Gå til innhold

SnuskeFryd


Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Tusenfryds nye avatar er jo helskjønn, men hvorfor folk fortsatt bruker Hentai figurer som avatar skjønner jeg ikke, jeg trodde den enorme Hentai debatten vi hadde her for en tid tilbake satte en stopper for bruk av slike bilder?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen denne Hentai-debatten er litt oppbrukt Milla. Vi får bare finne oss i at folk bruker de avatarene de vil, sålenge de ikke strider imot de oppfordringende Gry kom med ang avatarer på ris, ros osv-forumet.

Skjønner at du blir oppbrakt ang Hentaiassosiasjoner, men sånn er det vel bare.

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

øøøøøøøøøøø.....

Kan noen være så snille å slette denne tråden for meg..... den er nå ganske pinlig for meg, og kan fort lage stooore problemer dersom internettpolitiet leter etter slemminger....

:oops:

og hva med at jula varer helt til påske da???... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen stakkars Lasse-liten da, ble du litt forvirret og trist nå eller?

:kysse: Dette går så bra så :kyss:

Vil du jeg skal slette hele hyllesten til meg? Ikke gjør jeg det, heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer meg jeg Tusenfryd, men tråden framstår nå som rimelig "avslørende" for min del... :sjarmor:

Leser forøvrig her og i andre tråder at en del ikke har forstått poenget eller humoren i disse lovprisningene av utseendet...

Men det får vel være deres tap tenker jeg... Ikke alle har tilstrekelig innsikt i ironi, arketypiske reaksjoner og humor bygd på dette til å forstå alt som blir skrevet....

Godt Nyttår Tusenfryd (selv om jeg selv er litt redd for å håpe..., : vi gjør det nå okke som! )

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...