Gå til innhold

Hvor er det "lov" å sjekke opp damer i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er du mindre pen eller har utenlandsk utseende? Da blir damene sånn: :jolie:

Er du ganske kjekk så blir damene sånn: :helen:

Er du skikkelig kjekk så blir damene sånn: :hoppe::strix::hjerter::duskedame:

:rulle:

Nettinettet får mye pes på KG av kvinner, men dette stemmer på enn prikk. Er du kjekk kommer du unna med mye.

Anonymous poster hash: 3911e...6f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Olivia Benson

Nettinettet får mye pes på KG av kvinner, men dette stemmer på enn prikk. Er du kjekk kommer du unna med mye.

Anonymous poster hash: 3911e...6f0

Er ikke dette ganske opplagt? Hvis man er singel og på jakt etter noen, så blir man jo mer positiv dersom man syns den som kommer bort er attraktiv. Det gjelder da begge kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk meg gjerne opp hvor som helst! Jeg liker å bli sjekket opp! Synes det er hyggelig og er alltid snill med mindre fyren er 3 ganger så gammel som meg, eller helt narkis/alkis.
Synes vi i Norge burde bli flinkere til å ta kontakt med hverandre! Hadde alle blitt mer vant til dette ville folk generelt gitt mindre negativ respons på kontakt fra fremmede…:)



Anonymous poster hash: 48b74...988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette ganske opplagt? Hvis man er singel og på jakt etter noen, så blir man jo mer positiv dersom man syns den som kommer bort er attraktiv. Det gjelder da begge kjønn.

Forskjell på å kalle en ikke attraktiv mann for creepy fordi han prøver seg og ødelegge selvtilliten hans enn å bare si at en ikke er interessert som mange menn opplever.

Anonymous poster hash: 3911e...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjell på å kalle en ikke attraktiv mann for creepy fordi han prøver seg og ødelegge selvtilliten hans enn å bare si at en ikke er interessert som mange menn opplever.

Anonymous poster hash: 3911e...6f0

Dette. Tror det er få kvinner som har opplevd liknende selv, og de få som gjør blir helt knust de også. Jeg har faktisk vært han fyren som avslo en dame og kalte henne innpåsliten og gal. Hun var knust og måtte trøsteå av sine venninner resten av kvelden. Nå er jeg ikke noe bedre enn disse damene som avslår på en brutal måte, men poenget står. Det er mange menn som ikke vil sjekke opp damer fordi de ikke vil ha knust selvtillit.

Anonymous poster hash: 15d87...fbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stranda og parken er gode muligheter for sjekking! Men ellers, kunne butikken vært en mulighet det også - med mindre man har litt dårlig tid da. Spesielt nå som jeg ikke jobber i butikk lenger, er jeg åpen for det. Var bare kleint da kunder sjekket meg opp og la meg til på facebook.



Anonymous poster hash: d0dc3...3c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes man kan sjekke hvor som helst, bare man gjør på en hensynsfull måte. Og det uansett om man er kjekk eller stygg, selv om de attraktive sikkert kommer lettere unna med ubehagelig oppførsel.

For eksempel kom en mann (som ikke var kjekk, mind you, helt gjennomsnittlig norsk mann) bort til meg, i det jeg skulle av toget, og lurte på om vi skulle ta en kopp kaffe en dag. Kjempekoselig, sånn bortsett fra at jeg var i et forhold. Samme med han som spurte om han kunne få nummeret mitt etter å ha snakket litt med meg på legevakta. Han satt der i sykehusklær så han var ikke så fryktelig attraktiv, men han var høflig og holdt en vanlig ikke-truende samtale med meg.

Det som ikke var koselig var når jeg satt meg ned et sted for å ta en kopp kakao og lese - og eieren insisterte på å spandere kaffe på meg og sitte ved bordet mitt å snakke selv om jeg var tydelig uinteressert. Inkludert å mase om nummeret mitt,insistere på at vi skulle være venner og gjentatte ganger be meg med ned til huset hans i Spania.

Så moralen er - vær vennlig, smil, og trekk deg unna hvis jenta har det ubehagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...