Gå til innhold

Hvor er det "lov" å sjekke opp damer i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tinder er selvfølgelig lov, appen er jo laget for sjekking. Byen er også lov, med mindre jenta snakker med venninnene sine eller en annen gutt. Men hvilke andre steder er det "lov" å sjekke opp uten at det blir creepy?



Anonymous poster hash: 37dc4...159
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I svømmehaller er det lov å sjekke opp jenter.



Anonymous poster hash: 504e4...b4e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I svømmehaller er det lov å sjekke opp jenter.

Anonymous poster hash: 504e4...b4e

Tror det er en dårlig idé.

Anonymous poster hash: 49c46...647

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I svømmehaller er det lov å sjekke opp jenter.

Anonymous poster hash: 504e4...b4e

Det faller vel i samme kategori som treningssenteret, og ifølge flertallet her inne så er det uhøflig å sjekke opp på sånne steder.

Anonymous poster hash: 2e499...637

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en dårlig idé.

Anonymous poster hash: 49c46...647

Hvorfor det? Du kan dra legendariske sjekkereplikker i bassenget. Feks kan du si til jenta at endelig traff du henne under våte omstendigheter. Hun vil le godt, og så har dere samtalen i gang.

Anonymous poster hash: 504e4...b4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? Du kan dra legendariske sjekkereplikker i bassenget. Feks kan du si til jenta at endelig traff du henne under våte omstendigheter. Hun vil le godt, og så har dere samtalen i gang.

Anonymous poster hash: 504e4...b4e

Synes du virkelig at det var en legendarisk og god sjekkereplikk?

Anonymous poster hash: 49c46...647

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men spor nå ikke av tema.



Anonymous poster hash: 2e499...637
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov til å sjekke overalt. Det handler bare om å være litt forsiktig i fremgangsmåten og tenke litt på hvordan det kan oppfattes. Samtidig må man tørre å være litt frempå, selv om noen damer kan blir forskrekket over at noen snakker til dem uten grunn..

Er man åpen og sosial som person er det jo bare å snakke med folk og se hvem som blir pinlig berørt eller ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot å bli sjekket opp, uansett om jeg er på trening eller på butikken. Det kommer selvfølgelig an på måten det gjøres, men man kommer langt med humor hos meg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er ikke hvor man gjør det, men hvordan man gjør det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er ikke hvor man gjør det, men hvordan man gjør det.

Og ikke se stygg ut.

Uansett hvor eller hvordan du prøver å sjekke opp en jente; hvis du er stygg eøler utenlandsk så oppleves det som trakassering.

Hvis du er en kjekkas så går det helt greit.

Anonymous poster hash: 3e12c...b34

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt!
Nå om våren og sommeren er det jo mange muligheter. Om noen jevnaldrende jenter eller damer har piknik eller spiller ball kan du og vennene dine bli med.

Eller så kan du gå bort til en ensom jente hvis det er lettere.

Akkurat som på Tinder så ser du vel litt på stemningen om hun synes du virker som en bra fyr eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På fjellet er i hvert fall lov, men vær forsiktig om den andre har rød lue :) Ellers på festivaler, på MC-treff, på fotballkamp, på butikken (med mindre en av partene er på jobb, da bør man kanskje se det litt mer an), på campingplassen, på museum, i parken og kanskje egentlig de fleste andre steder :) Man kan nok med fordel unngå å forsøke å sjekke opp folk som har det travelt eller ser litt lite tilnærmelig ut, f.eks. hvis de haster i retning bussen eller har musikk på ørene og unngår å møte andres blikk, men ellers skader det ikke å forsøke å slå av en prat. Bare husk å akseptere hvis den andre ikke er interessert, og det helst uten å bli furt eller ubehagelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ikke se stygg ut.

Uansett hvor eller hvordan du prøver å sjekke opp en jente; hvis du er stygg eøler utenlandsk så oppleves det som trakassering.

Hvis du er en kjekkas så går det helt greit.

Anonymous poster hash: 3e12c...b34

:Nikke: dumt men sant! (selv om svært få damer vil innrømme dette)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

På fjellet er i hvert fall lov, men vær forsiktig om den andre har rød lue :) Ellers på festivaler, på MC-treff, på fotballkamp, på butikken (med mindre en av partene er på jobb, da bør man kanskje se det litt mer an), på campingplassen, på museum, i parken og kanskje egentlig de fleste andre steder :) Man kan nok med fordel unngå å forsøke å sjekke opp folk som har det travelt eller ser litt lite tilnærmelig ut, f.eks. hvis de haster i retning bussen eller har musikk på ørene og unngår å møte andres blikk, men ellers skader det ikke å forsøke å slå av en prat. Bare husk å akseptere hvis den andre ikke er interessert, og det helst uten å bli furt eller ubehagelig...

??? Den må du forklare nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Den må du forklare nærmere.

Betyr vel at personen er i forhold/gift...bruker man grønn lue er man singel :)

Legger faktisk aldri merke til dette når jeg er i fjellet, men kanskje jeg burde kjøpt meg en grønn en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du mindre pen eller har utenlandsk utseende? Da blir damene sånn: :jolie:

Er du ganske kjekk så blir damene sånn: :helen:

Er du skikkelig kjekk så blir damene sånn: :hoppe::strix::hjerter::duskedame:

:rulle:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

Betyr vel at personen er i forhold/gift...bruker man grønn lue er man singel :)

Legger faktisk aldri merke til dette når jeg er i fjellet, men kanskje jeg burde kjøpt meg en grønn en :)

Ok, jeg visste ikke om de fargekodene. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? Den må du forklare nærmere.

DNT hadde en aprilsnar for noen år siden hvor de gikk ut med nye sjekkeregler for de som går i fjellet. Grønn lue for singel, Rød for oppatt.. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.

DNT hadde en aprilsnar for noen år siden hvor de gikk ut med nye sjekkeregler for de som går i fjellet. Grønn lue for singel, Rød for oppatt.. :)

Ok, det visste jeg intet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...