Gå til innhold

Solarium etter Syden


Braah

Anbefalte innlegg

Sydengløden forsvinner uansett. Man må få naturlig sol på kroppen for å holde fargen vedlike. Fargen man får fra solarium er mer grå.

Hva mener du med mer grå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri blitt grå av solarium, ser ingen forskjell på brunfargen fra solarium vs sola.

Endret av LeneXCII
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aldri blitt grå av solarium, ser ingen forskjell på brunfargen fra solarium vs sola.

Hvor ofte tar du sol da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte tar du sol da?

Regelmessig og ofte nok til at jeg vet hva jeg snakker om ;) Andre kan selvsagt ha andre erfaringer, men at det er normalt at man blir gråere av solarium enn sola stemmer ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regelmessig og ofte nok til at jeg vet hva jeg snakker om ;) Andre kan selvsagt ha andre erfaringer, men at det er normalt at man blir gråere av solarium enn sola stemmer ikke.

Bruker du briller/og eller solkrem når du tar sol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du briller/og eller solkrem når du tar sol?

Hva er det du egentlig ønsker å oppnå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man ser det fort når folk har solariumsfarge kontra naturlig brunfarge.  Den er mer gul/grå.  Jeg har tatt solarium i 25 år og vet også hva jeg snakker om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det fort når folk har solariumsfarge kontra naturlig brunfarge.  Den er mer gul/grå.  Jeg har tatt solarium i 25 år og vet også hva jeg snakker om.

Som jeg sa så er det individuelt, det behøver ikke være sånn ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du egentlig ønsker å oppnå?

Oppnå? Jeg bare spør høflig om du bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det fort når folk har solariumsfarge kontra naturlig brunfarge. Den er mer gul/grå. Jeg har tatt solarium i 25 år og vet også hva jeg snakker om.

Tør du det da? Du er ikke redd for å bli syk ellernoe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppnå? Jeg bare spør høflig om du bruker det.

Synes du stiller mye spm om opplagte saker - men mulig jeg misforsto, beklager i så fall.

Bruker briller ja, en må bruke briller for å ikke skade øynene. Du kan oppnå bedre og raskere farge ved å bruke solsriumskrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du stiller mye spm om opplagte saker - men mulig jeg misforsto, beklager i så fall.

Bruker briller ja, en må bruke briller for å ikke skade øynene. Du kan oppnå bedre og raskere farge ved å bruke solsriumskrem.

Ok. :) Er det sånn å forstå at det er noen ved hvert brun og blid senter? Altså noen voksne som jobber der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. :) Er det sånn å forstå at det er noen ved hvert brun og blid senter? Altså noen voksne som jobber der?

Nei, det pleier ikke å jobbe noen der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det pleier ikke å jobbe noen der.

Hm merkelig. Er det et stort rom der automatene ligger? Også bare går man inn i et av solariumsrommene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ta sol abc:

- det er automater for kjøp av solkort, briller og kremer gjerne rett innenfor inngangsdøren.

- kjøp det du skal på automat

- vask solsengen med papir og spray som finnes inne på selve avlukket

- legg på penger, eller bruk solkortet (det gir ca 20% rabatt)

- kle av deg og legg deg ned og vent på at det starter, oftest 2min etter betaling

Du bør prøve siden du lurer på så mye, det er ikke vanskelig og rimelig selvforklarende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er veldig hysteriske og mener man bør holde seg unna solen hele året. Rynkene kommer uansett og er helt umulig å unngå. Joda, det går vel an å forebygge og sånn, men de kommer. Må jo ikke slutte å leve heller.

Jeg tar sol en gang i uken for å opprettholde fargen. Smører meg med solkrem :) Det går så fint.

Anonymous poster hash: 0c1fc...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen er veldig hysteriske og mener man bør holde seg unna solen hele året. Rynkene kommer uansett og er helt umulig å unngå. Joda, det går vel an å forebygge og sånn, men de kommer. Må jo ikke slutte å leve heller.

Jeg tar sol en gang i uken for å opprettholde fargen. Smører meg med solkrem :) Det går så fint.

Anonymous poster hash: 0c1fc...4e3

En gang pr uke i måneden? Og er det på brun og blid du tar det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang pr uke i måneden? Og er det på brun og blid du tar det?

Anbefaler at du velger noe annet enn Brun&Blid. Ofte solsenger med dårlig effekt (gamle rør?) og så er de dyre i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du velger noe annet enn Brun&Blid. Ofte solsenger med dårlig effekt (gamle rør?) og så er de dyre i tillegg.

Er det ikke de som har de aller beste solsengene da? Har alltid trodd det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke de som har de aller beste solsengene da? Har alltid trodd det

Nei, de har stort sett dårlig effekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...