Gå til innhold

Erfaringer med personer med lav selvinnsikt- fortell din erfaring :)


Nattrangler

Anbefalte innlegg

En venninne, helt alminnelig pen jente, kommer ofte med kommentarer som "ikke for å være innbilsk eller noe altså, men helt ærlig så synes jeg at jeg er den peneste jenta på kontoret" eller "på det bildet her, så synes jeg at jeg var finest" også har hun på da på bildet f.eks. lazy eye og rusk mellom tenna, mens den andre jenta har hatt et skikkelig fotogent wonder moment. Bare nikker og smiler, jeg. "Ja du var kjempefin hjerte-hjerte!" Flott med selvtillit, men hvorfor alltid rangere seg over andre jenter?

Hun sier helt random ting som "alle sier jeg har så fantastiske øyevipper" eller "alle jeg har klina med sier jeg er sykt god til å kline".. Eller min favoritt "jeg lukter så sykt digg. Synes faktisk ingen lukter så digg som meg" Ja, nei.. Lukter helt vanlig skyllemiddel og en liter parfyme? I tillegg har jeg selvfølgelig fått høre om hvor sykt morsomme statuser (i følge henne selv) hun skriver på Facebook, hvor mange som leser bloggen hennes fordi den er SÅ morsom og bra, hvor mange som synes hun er flink til å *sett inn hva som helst* Må være greit å digge seg selv så mye, men det skorter av og til litt på selvinnsikten til jenta.

Anonymous poster hash: cf8f7...7c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mange historier jeg kunne fortalt ang menn jeg har møtt. Han ene som bare snakket drit om eksen sin. Jeg sa fra tidlig at jeg ikke ville date. Han sendte sms i 2 mnd og fortsatte å innvitere seg selv på besøk og skrev alltid: gi en lyd om du vil finne på noe en dag. Til slutt måtte jeg skrive en lang meld med en forklaring. Han ble både hissig og patetisk, men han gav seg ikke med å sende sms. Den siste sms'n stod det: du er deilig, men litt sur av og til. Haha. Jeg svarte han ikke mer.

Anonymous poster hash: f9490...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars..

Ja, jeg er enig. Det er synd i ham. Skal sies at det ikke bare var derfor det ble slutt mellom oss. Han var også manipulerende, og det var voldtekt inni bildet. Men det hjalp ikke noe særlig på at han kunne finne på og lyge om alt mulig heller, selv om vi alle rundt ham visste at det var langt i fra det som stemte overens med virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg leier ut til har ikke betalt husleie gjentatte i løpet i løpet av året og mener jeg er urimelig at jeg ikke ønsker å fortette leieforholdet. måtte jo se ting fra deres synspunkt.... ærlig talt

Anonymous poster hash: 32f4c...27b

Hvis årsaken til dette ikke skyldes noe de antar at de har hatt rett til å holde tilbake leie for, men bare skyldes somling, så kan du lovlig si opp kontrakten.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser på sydentur og sier de ikke har råd til husleie... Jeg måtte jo forstå det XD



Anonymous poster hash: 32f4c...27b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne som alltid får problemer på nye arbeidsplasser. Hun bytter jobb ofte og på hvert sted er det noe galt: hun blir sextrakassert, mobbet, bare gitt ugunstige vakter og sjefen nekter å høre, føler seg ikke tatt inn i varmen, for dårlig betalt tross hennes lange erfaring og utdannelse (som ikke eksisterer) osv.

Først prøvde jeg å støtte henne, men nå er det bare "ok, javel"

Hun snakker konstant om at jobb er slitsomt, hvor mye hun tjener og regner ut fra gang til gang, mener hun har rett til å komme for sent, ta pauser når hun vil og få arbeidstiden tilpasset fordi hun har barn.

Anonymous poster hash: 41df2...415

Vet om en eldre dame som fikk sparken fra hele to jobber. Hun fikk erstatning for usaklig oppsigelse, jeg antar årsaken til det var at sjefene ikke hadde oppfylt formkravene og gitt henne mulighet til å bedre seg.

Etter å ha kjent henne i kort tid så begynte jeg vel å forstå at dette var en dame som likte konflikter og allianser, og var frekk og nedlatende i munnen mot andre slik at noen gråtende gikk hjem fra skolen. Hun tålte ikke å bli motsagt, mente hennes dårlige karakterer skyldtes at alle lærerne hadde noe i mot henne personlig, og hun sto som en fjortenåring i en ring og baksnakket medstudenter som hun hadde noe i mot. Hun hadde noen avanserte måter å hevne seg på. Og jepp... eksmannen hennes var selvfølgelig psykopat. Lurte vel litt på hvem psykopaten i forholdet der egentlig var ;).

Anonymous poster hash: d23a7...28e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reiser på sydentur og sier de ikke har råd til husleie... Jeg måtte jo forstå det XD

Anonymous poster hash: 32f4c...27b

Er du ikke litt forutinntatt nå? Hvordan vet du at reisen har kostet dem noe da? Jeg kjenner noen som har blitt spandert sydentur på av familie eller kjæreste når de har hatt perioder med dårlig råd, og i ethvert land syd for skandinavia så vil man bruke langt mindre penger til livsopphold i løpet av to uker enn det man vil bruke hjemme.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg har brukt timer på timer på å prøve å forklare henne hvordan hennes uttalelser, holdninger og oppførsel kan forstås av andre, men hun står på repeat og ender alltid tilbake til at det er alle andre som misforstår.

Det har vært mye baksnakking og ryktespredninger, og nå er hun fornærmet på meg, så jeg regner med at det nå er jeg som er samtaletemaet hennes.

Men det får så være :)

Anonymous poster hash: 34161...60e

Uansett hvem som har rett her, så synes jeg det står respekt av måten du har håndtert det på ved å ta det opp med henne tross risikoen for deg selv :). Forsøker vanligvis å gjøre det samme selv, men jeg er ikke alltid like modig.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"ALLE er så sykt falske"

Sier dama som baksnakker alle, har faktisk aldri i hele mitt liv møtt ei dame som har baksnakket andre så mye som henne.

Endret av Booker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke litt forutinntatt nå? Hvordan vet du at reisen har kostet dem noe da? Jeg kjenner noen som har blitt spandert sydentur på av familie eller kjæreste når de har hatt perioder med dårlig råd, og i ethvert land syd for skandinavia så vil man bruke langt mindre penger til livsopphold i løpet av to uker enn det man vil bruke hjemme.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

Godt mulig du tenker det , men poenget var at de mente jeg måtte forstå deres side av saken noe som er svært vanskelig når man ikke får leie og bare unnskyldninger. Sydenturen var da det toppet seg litt, for det koster endel inkl lommepenger. Om noen har sponset er en sannsynlighet, men om jeg hadde leid og ikke hatt råd, så hadde jeg heller bedt om hjelp til det enn å reise på ferie . Bare en tanke.

Det virker nærmest som om det er feil av meg å bli forundet over prioriteringen deres, for det går faktisk utover meg økomisk.

Anonymous poster hash: 32f4c...27b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt langt, men... Jeg ble kjent med en jente for rundt 1,5 år siden. Syntes hun var virket veldig ålreit og vi ble etterhvert gode venner. Etter en stund kom det frem at alle de andre jentevennene hun hadde hatt oppgjennom hadde endt opp med å gjøre noe "kjempeslemt" eller de oppførte seg som "bitcher" så hun hadde kvittet seg med dem. Hun var derfor kjempeglad for at hun hadde møtt meg, for jeg var ikke som "de andre bitchene"..

Det tok ikke såå lang tid før jeg merket at det alltid var mye drama rundt henne og samboeren hennes..hver eneste uke og da mener jeg hver eneste uke havnet enten han eller hun i noen slags problemer eller bråk, enten på byen eller i forbindelse med jobb. Jeg syntes det var litt merkelig i starten, men etterhvert så jeg jo at de la veldig opp til det selv og elsket å stå i midten av drama. Hun spesielt fyret opp under alle situasjoner hvor hun så at det kunne eskalere til noe mer.

Jeg opplevde flere ganger at de, spesielt hun, faktisk trakasserte dørvakter, slang rasistiske bemerkninger o.l, for at dørvakten skulle bli sur og kaste hun ut. Når hun så ble kastet ut, begynte hun å bråke enda mer med dørvakten - skreik til folk rundt seg at dørvakten hadde trakassert henne (løgn, det var jo omvendt) o.l for å få mer oppmerksomhet. Hele greia virket ganske syk etterhvert og jeg kjente jeg trakk meg mer og mer unna. En gang løy hun om at en dørvakt hadde slått henne, ringte politiet og lagde et kjempeleven. Jeg var tilstede og vet at denne vakten absolutt ikke la en hånd på henne. Etterhvert som jeg trakk meg unna, fikk jeg KJEFT for at jeg var en "kjempedårlig venninne" som ikke "stod på hennes side" når hun havnet i slike situasjoner.

Hun snakket ofte om at hun satte gode venner høyt og at hun derfor var skuffet over at jeg ikke støttet henne i disse situasjonene, hun forstod ikke helt tankegangen min som hun sa..Jeg forklarte at jeg ikke syntes det var helt greit det hun holdt på med og at jeg ikke syntes det var så gøy å tilbringe tid med henne når det alltid endte med bråk. Det skjønte hun ikke i det hele tatt. Dråpen kom en siste gang da det igjen var bråk på byen. Jeg satte meg i en taxi og dro hjem og sa at jeg hadde fått nok av alt bråket og alle løgnene. Hun sendte meg en kjempesint melding om at jeg var en helt "elendig venninne" og at jeg var en "kjempeegoistisk drittkjerring som KUN tenkte på meg selv". Jeg lot være å svare.

Et par måneder etterpå kom det en ny melding fra henne, hvor hun mente at jeg burde være skuffet over meg selv for at jeg ikke hadde prøvd å bli venner med henne igjen. Jeg sa at jeg tror ikke vi er helt på samme sted i livet..Ikke var hun interessert i å tilbringe tid sammen med mindre vi skulle på byen heller, og hun var på byen ca 3 dager hver eneste uke... Deretter fulgte en tirade med meldinger om hvor grusom jeg var, at jeg var "KJEMPEbarnslig" som reagerte på den måten og at hun "syntes synd på meg for å være en så småelig person".. Jeg svarte at jeg ikke ønsket å fortsette meldingsutvekslingen fordi det bare ble drittslenging og at jeg ikke følte vi hadde så mye til felles så vi burde kanskje avslutte vennskapet. Da fikk jeg til svar "HVORFOR I HELVETE SENDER DU MEG MELDINGER DIN GÆRNE FITTE, JEG VEDDER FOR AT DU ER EN SÅNN GAL BITCH SOM ELSKER Å KRANGLE MED FOLK, DU ER SYYK I HODET". :omg::murvegg:

Det begynte å gå opp for meg hvorfor hun ikke hadde noen andre venner (igjen), det var kanskje ikke alle andre det var noe galt med, kanskje det var hun........

Jeg forsøkte mens vi var venner å be henne over på middag, på kino o.l, men det var aldri av interesse. Hver gang kom det en unnskyldning som at "hun var sliten" og at "hun måtte i butikken å handle, så derfor kunne hun ikke komme på middag" og slike ting. Men fest - det hadde hun ALLTID overskudd og tid til og når jeg avslo å være med på byen ble hun kjempefurt og antydet at jeg oppførte meg som moren hennes og at jeg ikke måtte være så rigid.....

Uff.... jeg er veldig glad jeg er kvitt henne, samtidig som jeg syntes veldig synd på henne, for alt er jo tydeligvis ikke så greit for henne..



Anonymous poster hash: 29625...29e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt langt, men... Jeg ble kjent med en jente for rundt 1,5 år siden. Syntes hun var virket veldig ålreit og vi ble etterhvert gode venner. Etter en stund kom det frem at alle de andre jentevennene hun hadde hatt oppgjennom hadde endt opp med å gjøre noe "kjempeslemt" eller de oppførte seg som "bitcher" så hun hadde kvittet seg med dem. Hun var derfor kjempeglad for at hun hadde møtt meg, for jeg var ikke som "de andre bitchene"..

Det tok ikke såå lang tid før jeg merket at det alltid var mye drama rundt henne og samboeren hennes..hver eneste uke og da mener jeg hver eneste uke havnet enten han eller hun i noen slags problemer eller bråk, enten på byen eller i forbindelse med jobb. Jeg syntes det var litt merkelig i starten, men etterhvert så jeg jo at de la veldig opp til det selv og elsket å stå i midten av drama. Hun spesielt fyret opp under alle situasjoner hvor hun så at det kunne eskalere til noe mer.

Jeg opplevde flere ganger at de, spesielt hun, faktisk trakasserte dørvakter, slang rasistiske bemerkninger o.l, for at dørvakten skulle bli sur og kaste hun ut. Når hun så ble kastet ut, begynte hun å bråke enda mer med dørvakten - skreik til folk rundt seg at dørvakten hadde trakassert henne (løgn, det var jo omvendt) o.l for å få mer oppmerksomhet. Hele greia virket ganske syk etterhvert og jeg kjente jeg trakk meg mer og mer unna. En gang løy hun om at en dørvakt hadde slått henne, ringte politiet og lagde et kjempeleven. Jeg var tilstede og vet at denne vakten absolutt ikke la en hånd på henne. Etterhvert som jeg trakk meg unna, fikk jeg KJEFT for at jeg var en "kjempedårlig venninne" som ikke "stod på hennes side" når hun havnet i slike situasjoner.

Hun snakket ofte om at hun satte gode venner høyt og at hun derfor var skuffet over at jeg ikke støttet henne i disse situasjonene, hun forstod ikke helt tankegangen min som hun sa..Jeg forklarte at jeg ikke syntes det var helt greit det hun holdt på med og at jeg ikke syntes det var så gøy å tilbringe tid med henne når det alltid endte med bråk. Det skjønte hun ikke i det hele tatt. Dråpen kom en siste gang da det igjen var bråk på byen. Jeg satte meg i en taxi og dro hjem og sa at jeg hadde fått nok av alt bråket og alle løgnene. Hun sendte meg en kjempesint melding om at jeg var en helt "elendig venninne" og at jeg var en "kjempeegoistisk drittkjerring som KUN tenkte på meg selv". Jeg lot være å svare.

Et par måneder etterpå kom det en ny melding fra henne, hvor hun mente at jeg burde være skuffet over meg selv for at jeg ikke hadde prøvd å bli venner med henne igjen. Jeg sa at jeg tror ikke vi er helt på samme sted i livet..Ikke var hun interessert i å tilbringe tid sammen med mindre vi skulle på byen heller, og hun var på byen ca 3 dager hver eneste uke... Deretter fulgte en tirade med meldinger om hvor grusom jeg var, at jeg var "KJEMPEbarnslig" som reagerte på den måten og at hun "syntes synd på meg for å være en så småelig person".. Jeg svarte at jeg ikke ønsket å fortsette meldingsutvekslingen fordi det bare ble drittslenging og at jeg ikke følte vi hadde så mye til felles så vi burde kanskje avslutte vennskapet. Da fikk jeg til svar "HVORFOR I HELVETE SENDER DU MEG MELDINGER DIN GÆRNE FITTE, JEG VEDDER FOR AT DU ER EN SÅNN GAL BITCH SOM ELSKER Å KRANGLE MED FOLK, DU ER SYYK I HODET". :omg::murvegg:

Det begynte å gå opp for meg hvorfor hun ikke hadde noen andre venner (igjen), det var kanskje ikke alle andre det var noe galt med, kanskje det var hun........

Jeg forsøkte mens vi var venner å be henne over på middag, på kino o.l, men det var aldri av interesse. Hver gang kom det en unnskyldning som at "hun var sliten" og at "hun måtte i butikken å handle, så derfor kunne hun ikke komme på middag" og slike ting. Men fest - det hadde hun ALLTID overskudd og tid til og når jeg avslo å være med på byen ble hun kjempefurt og antydet at jeg oppførte meg som moren hennes og at jeg ikke måtte være så rigid.....

Uff.... jeg er veldig glad jeg er kvitt henne, samtidig som jeg syntes veldig synd på henne, for alt er jo tydeligvis ikke så greit for henne..

Anonymous poster hash: 29625...29e

herremin skaper ! :sjokkert:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt mulig du tenker det , men poenget var at de mente jeg måtte forstå deres side av saken noe som er svært vanskelig når man ikke får leie og bare unnskyldninger. Sydenturen var da det toppet seg litt, for det koster endel inkl lommepenger. Om noen har sponset er en sannsynlighet, men om jeg hadde leid og ikke hatt råd, så hadde jeg heller bedt om hjelp til det enn å reise på ferie . Bare en tanke.

Det virker nærmest som om det er feil av meg å bli forundet over prioriteringen deres, for det går faktisk utover meg økomisk.

Anonymous poster hash: 32f4c...27b

Skjønner frustrasjonen din hvis de har betalt det selv.

Men skjønner likevel ikke hvorfor du klager her inne?

Jeg irriterer meg i hvertfall over de som forventer sympati for noe som de selv enkelt kan ordne. Er det faktisk slik du sier, så kan du si dem opp.

Jeg kjenner derimot noen som har hatten utleier som hevdet de ikke betalte leie, men hvor årsaken til tilbakeholdt leie var at noe ved boligen ikke var som avtalt og at utleieren ikke hadde opprettet depositumskonto og isteden beholdt pengene selv.

Er det ikke snakk om noe slik, så har du retten på din side.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt langt, men... Jeg ble kjent med en jente for rundt 1,5 år siden. Syntes hun var virket veldig ålreit og vi ble etterhvert gode venner. Etter en stund kom det frem at alle de andre jentevennene hun hadde hatt oppgjennom hadde endt opp med å gjøre noe "kjempeslemt" eller de oppførte seg som "bitcher" så hun hadde kvittet seg med dem. Hun var derfor kjempeglad for at hun hadde møtt meg, for jeg var ikke som "de andre bitchene"..

Det tok ikke såå lang tid før jeg merket at det alltid var mye drama rundt henne og samboeren hennes..hver eneste uke og da mener jeg hver eneste uke havnet enten han eller hun i noen slags problemer eller bråk, enten på byen eller i forbindelse med jobb. Jeg syntes det var litt merkelig i starten, men etterhvert så jeg jo at de la veldig opp til det selv og elsket å stå i midten av drama. Hun spesielt fyret opp under alle situasjoner hvor hun så at det kunne eskalere til noe mer.

Jeg opplevde flere ganger at de, spesielt hun, faktisk trakasserte dørvakter, slang rasistiske bemerkninger o.l, for at dørvakten skulle bli sur og kaste hun ut. Når hun så ble kastet ut, begynte hun å bråke enda mer med dørvakten - skreik til folk rundt seg at dørvakten hadde trakassert henne (løgn, det var jo omvendt) o.l for å få mer oppmerksomhet. Hele greia virket ganske syk etterhvert og jeg kjente jeg trakk meg mer og mer unna. En gang løy hun om at en dørvakt hadde slått henne, ringte politiet og lagde et kjempeleven. Jeg var tilstede og vet at denne vakten absolutt ikke la en hånd på henne. Etterhvert som jeg trakk meg unna, fikk jeg KJEFT for at jeg var en "kjempedårlig venninne" som ikke "stod på hennes side" når hun havnet i slike situasjoner.

Hun snakket ofte om at hun satte gode venner høyt og at hun derfor var skuffet over at jeg ikke støttet henne i disse situasjonene, hun forstod ikke helt tankegangen min som hun sa..Jeg forklarte at jeg ikke syntes det var helt greit det hun holdt på med og at jeg ikke syntes det var så gøy å tilbringe tid med henne når det alltid endte med bråk. Det skjønte hun ikke i det hele tatt. Dråpen kom en siste gang da det igjen var bråk på byen. Jeg satte meg i en taxi og dro hjem og sa at jeg hadde fått nok av alt bråket og alle løgnene. Hun sendte meg en kjempesint melding om at jeg var en helt "elendig venninne" og at jeg var en "kjempeegoistisk drittkjerring som KUN tenkte på meg selv". Jeg lot være å svare.

Et par måneder etterpå kom det en ny melding fra henne, hvor hun mente at jeg burde være skuffet over meg selv for at jeg ikke hadde prøvd å bli venner med henne igjen. Jeg sa at jeg tror ikke vi er helt på samme sted i livet..Ikke var hun interessert i å tilbringe tid sammen med mindre vi skulle på byen heller, og hun var på byen ca 3 dager hver eneste uke... Deretter fulgte en tirade med meldinger om hvor grusom jeg var, at jeg var "KJEMPEbarnslig" som reagerte på den måten og at hun "syntes synd på meg for å være en så småelig person".. Jeg svarte at jeg ikke ønsket å fortsette meldingsutvekslingen fordi det bare ble drittslenging og at jeg ikke følte vi hadde så mye til felles så vi burde kanskje avslutte vennskapet. Da fikk jeg til svar "HVORFOR I HELVETE SENDER DU MEG MELDINGER DIN GÆRNE FITTE, JEG VEDDER FOR AT DU ER EN SÅNN GAL BITCH SOM ELSKER Å KRANGLE MED FOLK, DU ER SYYK I HODET". :omg::murvegg:

Det begynte å gå opp for meg hvorfor hun ikke hadde noen andre venner (igjen), det var kanskje ikke alle andre det var noe galt med, kanskje det var hun........

Jeg forsøkte mens vi var venner å be henne over på middag, på kino o.l, men det var aldri av interesse. Hver gang kom det en unnskyldning som at "hun var sliten" og at "hun måtte i butikken å handle, så derfor kunne hun ikke komme på middag" og slike ting. Men fest - det hadde hun ALLTID overskudd og tid til og når jeg avslo å være med på byen ble hun kjempefurt og antydet at jeg oppførte meg som moren hennes og at jeg ikke måtte være så rigid.....

Uff.... jeg er veldig glad jeg er kvitt henne, samtidig som jeg syntes veldig synd på henne, for alt er jo tydeligvis ikke så greit for henne..

Anonymous poster hash: 29625...29e

Gudameg, dette må være toppen av manglende selvinnsikt. Førsteprisen går til deg.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner frustrasjonen din hvis de har betalt det selv.

Men skjønner likevel ikke hvorfor du klager her inne?

Jeg irriterer meg i hvertfall over de som forventer sympati for noe som de selv enkelt kan ordne. Er det faktisk slik du sier, så kan du si dem opp.

Jeg kjenner derimot noen som har hatten utleier som hevdet de ikke betalte leie, men hvor årsaken til tilbakeholdt leie var at noe ved boligen ikke var som avtalt og at utleieren ikke hadde opprettet depositumskonto og isteden beholdt pengene selv.

Er det ikke snakk om noe slik, så har du retten på din side.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

Nå var det engang slik da, som overskiften antyder, at dette var din erfaring med mennesker med lav selvinnsikt. Og erfaringen jeg har med disse , så var det faktisk det jeg tenkte når de ikke kunne forstå hvorfor jeg ikke ønsket å fortsette leieforholdet og tror de kan bo gratis uten at det får konsekvenser. Vet jeg har retten på min side og klarer fint å ordne opp idet. Trenger ikke å klage på kg for sånt.

Virker som du tar deg nær av dette ærlig talt.

Anonymous poster hash: 32f4c...27b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå var det engang slik da, som overskiften antyder, at dette var din erfaring med mennesker med lav selvinnsikt. Og erfaringen jeg har med disse , så var det faktisk det jeg tenkte når de ikke kunne forstå hvorfor jeg ikke ønsket å fortsette leieforholdet og tror de kan bo gratis uten at det får konsekvenser. Vet jeg har retten på min side og klarer fint å ordne opp idet. Trenger ikke å klage på kg for sånt.

Virker som du tar deg nær av dette ærlig talt.

Kanskje han/hun som klagde på innlegget ditt føler seg truffet. Mangel på selvinnsikt han/hun også da, kanskje hihi

Anonymous poster hash: bddd5...c9d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg bodde med som konstant påpekte mitt "rot" (f.eks noen få eggeskallbiter på gulvet en dag, en annen dag hadde jeg glemt å ta med søpla, eller så hadde jeg ikke tatt oppvasken med det samme osv). Selv var hun en gris uten like. Jeg hadde shinet hele leiligheten før jeg reiste hjem på juleferie, og da jeg kom hjem stod det sju søppelposer oppetter gangen og gris og rot overalt. Masse brukt oppvask på benken og i vasken. Fy søren tenkte jeg, dette skal hun få ta selv.

Fikk melding ei uke seinere, etter at jeg hadde pint meg igjennom å bo i griseriet hennes: "Nå får du faen meg ta det rotet ditt, det ser ikke ut i leiligheten, jævla gris."

Noen tror de kan ta seg til rette fordi de er datter av utleieren. Men snakk om lite selvinnsikt, da :sjokkert:

Bodde med henne ett år, lettelse når det var over!



Anonymous poster hash: bddd5...c9d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg bodde med som konstant påpekte mitt "rot" (f.eks noen få eggeskallbiter på gulvet en dag, en annen dag hadde jeg glemt å ta med søpla, eller så hadde jeg ikke tatt oppvasken med det samme osv). Selv var hun en gris uten like. Jeg hadde shinet hele leiligheten før jeg reiste hjem på juleferie, og da jeg kom hjem stod det sju søppelposer oppetter gangen og gris og rot overalt. Masse brukt oppvask på benken og i vasken. Fy søren tenkte jeg, dette skal hun få ta selv.

Fikk melding ei uke seinere, etter at jeg hadde pint meg igjennom å bo i griseriet hennes: "Nå får du faen meg ta det rotet ditt, det ser ikke ut i leiligheten, jævla gris."

Noen tror de kan ta seg til rette fordi de er datter av utleieren. Men snakk om lite selvinnsikt, da :sjokkert:

Bodde med henne ett år, lettelse når det var over!

Anonymous poster hash: bddd5...c9d

Herrrgud, du vasket vel ikke ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han/hun som klagde på innlegget ditt føler seg truffet. Mangel på selvinnsikt han/hun også da, kanskje hihi

Anonymous poster hash: bddd5...c9d

Nå beskrev jeg faktisk at jeg kjenner noen som har vært i en liknende situasjon hvor gårdeier prøvde å få sympati fra andre ved å utelate en masse fra historien... Men i deres tilfelle så vant de visst mot huseier i retten da denne forsøkte å si dem opp.

Anonymous poster hash: d23a7...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...