Gå til innhold

Er hun interessert?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som nevnt tidligere er ikke avstanden av permanent art, da også kombinert med at det ikke er alt for langt mellom byene.

Men det er klart at det kan være tilfellet. Kjekt med oppmerksomhet, men ikke noe mer. Er vel på mange måter derfor jeg har tenkt å finne ut av det nå, gidder ikke gå slik i lengden.

-ts

Anonymous poster hash: 252eb...10a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Økt interesse fra min side har helt klart resultert i en økt aktivitet fra hennes side også. Spørsmålet nå er om det kun er fordi det er kjekt med interesse eller hun faktisk er interessert.

Nærmer seg også et tidspunkt der vi er i samme by igjen, så denne gangen får det bære eller briste:-).

-ts

Skrevet

Høres lovende ut, det. Og bra at du nå har bestemt deg for å være mer direkte, det må til. Å gå rundt grøten er ingen tjent med, uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Avstand er er issue enda, så tjener ingenting på å være direkte nå tenker jeg. Tar det når muligheten er der.

Ellers så svarer hun mer enn gjerne, selv om det ofte har vært med som har tatt initiativ den siste uken. Usikker på hva det betyr, men ser det som positivt at hun ikke avslutter tvert men faktisk ønsker en dialog.

-ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør ofte sånn. fordi jeg er redd for å åpne meg opp for folk. Jeg kan snakke om alt mulig og virker åpen(etter det folk har sagt)men jeg blir redd når deblir for dypt å trekker meg i siste liten.skylder som oftes på jobb og lite tid i fritiden.

Anonymous poster hash: c93ee...69f
Skrevet

Avstand er er issue enda, så tjener ingenting på å være direkte nå tenker jeg. Tar det når muligheten er der.

Ellers så svarer hun mer enn gjerne, selv om det ofte har vært med som har tatt initiativ den siste uken. Usikker på hva det betyr, men ser det som positivt at hun ikke avslutter tvert men faktisk ønsker en dialog.

-ts

Kanskje hun er opptatt for tiden? Studerer hun, eksamensperiode? Evt. jobber mye?

Men bra hun fortsetter samtalen og ønsker dialog!

AnonymBruker
Skrevet

Vet at hun er inne i en hektisk periode, den er grei. De siste ukene har jeg vært veldig mye mer aktiv, merker det øker responsen fra henne. Det som er rart er at hun kan gå fra å ta initiativ/holde samtalen gående til å virke smått avvisende. Alt i alt litt usikker på veien videre, sliter med å velge taktikk...

PS, enda en stund til vi igjen er i samme by.

-ts

• 3 måneder senere...
Skrevet

Med tanke på alle de trådene som lider under å aldri bli oppdatert fikk jeg dårlig samvittighet. Så hvordan har det gått? Gjennom sommeren har det vært litt på og av kommunikasjonsmessig, men jeg begynte nok å miste interessen. Om det var dette som trigget økt interesse fra hennes side skal jeg la være usagt, men det virker faktisk slik. Så til helgen skal vi på date :danse:

-ts

• 2 uker senere...
Skrevet

Da var det på tide med en ny oppdatering. Så langt har det blitt to dater, og en tredje er planlagt. Jeg liker denne jente mer og mer, men prøver å dempe meg. Vil egentlig være med henne så ofte som mulig, men tror jeg skremmer henne bort da. Om det er vanskelig? Utvilsomt, har lyst til å "drukne" henne i oppmerksomhet:P...

Spent på om dette er en god vei å gå..

-ts

• Liker 1
Skrevet

Så kjekt å høre at det går rette veien 😊😊

Anonymous poster hash: f84fe...3bd

Skrevet

Håper bare det fortsetter, liker ikke at jeg er nervøs for dette her...

-ts

Skrevet

Håper bare det fortsetter, liker ikke at jeg er nervøs for dette her...

-ts

ntååå :D Håper det går bra for deg/dere :) Gøy å følge med, så oppdater!

• Liker 1
Skrevet

Bah... Litt kommunikasjon er det, men jeg er som planlagt litt mer tilbakeholden. Når det eneste jeg vil er å ta kontakt så sier det seg selv dette ikke er optimalt. Spørsmålet er hvordan det blir til uken....

Enn så lenge er jeg optimistisk!

-ts

Skrevet

Vi skal møtes ila uken, men litt usikker på hvordan det blir. En del av meg har lyst til å slippe ut galskapen, gi full innsats fra dag en. Gå all inn crazy.. Planlegge høsten/våren sammen... Bah... Men enn så lenge så legger jeg bånd på meg.

Hvorfor måtte jeg falle så hardt for henne... Jaja, får se hva som skjer.

-ts

• Liker 2
Skrevet

Bah... Har møtt henne noen ganger siden sist, og ting har vært fint. Merker derimot at jeg kun er forsiktig optimist, har tross alt blitt halvveis avvist en gang før. Meeen hey, hun har introdusert meg for vennene hennes. Det må i alle fall være et godt tegn!

Holder ellers enda igjen på kontakten, tror gjerne det er smart.

-ts

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvor skal en begynne? Min angst var uberettiget, hun liker meg. Alt var endelig på stell, livet smilte :laugh: ...! Så slippes bomben. Hun har fått vite at hun for en periode skal bo i Napoli, og det er kun tre uker til hun reiser...

Så da vet jeg faktisk ikke hva jeg gjør. Er utrolig betatt, hun er superflott! Såååå. Noen råd?

(leste ellers igjennom tråden i kveld, rart å se hvordan ting har utviklet seg)

-ts

• 1 måned senere...
Skrevet

Selv om det nå er noen uker siden har hun nå flyttet. Føles rart, tomt. Jaja... Har vel bestemt oss for å prøve et avstandsforhold, da med mange møter. Ser egentlig lyst på den biten, men hvem vet.

Merker min egen usikkerhet kommer snikende. Jeg vet hun liker meg veldig godt, hun gir stadig vekk utrykk for det. Utfordringen min er at hun er populær blant guttene som igjen betyr at hun har flust av beilere til en hver tid. Skjuler denne usikkerheten min for henne, i alle fall enn så lenge. 

Så da står jeg igjen med et dilemma. Har falt helt for henne nå, hun er virkelig fantastisk. Å reise på besøk er heller ikke et problem, faktisk ganske så gøy! Men orker jeg det? Altså å leve med usikkerheten min. Spesielt når hun er så langt unna...?

Kan legge til at kjæresten min gjennom mange år endte opp med å bli sammen med en som "bare var en venn". Kommenterte det underveis, men var selvsagt ingenting. Tok vel en måned eller to til de var offisielt sammen.

Takker for innspill!

-ts

Anonymkode: dab03...365

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...