Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

"Jeg vet hvem du er" av Yrsa Sigurdarsdottir anbefaler jeg aller mest! Døde av skrekk av den! :fnise: skikkelig thriller!

Fullførte den i går faktisk! måtte bytte plass med mannen i senga når jeg skulle sove.

Litterært er den ikke særlig bra, men den er veldig effektiv;) Lenge siden jeg har hatt så høy puls gjennom en bok.

Anonymous poster hash: 10c4f...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fullførte den i går faktisk! måtte bytte plass med mannen i senga når jeg skulle sove.

Litterært er den ikke særlig bra, men den er veldig effektiv;) Lenge siden jeg har hatt så høy puls gjennom en bok.

Anonymous poster hash: 10c4f...a19

Ikke sant!!! Jeg turte ikke sove alene i sengen min etter at jeg leste den. Var helt nervevrak. Språket er ikke allverdens og jeg ble litt lei av alle cliffhangerene, så det er noen billige triks. Men den er så spennende at jeg GLATT så forbi alt det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant!!! Jeg turte ikke sove alene i sengen min etter at jeg leste den. Var helt nervevrak. Språket er ikke allverdens og jeg ble litt lei av alle cliffhangerene, så det er noen billige triks. Men den er så spennende at jeg GLATT så forbi alt det der :fnise:

absolutt!! Boka er på vei i posten til broren min nå, og selv skal jeg ned og låne flere av bøkene hennes :laugh:

Anonymous poster hash: 10c4f...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

absolutt!! Boka er på vei i posten til broren min nå, og selv skal jeg ned og låne flere av bøkene hennes :laugh:

Anonymous poster hash: 10c4f...a19

Bra! Jeg anbefaler Dødskipet og Aske. De er ikke like thrilleraktige, og mer i krimland, men fremdeles grøssen lesning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser Yes Please av Amy Poehler. Liker den ganske så godt så langt, men føler den kunne vært strukturert litt bedre. Uansett artig å få innblikk i komedieverdenen i USA, særlig fra en kvinnes perspektiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele livet på en dag av Alyson Richman. Herlighet så nydelig! Leste i 4 timer i strekk i går kveld og er snart ferdig. Trudde den skulle bli for klissklass for meg men den gang ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med ektemannens hemmelighet av liane moriarty.

Anonymous poster hash: e06ae...992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holder på med Allegiant av Veronica Roth. Tredje bok i Divergenttrilogien.

Anonymous poster hash: 3fbc8...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gurgemeie

Holder på med Allegiant av Veronica Roth. Tredje bok i Divergenttrilogien.

Anonymous poster hash: 3fbc8...a81

Jeg hater den boka. De to første er best i mine øyne.

Og vel, nå har jeg bestemt meg for å lese Ringenes Herre av J.R.R Tolkien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater den boka. De to første er best i mine øyne.

Og vel, nå har jeg bestemt meg for å lese Ringenes Herre av J.R.R Tolkien :)

Godt valg!!!! Den er magisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...