Gå til innhold

Jeg er faen meg jomfru og 24 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingenting uvanlig med det, jeg har en venninne som er 32 og er jomfru. Hun er så sjenert nemlig.



Anonymous poster hash: 02995...e70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting uvanlig med det, jeg har en venninne som er 32 og er jomfru. Hun er så sjenert nemlig.

Anonymous poster hash: 02995...e70

DAYUMN... DET er uvanlig, uansett hva du påstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er noe galt hvis du er 24 år og jomfru.

Med mindre det er et helt bevisst valg å knipe igjen til man er gift.

Anonymous poster hash: 92ee0...761

Tull. Det er verken galt, rart eller unormalt. Vi er flere jomfruer bare i denne tråden, og jeg kniper ikke igjen fordi jeg venter til jeg er gift.

Anonymous poster hash: 094fe...769

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det har blitt sånn... Jeg er pen og snart og morsom . Har aldri fått et kull. Veldig tatt synes jeg

Har du vurdert å bli med på dogging da? Det er vel en del slik på Svartskog og Sognsvann tror jeg. Da kan du hvertfall på pikken sugd, selvom det sikkert er knulling der også.

Lykke til, det ordner seg til slutt :)

Anonymous poster hash: ce76b...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er normalt å være jomfru. Like normalt som å ikke være jomfru. Sånn er livet. Alle har jo vert jomfru en gang uansett, og alle mister jomfrudommen på forskjellig tidspunkt. Noen tidlig og noen sent. Alt er normalt.

Hvis det plager deg å være jomfru så kan jeg godt hjelpe deg altså! Uansett er det ingenting å skamme seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kvinne, og det vil derfor ikke være et stort problem for din del. Ja, kanskje vil enkelte gutter spørre om hvorfor, men menn er mye mindre skeptisk til hvorfor kvinner er jomfru i tyveårene enn det menn er.

Hadde du vært mann derimot..Ja, da hadde det begynt å haste alvorlig hvis man ikke ønsker å havne helt utenfor. Menn som nærmer seg midten av tyveårene og ikke har noen erfaring i det hele tatt blir uglesett av kvinner og de lurer på hva som er galt med han. Og enn verre er det for han om han er ennå eldre. At han har lykkes med kvinner før er et kvalitetsstempel ovenfor andre kvinner.



Anonymous poster hash: 6e090...894
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er normalt å være jomfru. Like normalt som å ikke være jomfru. Sånn er livet. Alle har jo vert jomfru en gang uansett, og alle mister jomfrudommen på forskjellig tidspunkt. Noen tidlig og noen sent. Alt er normalt.

Hvis det plager deg å være jomfru så kan jeg godt hjelpe deg altså! Uansett er det ingenting å skamme seg over.

Kun en jomfru ville sagt noe så dumt :P Beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Kun en jomfru ville sagt noe så dumt :P Beklager

Sorry men jeg hadde min første akt som 13 åring med ei venninne på 13. Begge frivillig.

Hva som var dumt sagt? At jeg kunne godt hjelpe hun å miste jomfrudommen? Det var jo bare en spøk. Alle bestemmer over sin egen kropp og når de vil ha sin første akt. Er bare så idiotisk at det finnes så mange som presser folk til å ha sex. Kan ikke folk passe på seg selv liksom. Jeg har vertfall aldri presset noen.

Endret av Hummels
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men jeg hadde min første akt som 13 åring med ei venninne på 13. Begge frivillig.

Hva som var dumt sagt? At jeg kunne godt hjelpe hun å miste jomfrudommen? Det var jo bare en spøk. Alle bestemmer over sin egen kropp og når de vil ha sin første akt. Er bare så idiotisk at det finnes så mange som presser folk til å ha sex. Kan ikke folk passe på seg selv liksom. Jeg har vertfall aldri presset noen.

Dette: Det er normalt å være jomfru. Like normalt som å ikke være jomfru

Vel, det kommer selvfølgelig ann på alder.. Men er man 18 og jomfru... Da er man enten fugly, eller religiøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette: Det er normalt å være jomfru. Like normalt som å ikke være jomfru

Vel, det kommer selvfølgelig ann på alder.. Men er man 18 og jomfru... Da er man enten fugly, eller religiøs.

Haha... nei...

Anonymous poster hash: df3f0...334

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummels

Dette: Det er normalt å være jomfru. Like normalt som å ikke være jomfru

Vel, det kommer selvfølgelig ann på alder.. Men er man 18 og jomfru... Da er man enten fugly, eller religiøs.

Så for deg så er det unormalt? Stakkars dine fremtidige barn. Skal du presse dem til å ha ufrivillig sex før de er 18 år? Det er normalt å være jomfru. Sånn er det bare. Mennesker er forskjellig. Hvorfor må alle være like? Vet om mange ikke religiøse jeg som ikke har villet ha sex med hvem som helst. Noen liker å knulle hvem som helst, andre synes det bare er ekkelt.

Endret av Hummels
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull. Det er verken galt, rart eller unormalt. Vi er flere jomfruer bare i denne tråden, og jeg kniper ikke igjen fordi jeg venter til jeg er gift.

Anonymous poster hash: 094fe...769

Det er kanskje derfor dere er jomfruer... :P For mye tid på nett generelt xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for deg så er det unormalt? Stakkars dine fremtidige barn. Skal du presse dem til å ha ufrivillig sex før de er 18 år? Det er normalt å være jomfru. Sånn er det bare. Mennesker er forskjellig. Hvorfor må alle være like? Vet om mange ikke religiøse jeg som ikke har villet ha sex med hvem som helst. Noen liker å knulle hvem som helst, andre synes det bare er ekkelt.

Barn? Hva faen får deg til å tro at jeg vil ha slike .... djevelskaper?

Dude, jeg misliker unger så sterkt..

Men å presse noen? Nei, foreldre bør ha lite med hva ungene gjør fra og med de er tenåringer.. Noe annet er jævlig creepy.

Det er IKKE normalt å være jomfru. De er i fåtall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Det er kanskje derfor dere er jomfruer... :P For mye tid på nett generelt xD

Kanskje du er jomfru selv? Hvem vet? Ingen kan vite det xD

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei jeg er jente :( gutta på byen sier jeg er pen men ingen spør om å få pule meg:(

Anonymous poster hash: ed1ee...c32

Nå har ikke jeg særlig kjennskap til hva unge driver med, men er det vanlig å spørre om slikt ut av det blå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Barn? Hva faen får deg til å tro at jeg vil ha slike .... djevelskaper?

Dude, jeg misliker unger så sterkt..

Men å presse noen? Nei, foreldre bør ha lite med hva ungene gjør fra og med de er tenåringer.. Noe annet er jævlig creepy.

Det er IKKE normalt å være jomfru. De er i fåtall.

Nettopp. Tenåringer har lov å bestemme over sin egen kropp. Hvis de vil ha sex så gjør de det. Så lenge det ikke er en under den seksuelle lavalder og en over. Jaja hvis h*n over vil bli straffet så må h*n få lov til det. Hvis tenåringer ikke vil ha sex eller ikke føler seg klar så har de lov å la være å ha sex. Ikke bli presset og få høre at de må ha sex innen de er 18 år ellers er de unormale. Ikke alle tenåringer vil risikere å bli tenårings foreldre.

Alle har vert jomfru. Så nei de er ikke i fåtall.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er jomfru selv? Hvem vet? Ingen kan vite det xD

Jeg vet. At jeg ikke er det.. Hadde jeg vært det hadde jeg jugd så det rant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...