Gå til innhold

Er hun interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er enig med hun som sier at du ikke må gå rundt grøten.

Spør direkte. Sier hun nei så får det så være. Du har vart såpass lenge nå, at for din egen del så burde du få en avklaring og eventuelt gå videre om det ikke er aktuelt for henne at det blir noe mer.



Anonymous poster hash: 7e0ce...09d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne eller mann?

Hørte noen som sa følgende i en film: "Hva hvis deg selv ikke er bra nok?"

Hvis du ikke kan være deg selv så har det vel ingen betydning om det ikke er nok.

Anonymous poster hash: c0a1a...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke kan være deg selv så har det vel ingen betydning om det ikke er nok.

Anonymous poster hash: c0a1a...b35

Handler ikke om å "ikke være seg selv", men det handler om å gjøre justeringer og forbedringer hvis det man nå har ikke er bra nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke om å "ikke være seg selv", men det handler om å gjøre justeringer og forbedringer hvis det man nå har ikke er bra nok.

Ja men han har jo holdt seg selv tilbake og det gir ikke det resultatet han er ute etter..

Anonymous poster hash: c0a1a...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men han har jo holdt seg selv tilbake og det gir ikke det resultatet han er ute etter..

Anonymous poster hash: c0a1a...b35

Det han har gjort er at han nok ikke har vært tydelig nok. Han bør være mer direkte. Ja, han kan risikere et avslag, men det er tross alt bedre enn å leve i uvisshet. Av alderen å bedømme virker det som at hun ikke er moden nok. Jenter i første halvdel av 20-årene vet man som regel ikke hvor man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Genevieve

Det han har gjort er at han nok ikke har vært tydelig nok. Han bør være mer direkte. Ja, han kan risikere et avslag, men det er tross alt bedre enn å leve i uvisshet. Av alderen å bedømme virker det som at hun ikke er moden nok. Jenter i første halvdel av 20-årene vet man som regel ikke hvor man har.

Noe du har erfart selv?

Endret av GuitarStar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe du har erfart selv

Ja, smertelig. Det er derfor jeg sier det jeg sier. Noe mer du lurer på? ;)

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså... Utfordringen min her er at jeg har prøvd å være direkte et par ganger uten å komme noen vei. Historisk sett vet jeg at jeg kan være litt vel "på" i starten, så tenkte å unngå den fellen denne gangen.

Problemet da er at jeg føler meg litt i villrede. Som nevnt har jeg prøvd å få til et møte et par ganger, uten suksess. Det som da forvirrer meg er at hun fortsetter å ta kontakt, søke oppmerksomhet.

Utfordringen da blir hvordan jeg skal gå videre...

-ts

Anonymous poster hash: 252eb...10a

Når du har forsøkt å få til møter, har du spurt henne rett ut med konkrete forslag? Type "vil du bli med på kino i helgen?" eller har du bare hintet litt vagt?

Jeg synes du bør prøve igjen, TS. Om du har prøvd et par ganger for lenge siden er jo muligheten veldig stor for at hun faktisk var opptatt de gangene, og siden hun fortsetter å holde kontakten med deg tror jeg neppe hun ikke er interessert. Jeg tror hun venter på at du skal spørre henne.

Som noen over sa, spør henne rett ut slik at du får et ja eller nei. Hvis hun sier nei, og ikke vil møte deg kan du gå videre. Hvis hun sier ja (noe jeg faktisk tror hun vil gjøre) så kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tanker her. Vanligvis er jeg ikke tilbaketrukken, men ettersom jeg ble skutt ned helt til å begynne med tenkte jeg at jeg skulle prøve å vise at det ikke var noe problem(i etterpåklokskapens lys ser jeg at det ikke har ført meg noen vei).

Har nok ikke heller vært dirkete nok som du nevner, så ser at det er en tabbe... Ved neste anledning skal jeg være konkret!

Ettersom det blir en stund til neste anledning lurer jeg på hvordan jeg skal opptre fram til da...? Så det ble diskutert å ”være seg selv” et stykke over, men er litt usikker. Støtter tanken i teorien, men jeg vet at jeg kan være vel pågående hvis jeg ”slipper meg løs”:P... Fortsette som fram til nå? Gå mer etter litt mer dialog? Trekke meg mer tilbake?

-ts



Anonymous poster hash: 252eb...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Mange gode tanker her. Vanligvis er jeg ikke tilbaketrukken, men ettersom jeg ble skutt ned helt til å begynne med tenkte jeg at jeg skulle prøve å vise at det ikke var noe problem(i etterpåklokskapens lys ser jeg at det ikke har ført meg noen vei).

Har nok ikke heller vært dirkete nok som du nevner, så ser at det er en tabbe... Ved neste anledning skal jeg være konkret!

Ettersom det blir en stund til neste anledning lurer jeg på hvordan jeg skal opptre fram til da...? Så det ble diskutert å ”være seg selv” et stykke over, men er litt usikker. Støtter tanken i teorien, men jeg vet at jeg kan være vel pågående hvis jeg ”slipper meg løs” :P... Fortsette som fram til nå? Gå mer etter litt mer dialog? Trekke meg mer tilbake?

-ts

Anonymous poster hash: 252eb...10a

Skal ikke være lett, husker denne tiden med gru hehe. Jeg personlig hadde sansen når gutta viste sin intresse, men var de for pågående fikk jeg panikk, en gylden middelvei. Hold oss oppdatert på denne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tanker her. Vanligvis er jeg ikke tilbaketrukken, men ettersom jeg ble skutt ned helt til å begynne med tenkte jeg at jeg skulle prøve å vise at det ikke var noe problem(i etterpåklokskapens lys ser jeg at det ikke har ført meg noen vei).

Har nok ikke heller vært dirkete nok som du nevner, så ser at det er en tabbe... Ved neste anledning skal jeg være konkret!

Ettersom det blir en stund til neste anledning lurer jeg på hvordan jeg skal opptre fram til da...? Så det ble diskutert å ”være seg selv” et stykke over, men er litt usikker. Støtter tanken i teorien, men jeg vet at jeg kan være vel pågående hvis jeg ”slipper meg løs” :P... Fortsette som fram til nå? Gå mer etter litt mer dialog? Trekke meg mer tilbake?

-ts

Anonymous poster hash: 252eb...10a

Fortsett å ha kontakt med henne fram til neste anledning ja! Ikke trekk deg mer tilbake hvert fall, tror ikke det hjelper. Vær litt mer tydelig på at du viser interesse, så hun ikke begynner å tro at du ikke er interessert lenger. Da kanskje hun også blir usikker og evt. går videre.

Bra du har tenkt å være konkret! Krysser fingrene for deg, du får oppdatere oss :)

Anonymous poster hash: 461bc...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende at hun er interessert, men er redd for at du ikke er seriøs/hun har dårlig erfaring med gutter? Var i allefall slik med meg og kjæresten min. Etter å ha møttes en gang på fylla så tok det oss 5 mnd med chatting og meldinger(han var veeeldig pågående i starten, turnoff) hver dag til jeg turte å ta det store skrittet og møte han enda en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså fortsetter jeg da kontakten, dog gjerne litt mer direkte enn før. Dette med dårlig erfaring har egentlig ikke slått meg før nå, men ser at det kan være sansynlig.

Ellers er vi enig i at hun ønsker en form for kontakt ettersom hun både svarer og prøver å forlenge ”samtalene” vi har...? Dette samtidig som hun også tar kontakt...

-ts



Anonymous poster hash: 252eb...10a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo vanskelig for oss som leser dette å vite hva hun tenker, men hun høres jo interessert ut.

Du må nesten bare ta sjansen og be henne ut på date, og så se hva som skjer.

Lykke til, det går sikkert bra!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel normalt å prate sammen?



Anonymous poster hash: c0a1a...b35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså fortsetter jeg da kontakten, dog gjerne litt mer direkte enn før. Dette med dårlig erfaring har egentlig ikke slått meg før nå, men ser at det kan være sansynlig.

Ellers er vi enig i at hun ønsker en form for kontakt ettersom hun både svarer og prøver å forlenge ”samtalene” vi har...? Dette samtidig som hun også tar kontakt...

-ts

Anonymous poster hash: 252eb...10a

Ja! Hun høres interessert ut. Jeg ville aldri forsøkt å forlenge samtaler, eller starte dem for den saks skyld, med noen jeg ikke var interessert i, når dere så å si har daglig kontakt.

Som tidligere nevnt er mange unge jenter redd for å ta det første steget ved å invitere gutten ut, fordi de er livredde for avslag. Kan også hende at hun er usikker på om du er interessert i henne eller bare er vennlig :-) Lykke til!

Anonymous poster hash: 461bc...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for tilbakemeldingeneJ!

Tror dere har rett i at hun er interessert. I alle fall litt. Så framover kommer jeg til å forsiktig øke mengden med kontakt vi har, for så å spørre henne ut når neste anledning byr seg. Lover å komme med oppdateringer, uansett hvordan det måtte gå.

Liker ikke helt at hun klarer å vippe meg av pinnen. I teorien forestiller jeg meg at jeg har en bedre "hånd", i praksis er det tydeligvis motsatt:P...

-ts



Anonymous poster hash: 252eb...10a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg holdt meg til min nye taktikk i noen dager, og merker at jeg hører stadig mer fra henne. Tar dette som et godt tegn. Merker derimot at jeg kanskje har vært litt i overkant ivrig, så skal holde meg i skinnet de neste dagene. Aldri stå for mer enn 50% av kontakten, tenker det er viktig at hun ikke får meg servert 100% på et sølvfat:P

-ts



Anonymous poster hash: 252eb...10a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg holdt meg til min nye taktikk i noen dager, og merker at jeg hører stadig mer fra henne. Tar dette som et godt tegn. Merker derimot at jeg kanskje har vært litt i overkant ivrig, så skal holde meg i skinnet de neste dagene. Aldri stå for mer enn 50% av kontakten, tenker det er viktig at hun ikke får meg servert 100% på et sølvfat:P

-ts

Anonymous poster hash: 252eb...10a

Ikke verst. Vel vel, tyder kanskje på at hun faktisk kan være interessert. Men et virkelig svar på det får du vel ikke før du får møtt henne.

Ja, viktig at også hun må jobbe litt. Det skal ikke være enveiskjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tolker det umiddelbart som at hun er ute etter oppmerksomheten. Det var koselig med deg, og du er trygg å holde på kontakten med fordi hun føler hun har kontrollen. Hun styrer det, og du er på trygg avstand.

Jeg er jente, 30 år, og tror ikke hun er interessert i et forhold med deg. Men ting snur jo hele tiden, så hun kan jo plutselig overraske deg.

Men tror ikke hun våkner en dag og velger ogkomme med en stor kjærlighetserklæring til deg.

Du burde være mer tydelig på hva det er du vil. Si ting rett ut. Mann deg opp, sett grenser og krav.



Anonymous poster hash: a5b10...366
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...