Gå til innhold

Kjæresten maser om å få slikke


Nanami

Anbefalte innlegg

Men hvorfor oppføre seg som dyr? Beviser bare at menn er som hunder :)

Anonymous poster hash: 04492...e43

hint: vi ER dyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS: Hvorfor ikke straffe han ved å ta igjen med samme mynt? Mas om å få suge han! Da blir det en slutt på masingen hans vil jeg tro! :lur:



Anonymous poster hash: c7fc8...340
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker KuN å bli slikket når jeg er veldig kåt. Utenom dette så foretrekker jeg det ikke.

Anonymous poster hash: 26001...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har aldri likt det før, ikke med meg eller andre exer. Det har passet meg utmerket, for jeg liker ikke å bli slikket. Men nå i det siste har han begynt å mase om å få slikke, og jeg har latt han gjøre det noen ganger. Hvorfor har han plutselig begynt å like det? Hva er greia? Er det normalt å plutselig digge noe man har synes vært ekkelt før?

Etter å ha lest endel tråder her om slikking virker det som om alle menn digger det.

Han har vel kanskje blitt voksen?

Ikke rart han føler at han må gi igjen så mye som du suger han.

Anonymous poster hash: 15d02...f98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hvorfor ikke straffe han ved å ta igjen med samme mynt? Mas om å få suge han! Da blir det en slutt på masingen hans vil jeg tro! :lur:

Anonymous poster hash: c7fc8...340

Hun suger han allerede flere ganger for dagen, ref. andre tråder her inne. Ikke noe gale i det altså.

Anonymous poster hash: 15d02...f98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Hvorfor ikke straffe han ved å ta igjen med samme mynt? Mas om å få suge han! Da blir det en slutt på masingen hans vil jeg tro! :lur:

Anonymous poster hash: c7fc8...340

Det gjør jeg allerede hvertfall en gang om dagen :P men aldri vært interessert i å få det samme tilbake.

Han har vel kanskje blitt voksen?

Ikke rart han føler at han må gi igjen så mye som du suger han.

Anonymous poster hash: 15d02...f98

Det virker ikke som han føler st han må gi igjen altså. Han vet jeg ikke er noe glad i det. Han sier at han ikke vet hvorfor han har lyst til å gjøre det, bare at han har fått et skikkelig kick av å gjøre det den siste tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Neppe. Han ville ikke vært utro mot meg :)

Jo, har såkalt kommet før. Det er en helt annen følelse, det gjør vondt og er alt for intenst. Jeg er veldig veldig følsom, så skal ikke mye til.

Jeg vet hvordan den følelsen er faktisk. Jeg runket veldig mye en viss periode av livet og var ivrig på å oppdage mest mulig nytt ved nytelsen av det....

Husker jeg prøvde å gni penishode på alle flatene for å finne "the sweet spot"....Fant ut at om jeg gnei håndflaten ganske intenst over toppen/skjøten på hode/skaftet fikk jeg en rar "brennende" intens følelse som begynte under føttene og tok over hele kroppen. Det endte med at jeg fikk enorm trang til å tisse :sjokkert: ....Jeg kødder ikke! Jeg testet meg frem over tid og syntes det er litt allright nå faktisk....

MEN konklusjonen min er faktisk at jeg tror du bare har hatt gutter som rett og slett slikker deg litt feil.....Svært få damer som syntes det er digg når gutten hamrer løs direkte på klitten umiddelbart! Da får man den allt for intense følelsen du nevner. Be han putte to fingre på hver side av klit stammen og gni opp og ned og litt forsiktig i sirkler...samtidig som han sutter på leppene og "kjøtte" rundt selve sprekken. Da vil du garantert begynne å ELSKE å bli slikket.

Kan ikke begripe at noen damer IKKE liker det. Alle damene jeg kjenner som er åpne og frie i praten sier de ELSKER det! Og det som gjør det så enkelt: 98% av gutta ELSKER det også....Det kalles vinn vinn :blomst:

Gi han litt tid og geleid han gjennom det. Han vil like at du forteller ham hvordan du vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men hvorfor oppføre seg som dyr? Beviser bare at menn er som hunder :)

Anonymous poster hash: 04492...e43

Det beviser bare at du er en særing som kun tenker på å få DINE behov dekket. Simpelt.....

Jeg gjør mye rart for at dama skal ha det bra....Selv ting jeg personlig ikke har spesielt sans for eller som jeg tenner på. Men vet du hva? Jeg tenner på det faktum at jeg klarer å gjøre noe dama mi åpenbart blir tent av! Du burde prøve det! DET er godt det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Skremmende hvor kjip og bitter et menneske kan bli.

Jeg og kjæresten min har mange like interesser. Vi kan prate i timesvis, koser oss med samme interessen i film og aktiviteter, har samme type venner og gjør det samme på fritiden. Vi er svært like og trives med det. Andre er forskjellige, men å tro at kvinner og menn egentlig ikke bør omgås på grunn av det er jo helt blåst.

Selv om du har sett en liten undersøkelse som kom med det resultatet, så er det ikke nødvendigvis slik realiteten er. Jeg gjør alt husarbeid i huset (rett og slett fordi jeg liker det og mannen uansett ikke gjør det bra nok), og det kunne ikke falle meg inn å gjøre en slags byttehandel med sex og oppvask. Hvor trist er ikke det?

Tviler på at det er sånn hos hele 70% av damer. En annen sak er at noen kvinner ofte kan få mer lyst på sex dersom mannen bidrar med hushjelp, men det er jo bare naturlig siden man da får mer tid :)

Tro meg...Jeg er ikke den bittre karen du henviser til ;)

Blir bare helt fullstendig satt ut av mange av tilbakemeldingene på forumet her fra diverse damer!

Det er SÅ FANTASTISK forskjell på meningene mellom kjønnene at noen ganger blir jeg bare "såret og nedslått"....Det er et snev av sannhet i det når store undersøkelser som dette blir foretatt. Man kan ikke sveipe det under teppe. Mange gutter er for dårlige til å gi damene det de trenger...men for H****...det er damene også.

Kommentarer som "Jeg hater at han vil ha sex hele tiden" og "om han bare vil tømme seg så får han ta seg en runk" får meg til å miste tiltroen til dere damer...rett og slett. Enkelte av dere har så hinsides lite innsikt i hvordan den gjennomsnitlige mannen føler og tenker at det er DA jeg vil slå tilbake med det som var min første melding i denne tråden.

Hva er vitsen med å være kjærester om man hele tiden må leve i et kjempe kompromiss? Man skal hele tiden IKKE tillate eller like noe?

Er man ikke villig til å gå 3 mil ekstra for sin utkårede??? Jeg vil gå til verdens ende for jenta mi som jeg elsker over allt på kloden! Er det noen som IKKE vil det foreslår jeg at dere bryter opp umiddelbart før en av partene tar psykisk skade av det.

Mulig jeg er klin gal....men på grunn av det jeg føler for henne, vil jeg at hun skal få alle sine følelser og behov dekket ved å være med meg...om det innebærer at hun tenner på å stappe en dildo i ræva mi eller om hun elsker å stikke tunga i øret mitt...So be it! Om man ikke digger det på første forsøk, så går det jo an å prøve seg frem da...

Endret av HarryDotter
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beviser bare at du er en særing som kun tenker på å få DINE behov dekket. Simpelt.....

Jeg gjør mye rart for at dama skal ha det bra....Selv ting jeg personlig ikke har spesielt sans for eller som jeg tenner på. Men vet du hva? Jeg tenner på det faktum at jeg klarer å gjøre noe dama mi åpenbart blir tent av! Du burde prøve det! DET er godt det!

Du har mange fine meninger du Dotter :) virker som en veldig god kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor oppføre seg som dyr? Beviser bare at menn er som hunder :)

Anonymous poster hash: 04492...e43

Dyr som oppfører seg som dyr. Sjokkerende....

Forøvrig er vi ikke som hunder - vi er aper - kvinner også :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å plutselig digge noe man har synes vært ekkelt før?

Det kommer med alderen, hvertfall for min del.

Selv har jeg alltid vært kresen i matveien helt til jeg kom i midten av 20-årene, og det samme gjaldt fitteslikking.

Nå liker all slags mat og selvsagt slikking. Jeg blir så kåt av å slikke at det hender jeg spruter bare jeg smaker på henne ;)

Jeg trengte hertfall på å bli trygg før jeg likte det. Har alltid hørt at hver kvinne liker å bli slikket forskjellig, og det stresset meg. Til slutt ga jeg bare f*** i alle tips og regler og begynte å slikke som en villmann, og da kommer alltid kona ;)

Anonymous poster hash: 6536a...4a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare være glad for at typen din har blitt en voksen mann?



Anonymous poster hash: 066e1...72d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer med alderen, hvertfall for min del.

Selv har jeg alltid vært kresen i matveien helt til jeg kom i midten av 20-årene, og det samme gjaldt fitteslikking.

Nå liker all slags mat og selvsagt slikking. Jeg blir så kåt av å slikke at det hender jeg spruter bare jeg smaker på henne ;)

Jeg trengte hertfall på å bli trygg før jeg likte det. Har alltid hørt at hver kvinne liker å bli slikket forskjellig, og det stresset meg. Til slutt ga jeg bare f*** i alle tips og regler og begynte å slikke som en villmann, og da kommer alltid kona ;)

Anonymous poster hash: 6536a...4a3

Når du nevner det har han sagt st han har begynt å like masse mat han ikke likte da han var yngre, som for eksempel røkelaks og oliven. :fnise:

Kan du ikke bare være glad for at typen din har blitt en voksen mann?

Anonymous poster hash: 066e1...72d

Joda, det er jo bra det. Men for min del seksuelt sett er det veldig upraktisk. Jeg synes jo ikke det er noe godt. Så blir litt krasj når han har så lyst til å slikke og jeg blir litt sånn "eeeh kanskje en annen dag?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr som oppfører seg som dyr. Sjokkerende....

Forøvrig er vi ikke som hunder - vi er aper - kvinner også :opplyser:

De oppførte seg som ville dyr, de verken røykte eller drakk :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når du nevner det har han sagt st han har begynt å like masse mat han ikke likte da han var yngre, som for eksempel røkelaks og oliven. :fnise:

Joda, det er jo bra det. Men for min del seksuelt sett er det veldig upraktisk. Jeg synes jo ikke det er noe godt. Så blir litt krasj når han har så lyst til å slikke og jeg blir litt sånn "eeeh kanskje en annen dag?"

Da tror jeg kanskje du skal gi det et forsøk til, for hans skyld.

Anonymous poster hash: 066e1...72d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sannsynligvis en veldig fin fitte, da er det veldig fristende. Hvordan vil du beskrive fitten din?

Anonymous poster hash: ccb77...d39

Haha, nice try.... ;p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke begripe at noen damer IKKE liker det.

Det mest ubegripelige er at ikke alle kan begripe at folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 73b39...aa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest ubegripelige er at ikke alle kan begripe at folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 73b39...aa6

Det aller mest ubegripelige er at folk ikke kan begripe at ikke alle kan begripe at folk er forskjellige.

Anonymous poster hash: 6cc2a...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...