Gå til innhold

SnuskeFryd


Mathias

Anbefalte innlegg

Kevin:

VART DU SKRÆMT NO?........ :sjarmor:

Dessuten er det ingen avatarer som kan overgå Tusenfryd når det gjelder pirring uansett!!!.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehehe..... Kevin er av den typen som skifter kjønn hver gang han mister et såpesykke i "herredusjen".... :sjarmor:

Men synes du ikke også at Tusenfryds avatar er pirrende Kevin?

Man ser mye, men ikke alt, og det som sjuler gjør også den opprinnelige formen penere... Det er rart det der, ofte er litt klær så mye mer sensuelt og pirrende en ingen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, Lasse! Nei, er nok heller typen som dusjer med rumpa mot veggen for å ha kontroll på at ingen er bak.... :ler:

Tusenfryd har en meget frydfull avatar! Den gir mange julegleder, og man får lyst til å gå rundt juletreet bare ved å se på den! :wink: Så atter en gang er jeg helt enig, Lasse! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.... som jeg misunner deg tusenfryd :cry:

Ikke nok med at du har en frydemann hjemme som sikler etter deg, men jammen har du nå fått 2 av våre kjære kg menn til å sikle etter deg også....hm.... :evil:

Jaja.. det er utrolig hva en avatar kan utrette.... eller beviser det bare nok en gang hvor fikserte menn er på enkelte ting. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fryder meg jeg! :hjerter: Ingen tvil om det... ligger her og bare tar i mot... fortsett gutter... fortsett.... bare fortsett.... :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelig det tusefryd.... jeg skal ikke være så skadefro at jeg ikke unner deg dette...... Nyt og vær glad du :)

Men... :-? Ok da..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anie: Du har tidligere lurt på hva du kan gjøre få å få slått kloa i et passende manneben... Her er altså svaret vet du... :wink:

Og til Tusenfryd, tror jeg må kjøpe meg bærbar pc, slik at du kan bli med meg rundt... :wink::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anie: Kan du være så snill å slutte å sende sjalue hatmeldinger på Pm?... Finn en ny avatar, så skal du også få deg en egen tråd med over 600 visninger.... :wink:

Og : jeg kommer på besøk når strømmen går eller noe, ...klarer ikke gå fra skjermen riktig enda...

:hoho::briller::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Så om jeg bytter avatar mener du Lasse, så er mannebena der med en gang :-? ............

*tenke tenke tenke tenke*

Nei - da får det være - liker avataren min :ler:

Dessuten beviser det bare nok en gang det jeg mener om menn :wink:

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjalue hatmeldinger :roll: :-? Har jeg gått glipp av noe igjen :(

Tror jeg nesten får være på kg døgnet rundt jeg - så kanskje slipper jeg å gå glipp av så mye :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bitter, sur og kverulerende dame ønsker seg desperat et mannebein som ikke vil ha meg som jeg er, og helt uten noen form for eggende utseende"..... hehehe

Nei, da er det lettere å forandre avatar Anie!....

ps. har du fått brukt julegaven anda...??? :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:evil: Var disse komplimentene beregnet på meg ; bitter - sur - kverulerende.... Ja tydligvis forskjell på folk ja :ler::ler:

Julegaven Lasse ?

Joda.. jeg fyrte i peisen i går og tullet meg inn i det kjære fleese pleddet jeg fikk av min venninde - så skulle jeg bare legge i mere ved - og smelt smelt.... Det var det pleddet... :cry: Nå har jeg fått meg et pledd med hull og ovnen så ikke så pen ut lenger...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå lister jeg meg ut av denne tråden som skal være en beundrings tråd mot vår kjære tusefryd....

Jeg vil da ikke ødelegge får mine medsøstre, så Kevin og Lasse.... Dere klarer vel mer enn det der.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...