Gå til innhold

Alle som vil ha kjæreste i 2014 - SE HER!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hadde jeg trodd at en mann for meg hadde bodd i gudbrandsdalen så skulle jeg meldt meg på jeg å :P men, erfaringer gjør at det klarer jeg meg uten ;) men blir spennende å se hva andre finner på :)



Anonymous poster hash: dcfad...6bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også gjerne med :)

Singel i 8.måned nå og klar for noe nytt. Innmeldt i Sukker. Bedt ut på noen dater, men ikke turt å hoppe i det ennå :) Vi får se, det er noen allrighte menn der inne så kanskje finner jeg lykken :)

Tvi tvi



Anonymous poster hash: 751cd...212
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også! Er 24 år. Bor i trondheim..er ikke lett å finne noen her selv om det er en stor by. Send meg melding om du vil på date :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med! Selv om det er utrulig vanskelig som jente å få seg en date.. Hva skal man som jente gjøre for å få noen til å be ut? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med! Selv om det er utrulig vanskelig som jente å få seg en date.. Hva skal man som jente gjøre for å få noen til å be ut? :P

Du kan be ut selv, vi lever tross alt i 2014 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro!:)

Jeg var på date i går, med en fyr jeg har skrevet med i en mnd`s tid. Vi hadde det veldig koselig, spiste mat og prata i flere timer!:)



Anonymous poster hash: 5be14...1ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende AB over her.. skal dere treffes igjen??

Jeg har middagsdate på Lørdag... gle-gruer meg.. har ikke vært på date siden... eh.. mai 2013.. og jeg har blitt litt betatt av han bare ved å skrive med han og jeg liker det ikke når det skjer.. tror jeg er utsultet på kjærlighet og da stoler jeg ikke på meg selv.. *sukk*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be ut selv, vi lever tross alt i 2014 :P

Hehe, ja, I know. Har nesten bare dårlige erfaringer med det men.. Også synes jeg det er uhyre ukomfortabelt, men det gir et visst kick når det gir positivt utslag da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynt å skrive med en skikkelig god fyr på sukker nå. Skal ringe ham i morgen og er spent på om tonen er like god da :D Tvi tvi!!!



Anonymous poster hash: 751cd...212
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal snart på date med en fra nettet, spent som bare det!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 1bbff...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med jeg også :) Fyller 30 i år, og det på tide å gjøre en liten innsats. Før var det gjerne slik at jeg tenkte det hadde vært hyggelig med en kjæreste hvis jeg var singel, uten at jeg gjorde noe særlig med det. I det siste har jeg bestemt meg for å gjøre en litt mer aktiv innsats, ta mer initiativ (og alle de andre 'klisjeene'.

Som mange andre her driver jeg med nettdating, er akkurat nå betalende medlem på match, men vurderer om VIP på Sukker er bedre.



Anonymous poster hash: 8ecd3...306
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på tur-date idag. Min første date, ever. Vedder 100kr på pinlig stillhet og null kjemi.

Anonymous poster hash: 217f9...f09

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også meldt meg inn på en nettdateside men bestemte meg for at jeg ikke skal gå på date med noen før jeg tror det er riktig! Jeg skal stole på magefølelsen min om de i forkant. Nå skal jeg trene! Har funnet ut at det er viktig også. Om jeg er i min beste balanse er det lettere å ta riktige valg! :)

Endret av Aprilcch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på date nr 3 nå! Still going strong :)
Møttes på Tinder faktisk, så det er faktisk håp for å bruke denne appen til annet enn bare one night stands også..



Anonymous poster hash: 0dc02...780
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på date nr 3 nå! Still going strong :)

Møttes på Tinder faktisk, så det er faktisk håp for å bruke denne appen til annet enn bare one night stands også..

Anonymous poster hash: 0dc02...780

Åh så utrolig hyggelig å høre!! Ja jeg anbefaler Tinder til de som vil finne seg kjæreste jeg!

Min date er avlyst. Magefølelsen har vært litt murrende og siden jeg har lært å følge den så tok jeg opp en del ting. illusjonene sprakk og snipp snapp snute så var det eventyret ute.

Next.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...