Gå til innhold

Stiller vi for lave krav til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker motsatt. Menn stiller alt for få krav til kvinner. Er ikke måte på hvor mye damer som ikke har noe i et forhold å gjøre. Hva har dette seg??

Anonymous poster hash: 308f7...fba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En ting jeg ofte har spurt meg er om ikke vi stiller for lave krav til menn. Jeg ser veldig mange "dårlige" menn som både har kjæreste og familie og alt. De kler seg ikke bra, har utrent kroppsfasong og er generelt lite attraktive. Hvorfor stiller vi ikke høyere krav til menn? Hva om de faktisk kunne stelle seg litt, komme i form og kle seg litt fint i det minste? Det er så mange slabbedasker der ute, men de har ingen incentiver til å forbedre seg fordi vi "tar" dem likevel.

Anonymous poster hash: 974f9...735

Av alle ting man skal stille krav om, så står klesstil ig veltrent kropp langt nede på lista.

Det viktigste må være at mannen er snill, og gjerne også intelligent, samt at vi har noen felles interesser. Det er også viktig at vi har felles verdier. Vi må også dele på husarbeidet.

Flott klesstil er altså lite viktig.

Anonymous poster hash: 631be...b00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle ting man skal stille krav om, så står klesstil ig veltrent kropp langt nede på lista.

Det viktigste må være at mannen er snill, og gjerne også intelligent, samt at vi har noen felles interesser. Det er også viktig at vi har felles verdier. Vi må også dele på husarbeidet.

Flott klesstil er altså lite viktig.

Anonymous poster hash: 631be...b00

 

Kvinner har tross alt mindre hjernekapasitet enn menn. Dette er grunnen til at klær er så utrolig viktig for dem.

Anonymous poster hash: abb9e...83d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kvinner har tross alt mindre hjernekapasitet enn menn. Dette er grunnen til at klær er så utrolig viktig for dem.

Anonymous poster hash: abb9e...83d

 

:sleeping:

Anonymous poster hash: 4b66e...42c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

En ting jeg ofte har spurt meg er om ikke vi stiller for lave krav til menn. 

 

 

Shit, om dere fra før stiller for lave krav til menn så må jeg virkelig være disgusting ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig, i min aldersgruppe, (35-45), er forfall gjengs blant damene fra 35 og oppover. Jobber i ett kvinnedominert yrke hvor det er en del samlinger, trener på ett av de mest brukte helsestudioene i en av de største byene i landet, samt basert på venner i forhold. Mennene sykler, løper maraton, jakter/går i fjellet osv., mens kvinnene stort sett sitter foran TV'en, og når de først er på trening er det mest "sosialt"/uten effekt. Kostholdet er stort sett jo-jo slanking slik at de kan se bra ut i perioder før de kollapser, blir borte fra trening og begynner på nytt igjen med PT og greier etter noen måneder. Det er da mye enklere å holde et stabilt kosthold/treningsregime enn å være nødt til å endre livstil helt 2-3 ganger i året?  

 

Utseende er jo selvfølgelig ikke alt, men det som slår meg er at kvinner over 35 virker så misfornøyde med tingenes tilstand, (iallefall når/hvis de er på jobb), noe som er skikkelig "turn-off" for menn. 

 

 


Anonymous poster hash: e0e17...8b0



Anonymous poster hash: e0e17...8b0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

 

En ting jeg ofte har spurt meg er om ikke vi stiller for lave krav til menn. Jeg ser veldig mange "dårlige" menn som både har kjæreste og familie og alt. De kler seg ikke bra, har utrent kroppsfasong og er generelt lite attraktive. Hvorfor stiller vi ikke høyere krav til menn? Hva om de faktisk kunne stelle seg litt, komme i form og kle seg litt fint i det minste? Det er så mange slabbedasker der ute, men de har ingen incentiver til å forbedre seg fordi vi "tar" dem likevel.

Anonymous poster hash: 974f9...735

 

Hvorfor er det så viktig egentlig? Jeg merker jo at jeg får flere blikk hvis jeg har på meg en fin skjorte for eksempel enn hva jeg får hvis jeg går i en hettegenser. Hva er greien? 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,mange stiller for lave krav til menn.Ikke bare utseendemessig,men de stiller alt for lave krav til personlighet.Det er derfor mange ender i voldelige forhold.



Anonymous poster hash: e3555...e02
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Snodig, i min aldersgruppe, (35-45), er forfall gjengs blant damene fra 35 og oppover. Jobber i ett kvinnedominert yrke hvor det er en del samlinger, trener på ett av de mest brukte helsestudioene i en av de største byene i landet, samt basert på venner i forhold. Mennene sykler, løper maraton, jakter/går i fjellet osv., mens kvinnene stort sett sitter foran TV'en, og når de først er på trening er det mest "sosialt"/uten effekt. Kostholdet er stort sett jo-jo slanking slik at de kan se bra ut i perioder før de kollapser, blir borte fra trening og begynner på nytt igjen med PT og greier etter noen måneder. Det er da mye enklere å holde et stabilt kosthold/treningsregime enn å være nødt til å endre livstil helt 2-3 ganger i året?  

 

Utseende er jo selvfølgelig ikke alt, men det som slår meg er at kvinner over 35 virker så misfornøyde med tingenes tilstand, (iallefall når/hvis de er på jobb), noe som er skikkelig "turn-off" for menn. 

 

 

Anonymous poster hash: e0e17...8b0

Anonymous poster hash: e0e17...8b0

 

Dette stemmer på en prikk.

Anonymous poster hash: abb9e...83d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kvinner jeg kjenner tar ihvertfall ikke takke til det meste.

Nei, det skulle ta seg ut.Vi tar ikke hva som helst. Litt standard bør en Ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så viktig egentlig? Jeg merrker jo at jeg får flere blikk hvis jeg har på meg en fin skorte for eksempel enn hva jeg får hvis jeg går i en hettegenser. Hva er greien? 

Kvinner er ganske enkle, i tillegg til å være lystløgnere. For hvis man spør kvinner hva de faller for sier de alltid at det er personligheten og at det må være kjemi osv.. Men i virkeligheten hjelper det ikke noe dersom han ikke kler seg pent. Klær forteller indirekte noe om suksess og penger, men kvinner bryr jo seg ikke om penger :ironi:

Anonymous poster hash: abb9e...83d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns menn gjerne stiller høyere krav til kvinners utseende, mens kvinner stiller krav når det gjelder å ha "ting på plass", altså leilighet og jobb. 

 

Og etter hvert i forhold er det jo gjerne kvinner som er mest misfornøyde og til slutt tar ut skilsmisse. Så til syvende og sist vil jeg si at kvinner stiller krav som menn ikke klarer/gidder å opprettholde. 

Hilsen kvinne.



Anonymous poster hash: e79a0...af5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kvinner er ganske enkle, i tillegg til å være lystløgnere. For hvis man spør kvinner hva de faller for sier de alltid at det er personligheten og at det må være kjemi osv.. Men i virkeligheten hjelper det ikke noe dersom han ikke kler seg pent. Klær forteller indirekte noe om suksess og penger, men kvinner bryr jo seg ikke om penger :ironi:

Anonymous poster hash: abb9e...83d

 

 

Jeg har vært sammen med menn som aldri gadd å pynte seg, en som hadde 5 forskjellige like svarte t-skjorter og arbeidsbukser, og gikk med de dag ut og dag inn. Dårlig ånde hadde han også, og feis som en jævel på soverommet før jeg kom og la meg. Han spiste masse kål. Har vært sammen med menn med lav inntekt, to forskjellige der jeg tjente mer og f.eks. måtte betale for bensin på bilen deres.

 

Har vært sammen med en lav mann, og en tykk mann. En mann som ikke så ut i måneskinn, og en som var student der jeg betalte mer i husleie fordi jeg jobbet. Jeg kjøpte alle møblene og fikk de flyttet inn i leiligheten. Han spilte data mens jeg jobbet med flyttingen. Men sexen var jævlig bra.

 

Alle er ikke like kravstore, livet handler om å ha det gøy, ikke sette krav!

 

Og jeg er spent på hvordan de neste 10 blir. Skal komme med oppdatering sånn at du slipper å være så bastant på hva alle kvinner går etter.

Og hvis det blir en rik mann med fine klær så blir jeg også overrasket!

Anonymous poster hash: 9ac5a...9a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært sammen med: En som var skikkelig sjalu, han fulgte faktisk etter meg ute, og sjekket pc'en min. Han hadde ingen penger. En som var skikkelig selvopptatt,egoistisk og slem,han hadde ikke penger heller. En som var notorisk utro. Han pulte seg gjennom Europa faktisk. En som kom og gikk som det passet han.

De hadde gode kvaliteter og, i tillegg til disse dårlige, men det er jo ikke dem vi diskuterer nå.

 

Nå har jeg endelig satt krav, og funnet en fantastisk mann.



Anonymous poster hash: 6cb76...af3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

 

Kvinner er ganske enkle, i tillegg til å være lystløgnere. For hvis man spør kvinner hva de faller for sier de alltid at det er personligheten og at det må være kjemi osv.. Men i virkeligheten hjelper det ikke noe dersom han ikke kler seg pent. Klær forteller indirekte noe om suksess og penger, men kvinner bryr jo seg ikke om penger :ironi:

Anonymous poster hash: abb9e...83d

 

Tror ikke at de er lystløgnere. Tror heller de utelater å skrive at utseende har noe å si, noe som ikke er helt det samme. Ser dessuten ikke hvorfor kvinner ikke skal få lov til å gå etter utseende når menn gjør det. 

 

Jeg vet ikke helt om jeg kjøper dette med at pene klær sier indirekte noe om penger og suksess. Man trenger ikke akkurat å bade i penger for å kjøpe fine klær. Tror heller damer liker menn som steller seg ordentlig og som tar vare på utseende sitt.  

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke at de er lystløgnere. Tror heller de utelater å skrive at utseende har noe å si, noe som ikke er helt det samme. Ser dessuten ikke hvorfor kvinner ikke skal få lov til å gå etter utseende når menn gjør det. 

 

Jeg vet ikke helt om jeg kjøper dette med at pene klær sier indirekte noe om penger og suksess. Man trenger ikke akkurat å bade i penger for å kjøpe fine klær. Tror heller damer liker menn som steller seg ordentlig og som tar vare på utseende sitt.  

internet_white_knight_colored_4350.jpg

Anonymous poster hash: abb9e...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke at de er lystløgnere. Tror heller de utelater å skrive at utseende har noe å si, noe som ikke er helt det samme. Ser dessuten ikke hvorfor kvinner ikke skal få lov til å gå etter utseende når menn gjør det. 

 

Jeg vet ikke helt om jeg kjøper dette med at pene klær sier indirekte noe om penger og suksess. Man trenger ikke akkurat å bade i penger for å kjøpe fine klær. Tror heller damer liker menn som steller seg ordentlig og som tar vare på utseende sitt.  

 

Det har du jaggu rett i, for han ene studenten jeg var sammen med kledde seg veldig pent, men penger hadde han ikke. Han hadde mastercard som fikk kjørt seg.

 

Utseendet har selvsagt noe å si, men for meg er det utstrålingen som gjør 90 % av utseendet.

Men han må jo ta vare på seg selv, hvertfall ikke være tykk og sutre over det uten å gidde å gjøre noe.

Man blir hverken slankere eller mer attraktiv av å sutre.

 

Anonymous poster hash: 9ac5a...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har vært sammen med: En som var skikkelig sjalu, han fulgte faktisk etter meg ute, og sjekket pc'en min. Han hadde ingen penger. En som var skikkelig selvopptatt,egoistisk og slem,han hadde ikke penger heller. En som var notorisk utro. Han pulte seg gjennom Europa faktisk. En som kom og gikk som det passet han.

De hadde gode kvaliteter og, i tillegg til disse dårlige, men det er jo ikke dem vi diskuterer nå.

 

Nå har jeg endelig satt krav, og funnet en fantastisk mann.

Anonymous poster hash: 6cb76...af3

 

 

Hmm kanskje jeg skal prøve det neste gang.

Hvor fant du han fantastiske?

 

Jeg har letet i over 30 år men bare funnet ufantastiske. Bortsett fra en, han som feis så mye. Han var bra ellers. Jeg blir så distrahert når jeg leter, for det dukker alltid opp noen som ikke er bra i lengden men gøy en stund.

Anonymous poster hash: 9ac5a...9a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tenk om norske menn hadde kledd seg slik  :rodmer:

 

http://recentfashions.com/wp-content/uploads/2015/01/well-dressed-man.jpg

Anonymous poster hash: 974f9...735

 

ordentlig dress + sko kommer lett på 5000kr++

kjole + sko til kvinner koster 400-1000.

er en grunn til at kvinner ofte kler seg "penere".

slimfit skjortene jeg kjøper koster alene 800kr.

kunne selvsagt kjøpt på h&m etc til 150kr, men da får jeg horribel passform, noe som nevnes tidligere i tråden.  "Derfor er også norske menn svært dårlig kledd. Joggesko, jeans med dårlig passform, kjedelig genser og allværsjakke. Ta dere en tur til utlandet og lær!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Ikke at KG er representativt for alle kvinner i dette landet, men observerer man hva slags tråder som blir opprettet så er kvinner hovedsakelig opptatt av 2 punkter:

1. Han er kjekk
2. Tar henne med storm

Om han er tidligere voldtektsmann, narkoman eller har voldelig tendenser er ikke noe problem. Ingen av de tingene har noe å si så lenge punkt 1 og 2 er gjeldende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...