Gå til innhold

Hva faen feiler det dere menn? Mannen vil ikke legge seg fordi han har funnet naken bilder av Jennifer Lawrence på nett..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts - jeg er en voksen mann. Det tok meg ca. to minutter å se gjennom de bildene (de var ikke spesielt spennende). Jeg synes du skal spørre ham hvorfor det skal ta så lang tid. Skal han onanere?

Anonymous poster hash: e4f99...e1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva faen skjer? Jeg trodde først at han køddet, men han oppfører seg som en pubertal fjortenårig fordi det visstnok har kommet noen naken bilder av hun på nett i dag.

Sier at jeg burde roe meg og at dette er en once-in-a-lifetime-ting..

Anonymous poster hash: f8d88...6a0

Enig med mannen din. Nå skal ikke jeg heller legge meg på en ti minutters tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Du sitter selv på et forum på denne tiden av døgnet. Så om du istedenfor sjekket lekkede nakenbilder av en hot mannlig hollywoodstjerne, så ville du vært 14? Anonymous poster hash: 00af5...3ba

Jeg trenger ikke å gjøre slikt siden jeg har en dritdeilig kjæreste. :)

Fyren virker jo som han er 14 når han velger å se på lettkledde bilder av en kjendis fremfor å ligge i senga med DAMA si og kanskje ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at du har jobbet innen PR. Men gjennomgående for dine innlegg på forumet virker det som om det ikke finnes ett område du ikke er bedrevitende på, trass din unge alder.

Anonymous poster hash: 00af5...3ba

Marie90 treffer stort sett spikern på hodet hver gang. Et slikt track record sier mer enn tusen anonyme anklager om besservisserhet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjæresten din 14?

Lurer jeg også på. Ha ha

Anonymous poster hash: d1c08...1a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh for en dritt fyr. . Kan han ikke se på bildene i løpet av dagen de blir jo ikke borte! Hvorfor akkurat når dere skal legge dere liksom. Jaja vet du hva du Gjør du tar med laptoppen i senga og finner noe bilder av for eks channing tautom (eller hva f han heter) eller en annen deilig mann også når han kommer å legger seg. Sorry jeg skal sitte med pcn litt jeg. Du kan legge deg imens men du får sove med lyset av pcn hallooo once in a lifetime opplevelse på gang kanskje jeg tilogmed får orgasme av å onanerer til denne mannen DET ville vært en once in a lifetime experience det! God natt!

Anonymous poster hash: 829a3...07b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall er han nærmest pedo. Jenta både ser ut som og oppfører seg som om hun var et barn. Selv om hun er voksen. Ganske tragisk egentlig.

Anonymous poster hash: 895f9...ea6

Gratulerer med det mest meningsløse innlegget jeg har lest på lang tid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok annerledes enn de andre damene her. For jeg ville sett på bildene sammen med han.



Anonymous poster hash: 00af5...3ba
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, hvis min mann hadde sagt det samme så hadde min reaksjon vært "åååå få se" så hadde vi sett gjennom de, pratet litt om det og gått å lagt oss.

Men hos oss hadde det hele opprinnelig begynt med "det har lekket nakenbilder av Jennifer Lawrence, kom og se"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok annerledes enn de andre damene her. For jeg ville sett på bildene sammen med han.

Anonymous poster hash: 00af5...3ba

Du er rett og slett bare sjukt mye mer edgy enn de andre damene, ass. For et spesielt lite snøflak. Så unik. Liker du å game og lese fanfics også, eller?

Anonymous poster hash: 1075d...daa

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om reaksjonen er å starte tråder på KG om gubben sin, så kan jeg nesten forstå at han ville heller se på de enn legge seg.

Så hva feiler det dere damer? Som ikke klarer å ta parkrangler for dere selv, men må løpe på et forum eller til en veinninne for å sladre ved hver minste lille ting?



Anonymous poster hash: 3ecf3...d68
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare minne alle i tråden på at deling og spredning av disse bildene er et seksuelt overgrep og invasjon av privatliv, og også forbudt ved lov. Vær så snill og ha forståelse og respekt for disse jentene og unngå å dele bilder og linker.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I så fall er han nærmest pedo. Jenta både ser ut som og oppfører seg som om hun var et barn. Selv om hun er voksen. Ganske tragisk egentlig.

Anonymous poster hash: 895f9...ea6

Og det gjør at hun skiller seg fra andre kvinner på hvilken måte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen feiler det dere menn? Mannen vil ikke legge seg fordi han har funnet naken bilder av Jennifer Lawrence på nett..

Var vel overskriften... fordi typen din er veldig opptatt av dette så betyr det vel ikke at alle andre menn trenger å være det ?

Hva faen feiler det dere kvinner? Du plager andre menn fordi typen din har funnet naken bilder av Jennifer Lawrence på nett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er rett og slett bare sjukt mye mer edgy enn de andre damene, ass. For et spesielt lite snøflak. Så unik. Liker du å game og lese fanfics også, eller?

Anonymous poster hash: 1075d...daa

Det var kanskje en litt overdreven reaksjon? :) Jeg syntes vel heller det var holdningen til de andre damene her som var spesiell.

Anonymous poster hash: 00af5...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Og derfor skal en ALDRI laste opp sine private bilder, filmer eller andre dokumenter opp i skytjenester. Da snakker vi FB, Snap, Insta, iCloud, Azure, Dropbox og hvilken som helst annen "hei så lettvint å ta backup" tjeneste. I skyen legger du kun ting det er greit at andre stikker av med.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er jo alltid en "hacker". Men bildene eksisterer av en grunn, og er tilgjengelige.

Det er da ingen kjendiser som legger ut slikt personlig. Selv ikke Paris Hilton. Det er et maskineri innen PR.

Og jeg har jobbet i PR.

Nei, ikke denne gangen. Det er for mange kjendiser og det er i it-tekniske miljøer digre diskusjoner rundt hullet i iCloud. Denne gangen er det et reelt tyveri. At folk er idioter og laster opp slikt materiale i nettskyen, det er en annen debatt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, jeg måtte da også se gjennom de bildene da de kom ut. Skjønner kjæresten din godt, jeg.



Anonymous poster hash: 83279...7e4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...