Gå til innhold

Får hunden/katten din sove i sengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Ingen dyr i senga hos oss!

Samboer er allergisk mot katten. Han merker ikke noe til vanlig, men blir veldig tett hvis det er kattehår på puta som han ligger og sover i hele natta, så pus får ikke lov å være på soverommet vårt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, pus sover i senga hvis han vil, men han syns det blir for varmt nå om dagen og sover på gulvet i gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Lillepus har fast plass i sengen, ja. Anonymous poster hash: 917af...43f

:fnise:

Til spørsmålet: Å jada, alle 3 sover i sengen sammen med mennesket sitt (meg) :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men når jeg har problemer med å sovne legger jeg meg sammen med dem på sofaen.

Jeg vet ikke hvorfor det er så mye lettere å sovne med en hund på hver side og en katt på magen, men kanskje det er fordi de minner mer om den trygge kosereven jeg hadde da jeg var liten enn samboeren gjør. :ler2:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke hunden grinete når den plutselig må sove i sin egen seng etter å ha fått sove i din seng i flere dager? De er jo noen vanedyr disse hundene :)

Anonymous poster hash: 03199...707

Nei, det har jeg aldri opplevd. Er vel jeg som blir litt grinete, som ikke får ha henne i senga... :hoppendeglad:

Til vanlig er dyrene løse i leiligheten på natten, og får styre som de selv vil. Hunden pleier å sove i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg lar ikke pusen sove i sengen om natten. Fordi om natten er hun helt rabiat, og hun hadde holdt meg våken hele natten. Om dagen må hun gjerne ligge i sengen min, hvis hun vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for vi vet hvor han har vært! Har ikke lyst til å sove i en haug av pels, pollen, sand, støv og annen møkk. Han har uansett aldri vært interessert i det. Han har utrolig mye pels og orker ikke være noe sted det er varmt. Polarhund som helst vil ligge kaldt og trekkfullt!

Endret av Rainbow81
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, både voffer og puser. Er så koselig med kveldskos og morgenkos :) Kattene ligger i senga hele natten, mens hunden hopper ned etterhvert når det blir for varmt

Anonymous poster hash: 07307...107

Her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Bare kos med en pus som varmer bena.

Som regel kommer katten og vekker meg når den vil ha frokost og koser litt, men av og til ligger den i fotenden og sover om natta.

Nå om sommeren ikke fullt så ofte som om vinteren.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får han lov til :) Men han ligger der stort sett bare lenge nok til å få dosen med kveldskos før han hopper ned og legger seg under senga. Så hopper han opp igjen om morgenen og vekker oss :)

Jeg har forresten hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt pelsdottene i senga, men gamlepus røyter så mye at pelsen legger seg i svære dotter over alt på ca fem minutter, ergo jeg måtte ha støvsugd senga hver morgen, eller byttet sengetøy hver dag, og jeg orker heller ikke masing og forstyrring på kattevis når jeg skal sove.
Minsten er fæl til å løpe rundt og hoppe opp og ned, tråkke litt, fly avgårde og mase høl i hue på en stein om å kaste ball, så han hadde vært enda verre å ha på soverommet. :fnise:

Det er kos med pus under armen, men det får holde at de legger seg hos oss om vi tar en sofablund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Begge hundene mine ligger i senga, hver eneste natt. Det er så koslig så :)



Anonymous poster hash: 6ad13...9bd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunden sover som regel under dyna sammen med meg. Har problemer med å sove uten ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hunden ligger i senga avogtil på hodeputen og så på beina alt etter hvor rolig jeg er. Snorker faktisk høyere enn meg :) går ned i løpet av natten og ligger på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig får hunden sove i sengen min :-)

Har møtt et par menn som ikke likte det og krevde at hunden skulle ned fra sengen og gjerne ut av rommet… Det var mennene som måtte ned fra sengen og ut av rommet. Her kommer alltid hunden først.



Anonymous poster hash: b4c0c...663
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Evans

Vi får en liten valp denne uken, og han kommer ikke til å få lov å sove i sengen. Hunden vi har hatt tidligere fikk heller ikke ligge i senga, han var også vant med det fra de tidligere eierne.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hunden får sove i sengen med oss. Han hopper opp og ned i løpet av natten. På sommeren holder han seg mest i egen seng på gulvet, men på vinteren krøller han seg i fotenden nesten hver natt :) Han får også være i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får en liten valp denne uken, og han kommer ikke til å få lov å sove i sengen. Hunden vi har hatt tidligere fikk heller ikke ligge i senga, han var også vant med det fra de tidligere eierne.

Det hadde vi også bestemt oss for før vi fikk valp.. Men så var han så søøt! Så da ble det senga på ham likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske urolig og snur meg et utall ganger i begynnelsen når jeg har lagt meg, og det har som regel ikke pusen min tålmodighet til å finne seg i :P

Men hun kommer gjerne oppi senga på morgenkvisten og ligger der til jeg står opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...