Gå til innhold

Hva tilbyr du som mann i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er Arcturus en rikmannssønn?

Anonymous poster hash: 6bd62...da9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde vært spennende å treffe en dame som la like mye på bordet som en mann. Hus, biler, båt, hytter, arv og oppsparte midler, handy-skills i oppussing, etc. En slik kvinne hadde jo faktisk vært et vesentlig ressurstillegg til mannens liv fremfor... ja, en belastning

Det hadde det vært spennende å treffe en mann som la like mye på bordet som en dame. Omsorg, ryddighet og stålkontroll på Familien AS, etc.

Eksempler: Svigerfar trenger bursdagsgave, nå er det snart morsdag, her er barselgaven til din nye nevø, barnas tånegler må klippes, dine besteforeldre fortjener et besøk på gamlehjemmet, favorittjakka di mangler en knapp som må syes, boller siden det er fastelavenssøndag, tid til barneoppdragelse, adventskalender, talkumpulver i fotballskoene dine, julepynt, ullvask før hytteturen, dressen din må på rens før 17.mai, planleggingsdag i barnehagen, favorittmiddag, gardinvask, and so on and so on.

En slik mann hadde jo faktisk vært et vesentlig ressurstillegg til kvinnens liv fremfor... ja, en belastning

Endret av Chloe-
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært spennende å treffe en dame som la like mye på bordet som en mann. Hus, biler, båt, hytter, arv og oppsparte midler, handy-skills i oppussing, etc. En slik kvinne hadde jo faktisk vært et vesentlig ressurstillegg til mannens liv fremfor... ja, en belastning (sorry).

Misforstå meg riktig, det er vanvittig hyggelig å ha kjæreste. Jenter er jo det beste som finnes, hevet over enhver tvil for en heterofil mann. Men! Med en kvinne følger det (generelt) også mas og belastninger:

- lite slagkraftig økonomisk bidrag til fellesøkonomien

- meningsløst mas

- ensidige avtaler/forventninger man må tilfredsstille

- klaging og misnøye

Nå er det også positive sider, ting som en mann ikke kan skape selv. (Den motsatte listen med negative egenskaper hos mannen er derimot ganske åpenbare. De blir også påpekt ganske tydelig og ofte fra kvinners side). Kvinner har en tendens til å tro at de bare er flotte vesener som enhver mann bør være lykkelig for å kunne serve. Derimot kan det tidvis være helt motsatt: Kvinner bør prise seg lykkelige for at de har oss menn til å servere dem alskens goder. Hvem gir mest? Vanskelig å gi et godt svar på, men det ligger nok noe i at man legger ulike verdier på bordet. Kvinner gir typisk feminine verdier på bordet, mens mannen tradisjonelt sett legger ned materialistiske verdier. Balansen er nok hårfin, men det blir helt feil å mene at kvinner har noe stort overtak på mannen. En singel mann ville vært både lykkelig og rik alene hvis du hadde fjernet sosiale variabler som seksualitet, ensomhet, barn, kjærlighet, etc. Svaret ligger nok også der. Vi trenger kvinner, men et forhold til en kvinne er i 99% av tilfellene langt fra et ensidig tillegg til ressurspotten. Det bærer med seg mye skit også. Heteroseksuelle menn bøyer av og føyer oss for mye rart.

Og hva hvis kvinnen ikke er av den materialistiske typen som denne mannen du legger frem her?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde det vært spennende å møte en mann som la like mye på bordet som en dame. Omsorg, ryddighet og stålkontroll på Familien AS.

Eksempler: Svigerfar trenger bursdagsgave, nå er det snart morsdag, her er barselgaven til din nye nevø, dine besteforeldre fortjener et besøk på gamlehjemmet, sy igjen hull i favorittjakka di, boller siden det er fastelavenssøndag, tid til barneoppdragelse, adventskalender, julepynt, hente dressen din på rens, planleggingsdag i barnehagen, favorittmiddag, gardinvask, and so on and so on.

Selv JEG som er kvinne selv....forstår at alt dette du nevner,ikke verdsettes i kroner og ører...av menn eller av samfunnet.

Om du offrer hele din fritid på å ta deg av en unge 24/t i døgnet etter jobb....så verdsetter ikke samfunnet dette i penger.Du får jo ingen timesbetaling for bleieskift,nattevåk,vaske utpissede klær og sengetøy hjemme????Mens mannen kanskje VELGER å jobbe overtid på jobben i stedet,og putter mer penger på sparekontoen sin.(hans personlige sparekonto)

Menn vil ikke offre sin dyrebare tid-på familien-barn-kvinnen-hjemmet.

De vil jobbe og tjene penger.

Hadde du vært en smart og inteligent kvinne.Hadde du forstått at menn verdsetter IKKE det kvinner gjør.

Samfunnet verdsetter heller ikke sånne " kvinnesysler " som omsorgsarbeid.

Det er kunn det de selv gjør.Som anses som viktig og premieres i kroner og øre og TIMELØNN.

Men det vi kvinner GIR til samfunnet,når vi offrer all vår fritid etter jobb på eks barneoppdragelse og pass ....så gir det oss 0 i takknemlighet eller kr.

Kvinner må bli mer egoistiske....som menn.

Så får pipa en annen lyd.Da blir staten alvorlig BEKYMRET....

For staten vet-at de vil tape enormt økonomisk...når kvinnen slutter å gjøre " gratis kvinnearbeid/syssler".

Anonymous poster hash: a588b...23e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvinner skulle ta betalt for alt arbeidet de gjør gratis med barn og hjem, ville det utgjøre 40 prosent av BNP.

Anonymous poster hash: 6bd62...da9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv JEG som er kvinne selv....forstår at alt dette du nevner,ikke verdsettes i kroner og ører...av menn eller av samfunnet.

Om du offrer hele din fritid på å ta deg av en unge 24/t i døgnet etter jobb....så verdsetter ikke samfunnet dette i penger.Du får jo ingen timesbetaling for bleieskift,nattevåk,vaske utpissede klær og sengetøy hjemme????Mens mannen kanskje VELGER å jobbe overtid på jobben i stedet,og putter mer penger på sparekontoen sin.(hans personlige sparekonto)

Menn vil ikke offre sin dyrebare tid-på familien-barn-kvinnen-hjemmet.

De vil jobbe og tjene penger.

Hadde du vært en smart og inteligent kvinne.Hadde du forstått at menn verdsetter IKKE det kvinner gjør.

Samfunnet verdsetter heller ikke sånne " kvinnesysler " som omsorgsarbeid.

Det er kunn det de selv gjør.Som anses som viktig og premieres i kroner og øre og TIMELØNN.

Men det vi kvinner GIR til samfunnet,når vi offrer all vår fritid etter jobb på eks barneoppdragelse og pass ....så gir det oss 0 i takknemlighet eller kr.

Kvinner må bli mer egoistiske....som menn.

Så får pipa en annen lyd.Da blir staten alvorlig BEKYMRET....

For staten vet-at de vil tape enormt økonomisk...når kvinnen slutter å gjøre " gratis kvinnearbeid/syssler".

Anonymous poster hash: a588b...23e

Jeg gjør begge deler, jeg. Og det jeg gjør i hjemmet gjør jeg ikke for noen annet enn min egen sjelero.

Men når menn (som han over) mener at kvinner ikke bidrar i et forhold, er det jo typisk slike ting de fullstendig lukker øynene for.

Mine eksempler er selvfølgelig satt på spissen, men det er sannelig uttalelsene til han over meg også. Langt fra alle menn entrer forhold med hytte, båt, egenkapital og handy-man skills.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv JEG som er kvinne selv....forstår at alt dette du nevner,ikke verdsettes i kroner og ører...av menn eller av samfunnet.

Om du offrer hele din fritid på å ta deg av en unge 24/t i døgnet etter jobb....så verdsetter ikke samfunnet dette i penger.Du får jo ingen timesbetaling for bleieskift,nattevåk,vaske utpissede klær og sengetøy hjemme????Mens mannen kanskje VELGER å jobbe overtid på jobben i stedet,og putter mer penger på sparekontoen sin.(hans personlige sparekonto)

Menn vil ikke offre sin dyrebare tid-på familien-barn-kvinnen-hjemmet.

De vil jobbe og tjene penger.

Hadde du vært en smart og inteligent kvinne.Hadde du forstått at menn verdsetter IKKE det kvinner gjør.

Samfunnet verdsetter heller ikke sånne " kvinnesysler " som omsorgsarbeid.

Det er kunn det de selv gjør.Som anses som viktig og premieres i kroner og øre og TIMELØNN.

Men det vi kvinner GIR til samfunnet,når vi offrer all vår fritid etter jobb på eks barneoppdragelse og pass ....så gir det oss 0 i takknemlighet eller kr.

Kvinner må bli mer egoistiske....som menn.

Så får pipa en annen lyd.Da blir staten alvorlig BEKYMRET....

For staten vet-at de vil tape enormt økonomisk...når kvinnen slutter å gjøre " gratis kvinnearbeid/syssler".

Anonymous poster hash: a588b...23e

Jeg foreslår at smarte kvinner-lar mannen sitte hjemme å passe felles unge.

Mens kvinnen jobber mer overtid - og putter MER penger inn på hennes personlige sparekonto.Slik at hun øker sin persnlige formue.....mens mannen sitter hjemme og passer ungen sin GRATIS : )

Da får pipen en annen lyd....ingen mann ville godtatt dette: )

Hvorfor skal kvinner fortsette å godta dette?

Og når forholdet er over og mannen stikker..så tar han også pengesekken med seg :

Bare husk det.En dag kan du bli forlatt kvinne!Du må sikre deg selv økonomisk og være i stand til å stå på egne ben.Betale bolig og alt alene.For en dag-kan du bli stående alene..

Og i tillegg ha ansvaret for barn...

Anonymous poster hash: a588b...23e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Det hadde vært spennende å treffe en dame som la like mye på bordet som en mann. Hus, biler, båt, hytter, arv og oppsparte midler, handy-skills i oppussing, etc. En slik kvinne hadde jo faktisk vært et vesentlig ressurstillegg til mannens liv fremfor... ja, en belastning (sorry).

Misforstå meg riktig, det er vanvittig hyggelig å ha kjæreste. Jenter er jo det beste som finnes, hevet over enhver tvil for en heterofil mann. Men! Med en kvinne følger det (generelt) også mas og belastninger:

- lite slagkraftig økonomisk bidrag til fellesøkonomien

- meningsløst mas

- ensidige avtaler/forventninger man må tilfredsstille

- klaging og misnøye

Nå er det også positive sider, ting som en mann ikke kan skape selv. (Den motsatte listen med negative egenskaper hos mannen er derimot ganske åpenbare. De blir også påpekt ganske tydelig og ofte fra kvinners side). Kvinner har en tendens til å tro at de bare er flotte vesener som enhver mann bør være lykkelig for å kunne serve. Derimot kan det tidvis være helt motsatt: Kvinner bør prise seg lykkelige for at de har oss menn til å servere dem alskens goder. Hvem gir mest? Vanskelig å gi et godt svar på, men det ligger nok noe i at man legger ulike verdier på bordet. Kvinner gir typisk feminine verdier på bordet, mens mannen tradisjonelt sett legger ned materialistiske verdier. Balansen er nok hårfin, men det blir helt feil å mene at kvinner har noe stort overtak på mannen. En singel mann ville vært både lykkelig og rik alene hvis du hadde fjernet sosiale variabler som seksualitet, ensomhet, barn, kjærlighet, etc. Svaret ligger nok også der. Vi trenger kvinner, men et forhold til en kvinne er i 99% av tilfellene langt fra et ensidig tillegg til ressurspotten. Det bærer med seg mye skit også. Heteroseksuelle menn bøyer av og føyer oss for mye rart.

Og dette har alle menn å tilby? :hoho: Jeg tror du snakker om en liten gruppe privilegerte menn. Og ikke minst dømmer du alle kvinner etter masekjerringene du kjenner. Kjempebra.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv JEG som er kvinne selv....forstår at alt dette du nevner,ikke verdsettes i kroner og ører...av menn eller av samfunnet.

Om du offrer hele din fritid på å ta deg av en unge 24/t i døgnet etter jobb....så verdsetter ikke samfunnet dette i penger.Du får jo ingen timesbetaling for bleieskift,nattevåk,vaske utpissede klær og sengetøy hjemme????Mens mannen kanskje VELGER å jobbe overtid på jobben i stedet,og putter mer penger på sparekontoen sin.(hans personlige sparekonto)

Menn vil ikke offre sin dyrebare tid-på familien-barn-kvinnen-hjemmet.

De vil jobbe og tjene penger.

Hadde du vært en smart og inteligent kvinne.Hadde du forstått at menn verdsetter IKKE det kvinner gjør.

Samfunnet verdsetter heller ikke sånne " kvinnesysler " som omsorgsarbeid.

Det er kunn det de selv gjør.Som anses som viktig og premieres i kroner og øre og TIMELØNN.

Men det vi kvinner GIR til samfunnet,når vi offrer all vår fritid etter jobb på eks barneoppdragelse og pass ....så gir det oss 0 i takknemlighet eller kr.

Kvinner må bli mer egoistiske....som menn.

Så får pipa en annen lyd.Da blir staten alvorlig BEKYMRET....

For staten vet-at de vil tape enormt økonomisk...når kvinnen slutter å gjøre " gratis kvinnearbeid/syssler".

Anonymous poster hash: a588b...23e

Det hadde det vært spennende å treffe en mann som la like mye på bordet som en dame. Omsorg, ryddighet og stålkontroll på Familien AS, etc.

Eksempler: Svigerfar trenger bursdagsgave, nå er det snart morsdag, her er barselgaven til din nye nevø, barnas tånegler må klippes, dine besteforeldre fortjener et besøk på gamlehjemmet, sy igjen hull i favorittjakka di, boller siden det er fastelavenssøndag, tid til barneoppdragelse, adventskalender, talkum i fotballskoene dine, julepynt, ullvask før hytteturen, dressen din må på rens før 17.mai, planleggingsdag i barnehagen, favorittmiddag, gardinvask, and so on and so on.

En slik mann hadde jo faktisk vært et vesentlig ressurstillegg til kvinnens liv fremfor... ja, en belastning

Nå er jeg godt fornøyd med en omsorgsfull, fredelig, og feminin kvinne selv om hun ikke har så mye på kontoen, men må kommentere dette. Det meste av "arbeidet" dere nevner kunne vært gjort av en au pair eller en østblokk-assistent som jobber svart til en veldig lav kostnad. Det er småting hvem som helst kunne gjort uten utdanning eller opplæring.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Arcturus en rikmannssønn?

Anonymous poster hash: 6bd62...da9

Nei, en kjent artist ;)

Anonymous poster hash: 875ca...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må Arcturus minst være. For vi vanlig dødelige menn og kvinner har det ikke slik. :)

Anonymous poster hash: 6bd62...da9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kvinner skulle ta betalt for alt arbeidet de gjør gratis med barn og hjem, ville det utgjøre 40 prosent av BNP.

Anonymous poster hash: 6bd62...da9

Eller enda mer....

Kvinner får tilbake av livets slit som kvinne :

-ødelagt helse-tap av inntekter i fremtiden....bare deltidsjobber/kanskje uføretrygd.

-som gir kvinnen : Fattigdom.Og hennes barn må også vokse opp i fattigdom da.

Det som rammer kvinnen-går alltid utover barna hennes også...

-tapt skjønnhet/helse-gir færre valgmuligheter på eks ny mann med GOD INNTEKT : )

-Du taper fritid ( TID ) på gratis omsorgsarbeid-den dyrebare tiden kunne du ha brukt på å øke din kompetanse/UTDANNING istede-som kunne a gitt deg bedre inntekter...Sikrere fremtid.

Og få barn-er og blir et tapsprosjekt -spesielt for kvinnen. )

Anonymous poster hash: a588b...23e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må Arcturus minst være. For vi vanlig dødelige menn og kvinner har det ikke slik. :)

Anonymous poster hash: 6bd62...da9

Jeg tror det var han som skrev om å bli stalket av fans fra Tyskland hvertfall, men det kan han sikkert bekrefte eller avkrefte selv :)

Anonymous poster hash: 875ca...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært spennende å treffe en dame som la like mye på bordet som en mann. Hus, biler, båt, hytter, arv og oppsparte midler, handy-skills i oppussing, etc. En slik kvinne hadde jo faktisk vært et vesentlig ressurstillegg til mannens liv fremfor... ja, en belastning (sorry).

Misforstå meg riktig, det er vanvittig hyggelig å ha kjæreste. Jenter er jo det beste som finnes, hevet over enhver tvil for en heterofil mann. Men! Med en kvinne følger det (generelt) også mas og belastninger:

- lite slagkraftig økonomisk bidrag til fellesøkonomien

- meningsløst mas

- ensidige avtaler/forventninger man må tilfredsstille

- klaging og misnøye

Nå er det også positive sider, ting som en mann ikke kan skape selv. (Den motsatte listen med negative egenskaper hos mannen er derimot ganske åpenbare. De blir også påpekt ganske tydelig og ofte fra kvinners side). Kvinner har en tendens til å tro at de bare er flotte vesener som enhver mann bør være lykkelig for å kunne serve. Derimot kan det tidvis være helt motsatt: Kvinner bør prise seg lykkelige for at de har oss menn til å servere dem alskens goder. Hvem gir mest? Vanskelig å gi et godt svar på, men det ligger nok noe i at man legger ulike verdier på bordet. Kvinner gir typisk feminine verdier på bordet, mens mannen tradisjonelt sett legger ned materialistiske verdier. Balansen er nok hårfin, men det blir helt feil å mene at kvinner har noe stort overtak på mannen. En singel mann ville vært både lykkelig og rik alene hvis du hadde fjernet sosiale variabler som seksualitet, ensomhet, barn, kjærlighet, etc. Svaret ligger nok også der. Vi trenger kvinner, men et forhold til en kvinne er i 99% av tilfellene langt fra et ensidig tillegg til ressurspotten. Det bærer med seg mye skit også. Heteroseksuelle menn bøyer av og føyer oss for mye rart.

Vel, vi finnes, vi kvinner som legger like mye på bordet som en mann, og det blir stadig flere av oss. Jeg lever et nydelig liv uten fast forhold, trenger ikke en mann til å forsørge meg - og tenker at den dagen jeg skulle finne på å bli avhengig av en mann er det fordi at livet mitt er morsommere og dagene lysere med han i det enn uten ham, ikke fordi han håndterer strømregninga og bytter dekk på BMWen min to ganger i året. Fordi det veier jo ikke opp alt dette meningsløse gnålet og misnøyen som dere menn medfører (du har for mange sko, dusjer for lenge osv.). Heller en mann som tjener lite enn en med feit lommebok herskertrang.

Løsningen for min del, siden jeg er glad i menn, og ikke minst den deilige mannekroppen, er derfor å ha et par mannlige venner jeg kan finne på gøy med, ha sex med, stikke på ferie med osv. Så drar vi hver til vårt - sees igjen når vi får lyst. Og akkurat det er en veldig fin ordning, og en livssituasjon jeg tror stadig flere jenter kommer til å få smaken på, fordi - til tross for dere menns oppfatning av oss som hjelpesløse, økonomisk vanskeligstilte nek (jf. ditt eget innlegg) - faktisk klarer oss alldeles utmerket på egenhånd. Og vi gidder ikke gnålet deres vi heller.

Anonymous poster hash: e935e...9b8

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, samfunnet og menn og naturen gjør det å få barn til et tapsprosjekt for kvinnen. Der er også store forskjeller i lønn mellom menn og kvinner. Det blir dobbelt straff for kvinner, når nå menn klager på at hun ikke kan bidra likt økonomisk til husholdningen. Kvinner blir fanget mellom barken og veden, og ramler mellom to stoler.

Anonymous poster hash: 6bd62...da9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg godt fornøyd med en omsorgsfull, fredelig, og feminin kvinne selv om hun ikke har så mye på kontoen, men må kommentere dette. Det meste av "arbeidet" dere nevner kunne vært gjort av en au pair eller en østblokk-assistent som jobber svart til en veldig lav kostnad. Det er småting hvem som helst kunne gjort uten utdanning eller opplæring.

Som arbeidsgiver måtte du holdt oversikten selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg godt fornøyd med en omsorgsfull, fredelig, og feminin kvinne selv om hun ikke har så mye på kontoen, men må kommentere dette. Det meste av "arbeidet" dere nevner kunne vært gjort av en au pair eller en østblokk-assistent som jobber svart til en veldig lav kostnad. Det er småting hvem som helst kunne gjort uten utdanning eller opplæring.

Hihi, det der har jeg tenkt flere ganger etter å truffet menn - finn deg en au-pair.

En typisk datesituasjon: mannen legger frem (eller hinter til på den ene eller andre måten) hvor mye han tjener, hvor mye ting og tang han eier, sååå fin bil, har syklet Birken osv. osv. - deretter er det meningen at man som dame skal bli mo i knærne, legge seg på rygg, stryke skjorter, lage matpakke osv. osv - fordi mannen tjener penger !?!?!?!? Heh!?!? Hvorfor skulle jeg det? Gi meg varme og omsorg så skal du få ei dritbra dame - ellers kan du ta pengene dine og skaffe deg en 'østblokk-assistent'

Anonymous poster hash: e935e...9b8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi finnes, vi kvinner som legger like mye på bordet som en mann, og det blir stadig flere av oss. Jeg lever et nydelig liv uten fast forhold, trenger ikke en mann til å forsørge meg - og tenker at den dagen jeg skulle finne på å bli avhengig av en mann er det fordi at livet mitt er morsommere og dagene lysere med han i det enn uten ham, ikke fordi han håndterer strømregninga og bytter dekk på BMWen min to ganger i året. Fordi det veier jo ikke opp alt dette meningsløse gnålet og misnøyen som dere menn medfører (du har for mange sko, dusjer for lenge osv.). Heller en mann som tjener lite enn en med feit lommebok herskertrang.

Løsningen for min del, siden jeg er glad i menn, og ikke minst den deilige mannekroppen, er derfor å ha et par mannlige venner jeg kan finne på gøy med, ha sex med, stikke på ferie med osv. Så drar vi hver til vårt - sees igjen når vi får lyst. Og akkurat det er en veldig fin ordning, og en livssituasjon jeg tror stadig flere jenter kommer til å få smaken på, fordi - til tross for dere menns oppfatning av oss som hjelpesløse, økonomisk vanskeligstilte nek (jf. ditt eget innlegg) - faktisk klarer oss alldeles utmerket på egenhånd. Og vi gidder ikke gnålet deres vi heller.

Anonymous poster hash: e935e...9b8

Livet er HERLIG som barnløs ungkarskvinne : ) Helt enig med deg : )

Hvorfor velger noen annerledes????Når det er så flott å være ungkarskvinne/mann?

Ha sexy pene deilige elskere som jeg stikker utenlands på ferie med,bare koz-ingen krav og mas om unger osv.Hverdagen består av å kose seg selv mest mulig.

VOKSEN-GLEDER : )

Bruke egne penger.På seg selv.

Eneste måten å leve lykkelig sammen med en mann.Er om man velger å ikke få barn sammen.

Barn ødelegger for mye for særlig kvinnen.

Anonymous poster hash: a588b...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi finnes, vi kvinner som legger like mye på bordet som en mann, og det blir stadig flere av oss. Jeg lever et nydelig liv uten fast forhold, trenger ikke en mann til å forsørge meg - og tenker at den dagen jeg skulle finne på å bli avhengig av en mann er det fordi at livet mitt er morsommere og dagene lysere med han i det enn uten ham, ikke fordi han håndterer strømregninga og bytter dekk på BMWen min to ganger i året. Fordi det veier jo ikke opp alt dette meningsløse gnålet og misnøyen som dere menn medfører (du har for mange sko, dusjer for lenge osv.). Heller en mann som tjener lite enn en med feit lommebok herskertrang.

Løsningen for min del, siden jeg er glad i menn, og ikke minst den deilige mannekroppen, er derfor å ha et par mannlige venner jeg kan finne på gøy med, ha sex med, stikke på ferie med osv. Så drar vi hver til vårt - sees igjen når vi får lyst. Og akkurat det er en veldig fin ordning, og en livssituasjon jeg tror stadig flere jenter kommer til å få smaken på, fordi - til tross for dere menns oppfatning av oss som hjelpesløse, økonomisk vanskeligstilte nek (jf. ditt eget innlegg) - faktisk klarer oss alldeles utmerket på egenhånd. Og vi gidder ikke gnålet deres vi heller.

Anonymous poster hash: e935e...9b8

Åh, det kommer en dag da du ønsker deg barn. Da vil du komme og trygle og be om at en eller annen mann skal forbarme seg over deg til trass for din fortid og likevel gifte seg med deg. Da vil du angre på den livsstil du tror er så god nå. Bare vent og se! Jeg har sett det mange ganger før. Det er så komisk å se sånne som deg når dere blir gamle og blir helt desperate etter en eller annen taper som tar til takke med hva som helst.

Anonymous poster hash: 278ed...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er HERLIG som barnløs ungkarskvinne : ) Helt enig med deg : )

Hvorfor velger noen annerledes????Når det er så flott å være ungkarskvinne/mann?

Ha sexy pene deilige elskere som jeg stikker utenlands på ferie med,bare koz-ingen krav og mas om unger osv.Hverdagen består av å kose seg selv mest mulig.

VOKSEN-GLEDER : )

Bruke egne penger.På seg selv.

Eneste måten å leve lykkelig sammen med en mann.Er om man velger å ikke få barn sammen.

Barn ødelegger for mye for særlig kvinnen.

Anonymous poster hash: a588b...23e

Nå får jeg vel legge til at jeg har barn. Det å ha barn, selv om man er singel, er ikke et onde, men en enorm berikelse. Iaf. er det det for meg, men folk er forskjellige. Man kan fint være ressurssterk, singel og mamma samtidig.

Anonymous poster hash: e935e...9b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...