Gå til innhold

Kunne du tatt på deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å nei. Så å tenne på ting som har noe med barn å gjøre, og verst av alt BLEIER, har ingenting med pedofili å gjøre? Neida.

Så viss noen hadde tent på pelskåper, hadde de da hatt lyst på sex med dyr?

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei. Så å tenne på ting som har noe med barn å gjøre, og verst av alt BLEIER, har ingenting med pedofili å gjøre? Neida.

Du er ikke så veldig opplyst du :) Selvfølgelig har det ikke noe med pedofili å gjøre...man tenner på et objekt bare.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så viss noen hadde tent på pelskåper, hadde de da hatt lyst på sex med dyr?

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Du er ikke så smart du. Jeg assosiserer det med pedofili. Og ja, jeg hadde assosisert pels og sex med dyr. Problem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så veldig opplyst du :) Selvfølgelig har det ikke noe med pedofili å gjøre...man tenner på et objekt bare.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Og jeg har assosisjoner rundt det og pedofili. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke så smart du. Jeg assosiserer det med pedofili. Og ja, jeg hadde assosisert pels og sex med dyr. Problem?

Javel...your loss ;)

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor står det?

Tror det bare var tull...tror ikke det er ført statistikk på hvor mage som har det. Men vet at det finnes egne nettsider for denne fetisjen.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei, det kunne jeg aldri gjort ! Syns jeg ser meg selv spankulerende inn på soverommet eller "stellebordet" med den der på. :sarkasme:

Jeg lurer på hva denne fetisjen går ut på sånn egentlig ? Er det meningen du skal "gjøre noe" oppi den bleia ? Hva skal han gjøre med deg i den ,hva går det ut på ? :klo:



Anonymous poster hash: e6358...fe9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh nei, det kunne jeg aldri gjort ! Syns jeg ser meg selv spankulerende inn på soverommet eller "stellebordet" med den der på. :sarkasme:

Jeg lurer på hva denne fetisjen går ut på sånn egentlig ? Er det meningen du skal "gjøre noe" oppi den bleia ? Hva skal han gjøre med deg i den ,hva går det ut på ? :klo:

Anonymous poster hash: e6358...fe9

Bare se på, ta på, kose på :hug:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ja, det kunne jeg gjort :) Alt for å glede min kjære. Kunne sikkert tisset litt i den også og latt han skifte på meg, om han ville det. Men ville ikke ha latt det bli en del av sexlivet. Bare sånn av og til for å glede han.

Selv tenner jeg absolutt ikke på det, men så lenge han hadde gjort det, så hadde jeg blitt med på det av og til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kunne jeg gjort :) Alt for å glede min kjære. Kunne sikkert tisset litt i den også og latt han skifte på meg, om han ville det. Men ville ikke ha latt det bli en del av sexlivet. Bare sånn av og til for å glede han.

Selv tenner jeg absolutt ikke på det, men så lenge han hadde gjort det, så hadde jeg blitt med på det av og til :)

woow, så heldig han er da :) :)

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg gjort :) Alt for å glede min kjære. Kunne sikkert tisset litt i den også og latt han skifte på meg, om han ville det. Men ville ikke ha latt det bli en del av sexlivet. Bare sånn av og til for å glede han.

Selv tenner jeg absolutt ikke på det, men så lenge han hadde gjort det, så hadde jeg blitt med på det av og til :)

Gjør du det fordi du er veldig glad i kjæresten, eller fordi du har et åpent sinn ang. dette? :)

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Gjør du det fordi du er veldig glad i kjæresten, eller fordi du har et åpent sinn ang. dette? :)

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Kjæresten min tenner ikke på dette og jeg har aldri gjort det med han. Men spørsmålet var jo om jeg KUNNE gjort noe slikt OM han tente på det, og svaret er ja :)

Fordi jeg vil glede kjæresten min og fordi jeg har et åpent sinn om de fleste fetisjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min tenner ikke på dette og jeg har aldri gjort det med han. Men spørsmålet var jo om jeg KUNNE gjort noe slikt OM han tente på det, og svaret er ja :)

Fordi jeg vil glede kjæresten min og fordi jeg har et åpent sinn om de fleste fetisjer :)

Hvorfor kan ikke flere være som deg? :P

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du er ikke så smart du. Jeg assosiserer det med pedofili. Og ja, jeg hadde assosisert pels og sex med dyr. Problem?

Jeg hadde assosiert pels og sex med.... sex..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri gjort det. Det hadde bare blitt helt feil. Jeg hadde en kjæreste som digget musefletter, og det ble til og med litt mye for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...