jemin!! Ta en forbanna test så slipper du å lure!



Anonymous poster hash: 403e0...073
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt en test fra rfsu, har en kopp med urin i kjøleskapet som er en time gammel fordi jeg hadde holdt meg i 3 timer og klarte ikke holde meg mer. Vil denne urinen være brukandes eller må jeg vente 3 timer på ny urin?

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan gikk det?

Den var først klar negativ etter 1 min selv om det stod at den skulle ta 5 min. Så kom det en svak tynn strek 25 min etterpå, kanskje enda lenger tid, men tror det er fordi testen er ødelagt? Tror jeg leste at svak strek etter 30 min ikke stemmer helt. Kjøper en digital i morgen som jeg tar med morgenurin om ikke mensen kommer i dag for å være sikker, men ganske sikker på at testen ikke var helt i orden :)

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg ikke opp av sengen i dag for å kjøpe test, er så trøtt og kvalm. Men ringte legen og har fått time til blodprøve neste uke. Bryr meg ikke lenger om jeg er gravid, er redd det er noe mer alvorlig :( har mensensmerter så det holder men ingen tegn til mens, ikke spotting en gang, og mensen skulle vært ferdig i dag. Våknet med grusomt vondt i brystvortene. Den testen i går så veldig negativ ut, og den hadde vel vært positiv om jeg hadde vært gravid iom at jeg har følt meg så dårlig i dag? Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 84796...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...