Gå til innhold

Snikande Ullteppes lille rugebok


snikande_ullteppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lite skriving nå om dagen. Er ikke så mye så skjer verdt å skrive om. Jeg fortalte nyheten til jobben idag. Det ble veldig godt mottatt med tanke på at jeg fant ut at jeg var gravid to uker etter at jeg startet i en ny stilling...uuups :P

Formen er for det meste ganske fin. Lite kvalme å spore om dagen. Litt snodige lyster som kommer ramlende over meg. Idag bare MÅTTE jeg ha crabsticks (wtf!?!?). Har masse rare drømmer som for det meste konsentrerer seg rundt at samboer går i fra meg. Skikkelig ekkelt når det står på, for de er jo så livaktige at jeg tror det er sant helt til jeg ser at han ligger og puster tungt ved siden av meg. Jeg har fått angelsound'en min i posten, og har allerede funnet hjertelyden. Det er så avslappende å bare ligge der med hjertelyden "svisjende" inn på øret :rodmer:

Jeg tror kanskje at en sykemelding er nært forestående. Jeg har så hinsides vondt i bekkenet at jeg klarer såvidt å gå. Jeg har funnet frem krykkene, men det hjelper jo ikke det når det gjør vondt uansett om eg står, går, ligger eller sitter. Det er så vanvittig mye verre enn det var når jeg var gravid med lille Trille. Jeg klarer nesten ikke stå på beina, det river og sliter og gjør så innmari vondt, og utviklingen av bekkenløsningen går så fort at jeg forstår ikke hvordan jeg skal holde ut de neste 7 mndene... :bond::grine::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...