Gå til innhold

Kunne du tatt på deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne aldri gjort det. Det hadde bare blitt helt feil. Jeg hadde en kjæreste som digget musefletter, og det ble til og med litt mye for meg :P

Hahah...du er tragisk :)

Anonymous poster hash: 40849...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah...du er tragisk :)Anonymous poster hash: 40849...7c6

Nei, jeg har bare ikke den seksuelle preferansen. Alle kan ikke tenne på det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri gjort det. Det hadde bare blitt helt feil. Jeg hadde en kjæreste som digget musefletter, og det ble til og med litt mye for meg :P

Hva er galt med musefletter? :klo:

Anonymous poster hash: 320a8...c42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3109755597_1_3_H4T9TFSN.jpg

Vi kjøpte disse, haha. Kjæresten ble såå glad :hug:

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Herregud, dette er bare sykt. Tenner han på barn med bleier også, da, eller?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 40 % av alle i Norge har den.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Haha, milde moses. Hvor kommer denne statistikken fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med musefletter? :klo:Anonymous poster hash: 320a8...c42

Er man under 12 så er det ingenting galt med musefletter. På voksne damer så ser det bare sykt ut. Jeg har tillegg et veldig ungt utseende, så jeg følte meg som et barn de få gangene jeg prøvde musefletter for hans skyld. Ble bare nasty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, dette er bare sykt. Tenner han på barn med bleier også, da, eller?

Hva, er du syk i hodet eller? Nei, han tenner på en ting, ikke barn. La oss si at du tente på støvler, hadde det da automatisk betydd at du tente på barn med støvler? Dessuten er det ikke bare barn som bruker bleier.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, er du syk i hodet eller? Nei, han tenner på en ting, ikke barn. La oss si at du tente på støvler, hadde det da automatisk betydd at du tente på barn med støvler? Dessuten er det ikke bare barn som bruker bleier.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Voksne med inkontinens bruker ikke bleier med "søte barnemotiver".

Anonymous poster hash: d1b91...300

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette er bare sykt. Tenner han på barn med bleier også, da, eller?

Man tenner jo ikke direkte på barn selv om man tenner på bleier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omg, tror det er ei i kollektivet her som har denne fetisjen. Har funnet en sånn stor bleie med barnemotiv på...:P tror ikke jeg ska ta det opp med noen, det blir vel bare flaut, haha. Men synes godt man kan ha sånne hemmeligheter for seg selv!



Anonymous poster hash: 40849...7c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, er du syk i hodet eller? Nei, han tenner på en ting, ikke barn. La oss si at du tente på støvler, hadde det da automatisk betydd at du tente på barn med støvler? Dessuten er det ikke bare barn som bruker bleier.

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Så, bleier med barnemotiv assosieres altså IKKE med noe som helst som handler om barn? Og du kaller meg syk i hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, bleier med barnemotiv assosieres altså IKKE med noe som helst som handler om barn? Og du kaller meg syk i hodet?

Du får holde deg til misjonærstilling og håndjern du da. Sikkert kjempespennende for deg det :). Og hvem vet, kanskje du en gang kjøper en slik en pisk, hahah

Anonymous poster hash: 40849...7c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får holde deg til misjonærstilling og håndjern du da. Sikkert kjempespennende for deg det :). Og hvem vet, kanskje du en gang kjøper en slik en pisk, hahah

Anonymous poster hash: 40849...7c6

Hvordan har du kommet frem til at jeg ilker misjonærstillingen? Så spennende å vite.

Heller misjonærstillingen, enn en sambo som tenner på ting som kan veldig lett assosieres med pedofili :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart og tydelig nei. Det er vel en av de få tingene jeg absolut ikke tenner på. Alt som minner om barn er FY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammeldagse, snerpete damer dere er :P



Anonymous poster hash: 40849...7c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tenner på å assosiere sex med småbarn/spedbarn. Det er faen ikke ok, han trenger hjelp, og tråden bør stenges.



Anonymous poster hash: 25dae...59d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gammeldagse, snerpete damer dere er :PAnonymous poster hash: 40849...7c6

Gammeldags og snerpete fordi man ikke vil gå med bleier? Uhm?

Kjenner jeg er så utrolig glad for at kjæresten min ikke har noen sære fetisjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt man personlig kunne tenke seg å gå for å tilfredsstille en partners seksuelle lyster er en sak. Vil vel i praksis være litt avhengig av partneren også går jeg ut ifra...

Å påstå at det å like å ha på seg bleier grenser til pedofili er rett og slett feil og stigmatiserende. Men selvfølgelig ikke overraskende at slike påstander kommer...

Hørte nylig en person i Berlin fortelle om hvordan det var å være gift med en motorsykkel... Og han drømte om en Camaro. Oppegående fyr, var grafisk designer eller noe i et reklamebyrå. Mye underlig der ute... Heldigvis!!!



Anonymous poster hash: 6c503...4cd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...